Diamantmijn Feedbacktopic

Reactiescore
123
Event start 08-06-2018 om 12:00
Event stopt op 12-06-2018 om 12:00
 
Reactiescore
142
Een mooie PM met als titel, de diamantmijn is terug!

Ik dacht, GOH, alweer een event? Ik was net klaar met `het beest van de zwartberg`.

Die events volgen elkaar als een raket op tegenwoordig, het lijkt wel of ze steeds sneller en vaker komen, en buiten dat, ik vind die events gewoon niet eerlijk. Spelers van grote accounts hebben zoveel meer voordeel van die gs pakketten omdat zij met uitgebouwde dorpen werken zodat kleinere spelers de kans ontbreekt om nog een beetje op hetzelfde niveau te komen met al die events, en het lijkt wel een event wat alleen voor pp gebruikers weggelegd is.

`je hebt je gratis mijnwagen al gebruikt` dat staat er dan, net of het normaal is dat je er pp tegenaan gooit. En al zou je 50 pp voor een mijnwagen neertellen dan word bij de volgende mijnwagen het bedrag verdubbelt enzovoorts.....

Uiteindelijk dus onbetaalbaar. Ik vind dit overduidelijk weer 1 van de manieren waarmee Tribalwars weer aan het spelletje probeert te verdienen, het lijkt wel enkel uit op geld verdienen, en de fun gaat eraf op deze manier.

Elke dag krijg je al items voor je inventaris, is dat dan nog niet genoeg? Van mij mogen die events weg of enkel bij speciale gelegenheden komen, en dan graag ook wat taktiek in een event. Dit slaat nergens, is ongeveer puur geluk, enige strategie zou zijn dat je zorgt dat je elke ronde een gs pakket pakt en de speciale aanbieding in de gaten houd. En verder gewoon alles opsparen tot het einde van de cyclus.

Gebruik evenementen bijvoorbeeld net zo sporadisch als aanvalspauzes. Dat is mijn mening.
 

DeletedUser78932

Guest
Weet er al iemand wanneer het evenement terug komt?

Heb item's nodig.

Groetjes nakal.
 

DeletedUser78932

Guest
Voorlopig zie ik nog geen troepen item. Morgen misschien.

Groetjes nakal.


3083.png

Offensive Scout Booster


3012.png

Axe Booster


3042.png

Recruiter


3038.png

Enhanced Engineering


3033.png

Solid Bricks


3081.png

War Commander


3028.png

War Effort

3025.png

Flamboyant Speech
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78932

Guest
Kunnen we troepen kopen? Heb deze hard nodig.

Zal voor het volgende evenement zijn. Begin al maar te sparen en verhoog je boer maar al. Hopelijk kreeg je van de Sint premium punten.

Vriendelijke groetjes nakal.




Defensive Reinforcement
3095.png

Adds 7% of your free farm space in units to your current village.

unit_spear.png
Spear fighter (~2.3%)
unit_sword.png
Swordsman (~2.3%)
unit_archer.png
Archer (~2.3%)

Arrival time: Between 20 and 24 hours.

Applies to: One village




Offensive Reinforcement
3092.png

Adds 7% of your free farm space in units to your current village.

unit_axe.png
Axeman (~2.3%)
unit_light.png
Light cavalry (~2.3%)
unit_marcher.png
Mounted archer (~2.3%)

Arrival time: Between 20 and 24 hours.

Applies to: One village
 
Bovenaan