Package Devil's Def Pack

Reactiescore
490
Er zit ook een bug in het def pack, zodra je meer dan 1000 dopen bezit of meer dan 1000 inc's krijgt haalt die geen data meer op.
Heb het opgelost door groepen aan te maken die onder de 1000 dorpen kwamen maar wellicht dat dit ook gefixt kan worden?
 
Reactiescore
490
Reactiescore
23
twjpg.JPG

Sinds gisteren avond werkt snipe functie niet meer, dacht eerst dat het aan mn pc lag maar zit nu op werk en krijg hetzelfde.

Ter info is op de Classic wereld
 
Reactiescore
1.753
Niet tw'en op het werk

mvg
je baas
 
Reactiescore
1.918
goed pakketje goede service

would recommend

5 sterren
 
Reactiescore
302
Bekijk bijlage 31419

Sinds gisteren avond werkt snipe functie niet meer, dacht eerst dat het aan mn pc lag maar zit nu op werk en krijg hetzelfde.

Ter info is op de Classic wereld
Def pack kan niet overweg met seconde werelden blijkbaar :p dan gaat hij de mist in bij die timer, dit is gefixed wanneer het script wordt geupdate. Heb ook gezien dat hij de icoontjes niet automatisch meer laad op deze wereld, dat dan ook maar even gefixed :D
 
Reactiescore
302
Is het een mogelijkheid dat het taggen meescrolt met de pagina, als extra? Met hele lange pagina's is het gewoon vervelend de hele tijd omhoog te moeten scrollen om te taggen. Ik zag dat het kan met toetsencombinaties maar dat heeft niet mijn voorkeur.
@ixfuryanix
Hoe bedoel je taggen mee scrollen? Over welk scherm gaat het btw, dorps overzicht of massa overzicht? En wat wil je dat mee beweegt?
Daar heb ik niet over nagedacht eigenlijk, leek mij persoonlijk niet de meest handige functie ook maar als genoeg mensen dit zouden willen, kan ik wel es kijken voor zo'n optie als ik nog is zin vind om te scripten :)
 
Reactiescore
742
Je moet je nu ff inbeelden dat dit er 1000 incs zijn. Heb geen juist voorbeeld atm.

als je 1000 inc krijgt, krijg je toch een nieuwe pagina aangezien er maar 1000 opkunnen. Je kunt dus veel beter op beheer filters klikken en gewoon filteren op 'aanval' taggen en de filter weghalen zo voorkom je ongetaggde bevelen boven de 1000

zodra je dat niet doet tagg je alles boven de 1000 niet (vaak de edels) en die ga je pas taggen zodra inc count onder de 1000 is, wat te laat is want dan zijn je edels ram taggs als je op NON toren speelt
 
Reactiescore
302
1.5.1 Added setting 'restyleWidgetsOnOverviewScreen' which allows users to toggle the restyling of widgets when it has incomings

2 Kleine aanpassingen:
- Nieuwe setting om het restylen/moven van widgets bij incomings afzetten (default true)
- Als je alle aanvallen negeert zal hij standaard de widgets niet restylen/moven

Ui7xFnX.png
 
Reactiescore
2.369
POG much w0w
 
Reactiescore
0
Hallo, ik heb een probleem bij het gebruik van het gedeelte voor het controleren van de status van de opgehaalde stack. Ik selecteer de opdrachten, klik op 'Groeperen op doel', klik op 'Ophalen' en er gebeurt niets. Weet je wat ik kan doen om het te verhelpen?
 
Reactiescore
0
hallo??
Hallo, ik heb een probleem bij het gebruik van het gedeelte voor het controleren van de status van de opgehaalde stack. Ik selecteer de opdrachten, klik op 'Groeperen op doel', klik op 'Ophalen' en er gebeurt niets. Weet je wat ik kan doen om het te verhelpen?
 
Bovenaan