Discussie AF W7

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
§1: Taalgebruik en manieren

1. Hou je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.


Vandaag, 09:28 Naar boven
Ach joh, Comazuiperd heeft waarschijnlijk iets te diep in het glaasje gekeken en wist niet wat die aan het typen was toen die dit topic aanmaakte
__________________
Lend me your ears and I’ll sing you a song.
W5 --> Knight of the world --> .Kiwi W8 --> Beurre --> ViB W16 --> ThreeR --> High 5
Game Mod W1-W3-W4-W6-W9-W12-W13-W15 + TWw Leider

Echt goed voorbeeld al TWw leider, hoeveel strafpuntjes staan daar op???
 

DeletedUser16768

Guest
§1: Taalgebruik en manieren

1. Hou je taalgebruik netjes en beleefd. Ga met respect met elkaar om.


Echt goed voorbeeld al TWw leider, hoeveel strafpuntjes staan daar op???

Sommigen mensen herkennen sarcasme. De anderen noemen zich Comatauz ;)
 

DeletedUser

Guest
Roy, beetje lief doen tegen mijn vriendjes he. :D
Voor deze keer zie ik het door de vingers :p

Groet,
H3llsing
 

DeletedUser

Guest
Ach, Comatauz, trek het je niet aan, Roy is waarschijnlijk nog steeds erg gehecht aan de naam van zijn oude W7-account...SveKKKe...hij hield er zo van...(nooit begrepen dat dit werd toegelaten :confused:)

En toen hij zelf eens onder aanval kwam was hij gauw riebedebie. En was hij z'n naampie kwijt... nu probeert hij het opnieuw met wat co's op een nieuwe wereld. De co's om te verdedigen en Roy om een grote mond op het AF ten toon te spreiden. Een taakverdeling die hem aardig ligt!:p

Maar goed, on-topic, die museum-post lijkt inderdaad zoek...
 

DeletedUser16768

Guest
Ach, Comatauz, trek het je niet aan, Roy is waarschijnlijk nog steeds erg gehecht aan de naam van zijn oude W7-account...SveKKKe...hij hield er zo van...(nooit begrepen dat dit werd toegelaten :confused:)

En toen hij zelf eens onder aanval kwam was hij gauw riebedebie. En was hij z'n naampie kwijt... nu probeert hij het opnieuw met wat co's op een nieuwe wereld. De co's om te verdedigen en Roy om een grote mond op het AF ten toon te spreiden. Een taakverdeling die hem aardig ligt!:p

Maar goed, on-topic, die museum-post lijkt inderdaad zoek...

Ja op W8 en W5 werk ik inderdaad met heel veel co's samen ;)

Hou ook nog van jouw! <3 toet, toet, vroem, vroem
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan