[Stam] Dictum Factum

DeletedUser65606

Guest
Hey,

We zoek nog een nieuw plaatje voor onze stam op w57. Onze stam noemt Dictum Factum (DF) - Zo gezegd, zo gedaan.

1. De tekst: Dictum Factum
2. Kleurencombinatie(s): /
3. Thema: /
4. Plaatje(s) om te gebruiken: /
5. Deadline: /
6. Prijs/gift: 100 pp
7. Favoriet tot nu toe: /


Met Vriendelijke Groeten
Jente //.Marco Polo
 

DeletedUser65606

Guest
We zouden zelf ook niet weten waarover het zou gaan. We vertrouwen erop dat jullie wel iets kunnen maken wat vet is.
 
Reactiescore
308
r1qjqbvwumtdc.png

Had geen idee wat ik moest maken, maar had al tijdje met deze groep wat willen doen dus vandaar :d
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Laatstetijd volgendsmij helaas een trend geworden dat plaatjes aangevraagd worden en vervolgends niks gekocht wordt...

Misschien met zn allen maar eens een watermerk maken en gaan gebruiken.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Vooral met zoon aanvraag als deze,zonder thema, zonder richtlijnen.. Dan steken wij er vaak veel moeite in omdat we dan vrijuit kunnen gaan maar 99/100x valt t niet in de smaak van de koper.

Normaal doe ik gewoon geen aanvragen zonder thema, puur om t feit dat t me 30 minuten werk wat niet gekocht word scheelt.

Zou fijn zijn als de kopen dan iig actief op t topic reageerd :)
 

DeletedUser65606

Guest
We willen nog 1 of 2 dagen wachten in de hoop dat er nog iets beter komt. We gebruiken nog geen plaatje maar we zullen er wel 1 kopen.
 

DeletedUser52454

Guest
Maar je kan toch al reactie geven op wat er nu is? Dan weten we ook wat wel of niet in de smaak valt.
 

DeletedUser65606

Guest
iic83bnxzwpb2.png


Deze is onze favoriet tot nu toe. We gaan nog tot morgen wachten. We hadden geen thema gegeven zodat jullie zelf de vrijheid hadden om iets te maken. Het is ook niet voor mij alleen, we beslissen hier met de stam over.
 
Bovenaan