Diamantmijn feedback

Reactiescore
2.489
Amber.png
ametist.png
Diamond.png
Emerald.png
Opal.png
ruby.png
sapphire.png
Topaz.png





Het nieuws komt net aan Je mijnwerkers ontdekten waardevolle edelstenen diep in de mijnen!
Vlug werden er bewakers opgetrommeld om er voor te zorgen dat er geen enkele edelsteen werd buiten gesmokkeld.

Handelaren, ambachtslieden en huurlingen van heel ver weg komen aan om hun diensten aan te bieden in ruil voor een deel van de kostbare stenen.
Will you join them?

Beste spelers,

Vandaag willen wij jouw ons nieuw en aankomend event voorstellen: de Diamantmijn! Tijdens dit event, kun je kostbare edelstenen verzamelen en deze omruilen voor een waardevol geschenk!


Het Event/COLOR]
De Diamantmijn is ingedeeld in verschillende rondes, elke ronde zal 8 uur duren. Wanneer je het event scherm opent zul je een mijn wagen zien met 3 edelstenen in. Elke speler ontvangt één gratis mijnwagen per ronde. Er is ook kans om een extra mijnwagen te verdienen wanneer je gebouwen bouwt in je dorpen.

De zeldzaamheid van alle verschillende edelstenen verschillen en kunnen geruild worden voor waardevolle items, die je kan zien aan de onderkant van het event scherm. Eenmaal per ronde, is er de mogelijkheid om één edelsteen om te ruilen voor een vaste beloning, die onder je onder je beschikbare edelstenen terug vindt. Deze beloningen blijven hetzelfde tijdens het event. Maar de aanbiedingen aan de onderkant van je scherm worden elke 24 uur veranderd en zo kunnen er nieuwe items worden geruild.

Een keer per ronde heb je ook de mogelijkheid om een edelsteen om te ruilen voor een vaste beloning. Je kan deze beloningen vinden in de balk onderaan de edelstenen.
Deze beloningen blijven hetzelfde gedurende het event. Je kan er maar 1 krijgen per 24 uur.

Na het event worden alle overblijvende edelstenen verwijderd. Dus zorg er voor dat je al je edelstenen verhandeld hebt voor het event eindigt!

screenshot event.png


Materialen
De volgende zeven basismaterialen zijn beschikbaar:

  • Amethist
  • Opaal
  • Topaz
  • Amber
  • Smaragd
  • Robijn
  • Saffier
  • Diamant
Opal.png
Topaz.png
Amber.png
ruby.png
ametist.png
sapphire.png
Diamond.png
Emerald.png

Details
Het event start op 29 mei, 2019 at 14:00 en loopt tot 3 juni, 2019 14:00. Dit event zal beschikbaar zijn op normale en casual werelden..

We hopen dat je geniet van dit event! Feedback is altijd welkom:


Veel mijnplezier!!

Feedback is welkom.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Vandaag willen wij jouw ons nieuw en aankomend event voorstellen

De aankondiging op het AF heeft mooiere kleuren en figuren dan bij de laatste keer dat dit event werd gelanceerd( Klik hier). Ik vind dit een prima verbetering! Klein puntje van kritiek, "nieuw" is misschien niet de correcte term, ik zelf zou voor "overgebruikt" of "inspiratieloos" gaan.
 
Reactiescore
579
Tot nu toe... als special award op W70 gekregen: 4x gouden ZC booster en 5x Flamboyante spraak (elke drie uur een nieuwe, ben er s'nachts voor opgestaan)... beiden zaken die ik niet hoef... idioot gewoon dat het steeds dezelfde zijn, terwijl ik zeker weet dat er meer verschillende opties voorbij kwamen bij eerdere diamantmijn evenementen.
 
Reactiescore
389
Saai event. Niks leuks aan, is gewoon weer een excuus voor inno waarbij ze hopen dat mensen weer wat pp uitgeven. Kansloos.
 
Reactiescore
579
Mijn feedback na twee dagen: Het wisselende item, mag best wat variatie krijgen. Gouden ZC booster en Flamboyante spraak, om en om.... al twee dagen achtereen.
 
Reactiescore
2.444
Denk dat het aan de wereld ligt, op een nohaul wereld zonder boog vallen een groot deel van de items die ik op andere werelden heb gezien al af.
 
Reactiescore
579
Dat mag zo zijn (W70 geen boog, no-haul etc), maar waarom niet eens een sneller bouwen booster in de wisselende items of een rekruiter... 5 dagen lang ZC booster of Flamboyante spraak is vrij Absurd :p
 
Bovenaan