Diamantmijn Feedbacktopic

DeletedUser78024

Guest
Ik moet zeggen. Ik heb een hekel aan events.
Maar dit event is wel degelijk het toppunt.

1x in de 7uur kan je eenmaal minen. En met een beetje pp heb je zo 10 items per ronde.
Dit is puur pp event
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ach niemand die er wat kan aan doen beseft dat tribalwars helemaal kapot gaat aan de events en meer bepaald inventaris items.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zit eraan te denken om een apart topic over specifiek dit event te schrijven, zitten mensen daarop te wachten? :eek:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ja doe dat , het moet vaker terugkomen :D
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Ik vind dat ze bij die diamantmijn event bij elke poging nu 2 edelstenen moeten krijgen ipv 3.

3 rondes per dag, 3 gratis karretjes, als het meezit nog 3 gratis karretjes.
Als je dan nog even 350 PP er tegenaan gooit heb je nog eens 9 edelstenen. Je komt uit op 27 edelstenen totaal.
Normaal koop je 3x gs pakket, houd je dus 24 over. Dat is denk ik wel weer genoeg voor 10 boosts (+ die 3 gs pakketten)

Bizar.
Met schildwapens event moet je je best doen en je kunt ongeveer 3 gs pakketten van 10% kopen per dag. Hier kan je die 3 gs pakketten van 10% hebben als je saphier/diamanten krijgt en dan al die andere boosts nog :eek:

Schildwapens vind ik eigenlijk het enige goede event. Het is niet als diamantmijn of edelmaandmarkt dat je ff een handeling moet verrichten en voila, een boost.

Bij Schildwapens vereist activiteit en wat tactiek. Ga je voor de raven aan het begin met langere looptijd of pak je eerst de dichtstbijzijnde spelers om snel nieuwe kampioenen te verkrijgen?
 
Laatst bewerkt:

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Nou :x
Zal niet een positief topic zijn :p

Ik zou gewoon topic maken over events in het algemeen.
Denk dat iedereen het er wel mee eens is dat er veel te veel van zijn. Ik vind het heel ongewoon als ik een massa zonder grote off boosts moet doen.
Misschien ben jij creatief en heb je wat leuke ideeën voor veranderingen. ;)
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik zou gewoon topic maken over events in het algemeen.
Denk dat iedereen het er wel mee eens is dat er veel te veel van zijn. Ik vind het heel ongewoon als ik een massa zonder grote off boosts moet doen.
Misschien ben jij creatief en heb je wat leuke ideeën voor veranderingen. ;)

Topic over events is er al :p
Maar wilde deze aanhalen omdat het echt extreem is ;)
 

DeletedUser69459

Guest
Bij Schildwapens vereist activiteit en wat tactiek. Ga je voor de raven aan het begin met langere looptijd of pak je eerst de dichtstbijzijnde spelers om snel nieuwe kampioenen te verkrijgen?

Activiteit is nog een eufemisme, eerder no-life 3 dagen lang :redface:
 
Reactiescore
524
Ik ken het nog van de vorige keer.
Van de 12 stenen die ik in een ronde had 6x dezelfde die niet te combineren waren met een ander, oftewel houd je pp klaar of verwacht het ergste :rolleyes:
 

DeletedUser70435

Guest
Misschien handig om te vermelden wanneer het start en eindigt, of is het event al van start gegaan maar niet op W62?
 

DeletedUser78932

Guest
Beste gemeenschap,

Vind rijkdom in de diamantmijn!

Gebruik de komende dagen (van de 8e tot de 12e) om waardevolle beloningen van het evenement te verdienen.

Verzamel verschillende edelstenen en combineer ze om items en nuttige boosts te krijgen. Hoe zeldzamer de edelstenen, hoe waardevoller uw beloning!

Je kunt meer informatie vinden in deze

Veel plezier,

Je TW-team.

Zoals gewoonlijk gevonden en vertaald door Google.

.net zou po er achter zitten?
 

DeletedUser78932

Guest
Als er geen uur bij staat begint dat altijd om middernacht.
Ik kijk er al naar uit. Dringend enkele grondstof pakketjes nodig.


Edit,

Niet dus, zal om 12:00 zijn.

nakal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77229

Guest
Weet iemand iets over dit evenement en waarom ik niks zie of kan doen op de app wereld 62 of op de site?
Wanneer begon dit event?
 
Bovenaan