Discussie: Aanpassing regels omtrent stoppende-spelers/BB-dorpen

DeletedUser

Guest
Ja sneller, sneller, ik wil meer meer meeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! :mad:
 

DeletedUser

Guest
Snelheid is prima, daar is een ieder aan gewend en is de karakteristiek van deze W.

Er moeten andere oplossingen bedacht worden.
Misschien nog niet voor nu, maar sowieso voor later.
Laat je echte vermogens nu eens zien en kom met wat zinvols ipv je leuter uit je broek te hangen en te wachten tot er mos op groeit.

Dacht dat men hier op W9 altijd alles o zo goed wist en wel wat meer in z'n mars had.. :rolleyes:
Kennelijk is men weer wat simpel van structuur en doorzien zij nog niet een probleem voor een 'toekomstige situatie'.

PS. In W9 springt nog niet iedereen op delete, dat wil niet zeggen dat het in feite hetzelfde is (internen staat gelijk aan bb-dorpen edelen).
 

DeletedUser45617

Guest
Snelheid is prima, daar is een ieder aan gewend en is de karakteristiek van deze W.

Er moeten andere oplossingen bedacht worden.
Misschien nog niet voor nu, maar sowieso voor later.
Laat je echte vermogens nu eens zien en kom met wat zinvols ipv je leuter uit je broek te hangen en te wachten tot er mos op groeit.

Dacht dat men hier op W9 altijd alles o zo goed wist en wel wat meer in z'n mars had.. :rolleyes:
Kennelijk is men weer wat simpel van structuur en doorzien zij nog niet een probleem voor een 'toekomstige situatie'.

PS. In W9 springt nog niet iedereen op delete, dat wil niet zeggen dat het in feite hetzelfde is (internen staat gelijk aan bb-dorpen edelen).

Als een speler stopt, kan het account worden geïnternd, maar ook worden doorgegeven aan een ander pesoon, keuze van de stamleiding.. Dus het is niet hetzelfde ;)
 

DeletedUser

Guest
Als een speler stopt, kan het account worden geïnternd, maar ook worden doorgegeven aan een ander pesoon, keuze van de stamleiding.. Dus het is niet hetzelfde ;)

Totdat die speler er niet meer is. Iets verder denken.
Een W kent een verloop van stoppende spelers, je zult minder snel nieuwe spelers aantrekken dan dat ze gaan stoppen op een bepaald punt.
 

DeletedUser45617

Guest
Totdat die speler er niet meer is. Iets verder denken.
Een W kent een verloop van stoppende spelers, je zult minder snel nieuwe spelers aantrekken dan dat ze gaan stoppen op een bepaald punt.

Idd, maar je kan dan toch ook een paar acc's laten interne? Kbedoel.. Ik denk dat het aantal interns niet al te hoog is hier?
 

DeletedUser

Guest
Dat bevordert het spel toch niet?

Internen zorgt voor minder edels en daarmee dus een zwakke oorlog.

Volgens mij is het intern gehalte redelijk hoog.
Als ik kijk naar de statestieken van hunt, cia etc.

-cia- bijvoorbeeld, is meer dan de helft intern wat ik gehoord heb.
Dan hebben we het wel even over 75mio oid? 750 dorpen even, dan zit je toch al aan een maandje of 2 voor je dat weg hebt.
Kan ze er allemaal bij gaan pakken, het lijkt me duidelijk dat er een beginnende noodzaak komt.
 

DeletedUser45617

Guest
Dat bevordert het spel toch niet?

Internen zorgt voor minder edels en daarmee dus een zwakke oorlog.

Volgens mij is het intern gehalte redelijk hoog.
Als ik kijk naar de statestieken van hunt, cia etc.

-cia- bijvoorbeeld, is meer dan de helft intern wat ik gehoord heb.
Dan hebben we het wel even over 75mio oid? 750 dorpen even, dan zit je toch al aan een maandje of 2 voor je dat weg hebt.
Kan ze er allemaal bij gaan pakken, het lijkt me duidelijk dat er een beginnende noodzaak komt.

wat ga je er aan doen.. Goedkoper gm? werkt niet zoals freek zegt. Daarom zou het beter (en leuker) zijn om de snelheid op te voeren ;)
 

DeletedUser

Guest
Er is niet echt een oplossing natuurlijk als er gratis premium was misschien wel :p hint hint...
Minder mensen die moeten stoppen omdat het duur is :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Tot zover zijn er 3 oplossingen genoemd:

- GM omhoog (werkt niet kennelijk)
- Snelheid omhoog (Minder fijn voor hen die juist hier spelen vanwege de lage snelheid, interactive gaming ;))
- BB dorpen oplossen dan wel 100p waard

Een andere oplossing zou nog kunnen zijn, een BOT.
Oftewel een barbarendorpen-BOT, welke zorg draagt voor op delete gesprongen barbarendorpen.
Dit maakt het BB hunten een uitdaging en zou kunnen leiden tot verkiezing van spelers boven de BB-dorpen.

Verder kan er een block komen op BB-dorpen indien men oorlog verklaard en ze liggen tussen beide stammen in.

Of allicht dat er een block van 1 maand op BB dorpen komt oid.

Zijn nog genoeg zaken welke we kunnen bespreken volgens mij.
Kom eens met wat andere ideeën, dit is een denktank, waar juist om nieuwe oplossingen gevraagd wordt.
 

DeletedUser28152

Guest
Tot zover zijn er 3 oplossingen genoemd:

- GM omhoog (werkt niet kennelijk)
- Snelheid omhoog (Minder fijn voor hen die juist hier spelen vanwege de lage snelheid, interactive gaming ;))
- BB dorpen oplossen dan wel 100p waard

Een andere oplossing zou nog kunnen zijn, een BOT.
Oftewel een barbarendorpen-BOT, welke zorg draagt voor op delete gesprongen barbarendorpen.
Dit maakt het BB hunten een uitdaging en zou kunnen leiden tot verkiezing van spelers boven de BB-dorpen.

Verder kan er een block komen op BB-dorpen indien men oorlog verklaard en ze liggen tussen beide stammen in.

Of allicht dat er een block van 1 maand op BB dorpen komt oid.

Zijn nog genoeg zaken welke we kunnen bespreken volgens mij.
Kom eens met wat andere ideeën, dit is een denktank, waar juist om nieuwe oplossingen gevraagd wordt.



...
Welke drugs neem jij ?
 

DeletedUser

Guest
...
Welke drugs neem jij ?
Ga ik jou niet aan je neus hangen, dan zou je het nog opsnuiven ook verwacht ik.
Denk dat je daar wel voor opgepakt kan worden dus ik hou het lekker voor mezelf.
Kennelijk heb jij zonder dat iig geen inhoud.
 

DeletedUser

Guest
Tot zover zijn er 3 oplossingen genoemd:

- GM omhoog (werkt niet kennelijk)
- Snelheid omhoog (Minder fijn voor hen die juist hier spelen vanwege de lage snelheid, interactive gaming ;))
- BB dorpen oplossen dan wel 100p waard

Een andere oplossing zou nog kunnen zijn, een BOT.
Oftewel een barbarendorpen-BOT, welke zorg draagt voor op delete gesprongen barbarendorpen.
Dit maakt het BB hunten een uitdaging en zou kunnen leiden tot verkiezing van spelers boven de BB-dorpen.

Verder kan er een block komen op BB-dorpen indien men oorlog verklaard en ze liggen tussen beide stammen in.

Of allicht dat er een block van 1 maand op BB dorpen komt oid.

Zijn nog genoeg zaken welke we kunnen bespreken volgens mij.
Kom eens met wat andere ideeën, dit is een denktank, waar juist om nieuwe oplossingen gevraagd wordt.


Ik ben voor de BOT!:p
 

DeletedUser45617

Guest
Tot zover zijn er 3 oplossingen genoemd:

- GM omhoog (werkt niet kennelijk)
- Snelheid omhoog (Minder fijn voor hen die juist hier spelen vanwege de lage snelheid, interactive gaming ;))
- BB dorpen oplossen dan wel 100p waard

Een andere oplossing zou nog kunnen zijn, een BOT.
Oftewel een barbarendorpen-BOT, welke zorg draagt voor op delete gesprongen barbarendorpen.
Dit maakt het BB hunten een uitdaging en zou kunnen leiden tot verkiezing van spelers boven de BB-dorpen.

Verder kan er een block komen op BB-dorpen indien men oorlog verklaard en ze liggen tussen beide stammen in.

Of allicht dat er een block van 1 maand op BB dorpen komt oid.

Zijn nog genoeg zaken welke we kunnen bespreken volgens mij.
Kom eens met wat andere ideeën, dit is een denktank, waar juist om nieuwe oplossingen gevraagd wordt.

Die bot zou ik wel zien zitten, MITS het geen perfecte speler is. Als hij perfect zou kunnen snipen (1sec), backtimen,... Is het gewoon onbegonnen werk! Maar dan gaat de leiding gewoon nog meer vragen voor vv als spelers stoppen.

Ik blijf voor hogere snelheid, want dan worden de oorlogen ook boeiender en zullen ze talrijker zijn op deze wereld.
 

DeletedUser

Guest
Werken we dat even iets verder uit:

BOT werkt volgens zelfde principe als 'geluk'.
Je kan een goede snipe hebben op 2 seconden, of een slechte op 10 seconden.
Desondanks... zal je je best moeten doen.

Zo eveneens met groepen, in groepen van 10 werken de bots.
Zodra de een wordt aangevallen binnen de 10, kan de rest versterken.

Iets in die zin... kom maar met toepassingen...
 
Bovenaan