Diamantmijn Feedbacktopic

Reactiescore
2.489
Nieuw event deze week!

Feedback altijd welkom.


Diamanten, diamanten! Het nieuws verspreidde zich als een vuurtje door het dorp. Je mijnwerkers ontdekten waardevolle edelstenen diep in de mijnen!
Vlug werden er bewakers opgetrommeld om er voor te zorgen dat er geen enkele edelsteen werd buiten gesmokkeld.
Kort daarna verspreidde de boodschap zich over de wereld en de handelaren, ambachtslieden en huurlingen van heel ver weg komen aan om hun diensten aan te bieden in ruil voor een deel van de kostbare stenen.

Beste spelers,

Vandaag willen wij jouw ons nieuw en aankomend event voorstellen: de Diamantmijn!
Het event zal starten op 2 november en eindigt op 7 november (elk om 12:00 GMT + 1). Tijdens dit event, kun je kostbare edelstenen verzamelen en deze omruilen voor een waardevol geschenk!



De Diamantmijn is ingedeeld in verschillende rondes, elke ronde zal 8 uur duren. Wanneer je het event scherm opent zul je een mijn wagen zien met 3 edelstenen in. Elke speler ontvangt één gratis mijnwagen per ronde. Er is ook kans om een extra mijnwagen te verdienen wanneer je gebouwen bouwt in je dorpen.

De zeldzaamheid van alle verschillende edelstenen verschillen en kunnen geruild worden voor waardevolle items, die je kan zien aan de onderkant van het event scherm. Eenmaal per ronde, is er de mogelijkheid om één edelsteen om te ruilen voor een vaste beloning, die onder je onder je beschikbare edelstenen terug vindt. Deze beloningen blijven hetzelfde tijdens het event. Maar de aanbiedingen aan de onderkant van je scherm worden elke 24 uur veranderd en zo kunnen er nieuwe items worden geruild.

Na het event worden alle overblijvende edelstenen verwijderd. Dus zorg er voor dat je al je edelstenen verhandeld hebt voor het event eindigt!

diamondmine_final.png


We wensen jullie veel plezier en succes!

Met vriendelijke groeten,
Het Tribal Wars.nl Team
 
Reactiescore
1.075
Hoe zit het met w50?
 

DeletedUser24897

Guest
Heel leuk deze diamantmijn, alleen jammer dat dit niet op de classicwereld is!
 
Reactiescore
60
Het is verbonden met het uitbouwen van je dorpen, maar hoeveel je moet bouwen en of dat in verhouding staat met het aantal dorpen wat je hebt weet ik niet.
 

DeletedUser76439

Guest
Je kan meerdere gratis mijnwagen Bruikbaar Evenement item per ronde krijgen. Maar het heeft geen zin om ze op te sparen en te gebruiken bij je lieveling item. Je kan per ronde van 8 uur er maar een gebruiken.
 
Reactiescore
524
Hoe zit het met w50?

Net zoals de andere events zitten er oo W50 items bij die niet inzetbaar.
Of je voor deze items een vergoeding kan krijgen wordt nog naar gekeken maar het is wel jammer dat hier niet vooraf aan gedacht is, of om het event uit te schakelen voor w50.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Leuk dat er weer eens variatie komt na de twintigste edeljaarmarkt. Maar verder dan dat is het toch maar weer datzelfde concept. Gratis boosts uitdelen. Op nieuwe werelden is zowat elk spelersdorp ondertussen een soort van bonusdorp geworden door al die functies. Persoonlijk vind ik dat nu geen verbetering aan het spel. Minder snel events na elkaar spammen zou ook al een verbetering zijn.

Ik wacht nog steeds tot er nog eens een event komt dat met het spel zelf gelinkt is in plaats van ernaast staan. Dan doel ik op het moeten sturen van aanvallen op dorpen op de kaart (en niet het hoedenevent want dat is ook al genoeg geweest).
 

DeletedUser77007

Guest
Net zoals de andere events zitten er oo W50 items bij die niet inzetbaar.
Of je voor deze items een vergoeding kan krijgen wordt nog naar gekeken maar het is wel jammer dat hier niet vooraf aan gedacht is, of om het event uit te schakelen voor w50.

Is hier al meer over bekend?
 

DeletedUser24823

Guest
Leuk evenement. Is weer even een boost voor mijn dorpen ;-)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
weer een event -.-
 
Reactiescore
30
Verdomme weer een :/ hoe lang duurt ie?
 
Reactiescore
21
OMG, die events volgen elkaar sneller en sneller op.. misschien eens 2 op hetzelfde moment?? pfff

nja we gaan naar elke week event? alstublief zeg..... Laat die shit eruit, als het dan toch zo'n middeleeuws spel is, vroeger was er ook niet om de haverklap een feest of evenement.

Ik wacht op tim010 zijn reactie :p..
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hoi, de wekelijkse klaaggarde is hier weer. Een warme oproep naar onze moderators om wekelijks de feedback door te sturen naar innogames. Als jullie dit maar 1x per maand doen zouden ze daar namelijk kunnen denken dat we maar 1 van de 4 gehouden events niet leuk vonden in plaats van allemaal.

Is er trouwens bewust nog geen einddatum bekendgemaakt om rellen te voorkomen?
 
Bovenaan