Discussie: Aanpassing regels omtrent stoppende-spelers/BB-dorpen

DeletedUser

Guest
Beste forumlezers,

Graag start ik met u een nette discussie over het hierboven genoemde onderwerp.

Stoppende spelers
Zoals u allen weet, stoppen er op elke wereld regelmatig spelers.
Dit resulteerd in een barbarenzee, iets wat voor passieve def-spelers een zeer fijne zaak is, het welbekende BB-edelaars-principe.

Een speler van 500 dorpen, wordt door 1 enkele speler in gemiddeld 50 weken overgenomen, mits actief-aanvallend.

Huidig bewind
Volgens het huidige bewind, wordt een speler zodra deze op delete gaat of inactief raakt zonder VV, omgezet in barbarendorpen.
Geblokkeerde spelers worden omgezet naar BB-dorpen met de dorpswaarde in troepen (speer/zwaard).

De kwaliteit van het spel gaat achteruit door dit bewind, alsmede dat er zelden nog actief tegen elkaar gespeeld wordt.

Het is wat kort, maar u weet allen waar dit over gaat.
Wat ziet W9 als oplossing voor dit 'probleem'?
Waar kan TW-team zich voor in zetten als mogelijke oplossing?

Gelieve het topic inhoudelijk te houden
 

DeletedUser

Guest
En ik de tweede zeg :)

Beide in HUNT dan nog ^^

We ownen gewoon !!!
 

DeletedUser28152

Guest
4de !!!




=> volstrekt nutteloos fzoiets !
En daarbij, het feit dat iemand bb wordt, kan altijd vermeden worden.
Als je stam close is , zal een persoon niet op delete drukken.
Zet vaste vv's in de stam, als iemand ziek wordt kan je de vv altijd aannemen.
Verder zijn er altijd meerdere personen die de bb's zullen overnemen, ben je met 2 duurt nog maar 25 weken (volgens jou)

Ik zou niet inzien waarom het edelen van barbarendorpen makkelijker zou moeten gaan dan een speler van 5 mil
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser45617

Guest
4de !!!

En daarbij, het feit dat iemand bb wordt, kan altijd vermeden worden.
Als je stam close is , zal een persoon niet op delete drukken.
Zet vaste vv's in de stam, als iemand ziek wordt kan je de vv altijd aannemen.
Verder zijn er altijd meerdere personen die de bb's zullen overnemen, ben je met 2 duurt nog maar 25 weken (volgens jou)

Ik zou niet inzien waarom het edelen van barbarendorpen makkelijker zou moeten gaan dan een speler van 5 mil

niet on topic gaan, je verpest het hade werk van hunt!
 

DeletedUser

Guest
6e :eek:
lijkt me eerder leuk als het edelen van BB moeilijker wordt (dat ze gaan snipen enzo :D)
 

DeletedUser45617

Guest
6e :eek:
lijkt me eerder leuk als het edelen van BB moeilijker wordt (dat ze gaan snipen enzo :D)

en counteren xo
nee barbarendorpen horen bij deze fase van het spel denk ik. Maar wanneer de bb-zeeën weggeëdelt zijn zullen er nieuwe fronten onstaan zijn en nieuwe oorlogen. Dit is een overgangsfase.
 

DeletedUser

Guest
en counteren xo
nee barbarendorpen horen bij deze fase van het spel denk ik. Maar wanneer de bb-zeeën weggeëdelt zijn zullen er nieuwe fronten onstaan zijn en nieuwe oorlogen. Dit is een overgangsfase.

CIA zal barbaren denk ik ^^
Zo wil hij met de nieuwe regel HUNT het leven moeilijk maken

Moehahaha.. sorry Rudy ^^
 

DeletedUser

Guest
pom pom pom pom

welke barbaren dorpen? :eek: kan ik ze ook edelen :D

oplossing: Je kan je account niet verwijderen , die optie weghalen? zo ben je genoodzaakt een vervanger te zoeken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
pom pom pom pom

welke barbaren dorpen? :eek: kan ik ze ook edelen :D

oplossing: Je kan je account niet verwijderen , die optie weghalen? zo ben je genoodzaakt een vervanger te zoeken.

NEE!
Je mag niet meer groeien!
Anders krijgt Scalle nooit gedaan :p
 

DeletedUser

Guest
Haha

Hoe meer BB's hoe beter gewoon elke dag edels bijmaken en edeltreintjes sturen :D:D
 

DeletedUser

Guest
Wat moet je dan doen? Die dorpen gewoon laten verdwijnen? Dan krijg je ganse continenten waar geen dorpen meer liggen.

En zoals hierboven al gezegd is, zo ontstaan er weer nieuwe fronten. Dus ik vind het wel goed zo :)
 
Bovenaan