Package Devil's Def Pack

Reactiescore
301
Auteur
ixfuryanix (Devilicious#9733)
Beschrijving
A collection of defensive utils (e.g. Stack health and wall health, incomings overview enhancements)
Publiek of Privé
Publiek
Afbeelding-URL
- https://devilicious.dev/assets/img/lucifer_quickbar.png
Werkt op pagina
https://*.tribalwars.nl*&screen=overview*
https://*.tribalwars.nl*&screen=settings*
https://*.tribalwars.nl*screen=overview_villages*
https://*.tribalwars.nl*screen=place*
https://*.tribalwars.nl*screen=map*
https://*.tribalwars.nl*screen=mail*mode=view*
https://*.tribalwars.nl*screen=memo*
https://*.tribalwars.nl*screen=forum*
https://*.tribalwars.nl*screen=info_village*
Automatisch uitvoeren
ja
Snellijstcode
javascript: $.getScript('https://media.innogames.com/com_DS_NL/scripts/Devils-Def-Pack_206163.js');
Gegroet,

Kleine backstory achter het maken en ideetjes van het script.

De eerste ontwikkelingen zijn gebeurd net nadat ik terug was begonnen na een jaren lange pauze. Wereld 69, zeer leuke wereld met een stevig aantal kwalitatieve accounts, om hier een weerstand te bieden tegen het machtige Walk had ook Cave een paar leuke prive scripts nodig.

In de onderstaande changelog kan je belangrijkste features/versies vinden.

* 0.1
- Initial script - Hier noemde het nog Stack Health Checker ~ September 2019
* 0.2
- Added settings page for (e.g. night mode, clear unit amounts)
* 0.3 - Added duplicate village incomings
* 0.4 - Performance boost: add total incoming OS (1 call) if there are no incoming attacks
* 0.5 - Add incomings overview enhancements + renamed to Devil's Def Pack, some VV fixes
* 0.6 - Add 'Request OS' enhancements
* 0.7 - Add sorted table for villages with OS + show if village is being attacked
* 0.8 - Add support to tag incomings via the map
* 0.9 - Reworked Add Pop button -> Add Stack Health to command, added walls < 20 on incs overview, Added configurable off boosts, fixed a bug when the account had over 1000 incomings the overview would not show everything. Added snipe finder.
* 1.0
* - Add some more call screen functionality (Filtering distance vs incoming)
* - Re-designed incomings overview html
* - Added total troop count in stack health widget
* - Some minor QoL updates
* - First version of the Snipe Finder
* 1.1 - Improved Snipe finder settings, Qol updates to the map tagger.
* 1.2 - Mass dodge via the map implemented. QoL updates to the troops screen at the rally point and added a select X villages on the mass support screen.
* - New snipe finder option: automatically fill in troops @ rally point.
* 1.3 - Added grouping option on incomings overview. + mass tagging + refactoring some old code.
* 1.4 - Added support for farm limited and tech level system worlds 1.4 Post
* 1.5 - Added custom tagging options, added shortKeys for tagging, added tagger on village view. - 1.5 Post
* 1.5.1 - Added setting 'restyleWidgetsOnOverviewScreen' which allows users to toggle the restyling of widgets when it has incomings

Belangrijkste features per pagina
Op elke pagina zichtbaar:
  • Snipe Finder: Invullen van coords/tijd/units en nog een heel hoop opties.
  • Settings: Hier pas je de settings van het def pack aan. Clear pop/off boosts en een paar stack health opties.
ZchD7S5.png

cSusCcQ.png

Info village screen:
Achter elk lopend bevel dus ook van mensen waarmee je bevelen deelt, zal een snipe knop te vinden zijn waarbij hij de snipe finder functionatiliteit op roept met het coordinaat en de tijd al geinvuld voor jou. Feature request door iemand in de stam Salt op w76.

Deze maakt het heel gemakkelijk om anti-snipes te vinden op al lopende bevelen.
ThUXRlb.png

e9N0KAe.png

index.php

index.php

index.php

PM/Notities/Forum posts:
De snipe finder zal ook op deze paginas actief zijn. Je kan hier klikken naast het bevel of je wilt snipen of je wilt heel snel massa OS sturen. Nooit meer een excuus dat je geen snipes kan vinden voor je nutteloze buurman die zelf niet wilt snipen.

70yEX3y.png

FQPjHO0.png

Heelas geen screenshot van een forum post. Maar zelfde principe..

Incomings overzicht
Hier komt er een heel handig overzicht op je account, dat je laat zien hoeveel bevelen je nog moet afwerken, hoeveel edels er zijn en wat je er nog met mee hoeft te doen.
Om onder de tag 'OK' te vallen moet je bevel OK of SNIPED bevatten,

Ook nog handig, elk getal in dat overzicht is een temporary filter, je kan er op klikken en het script zal de juiste bevelen filteren tot je de pagina refreshed. Klikken op de totale incs links boven reset alle filters.

Het script voegt ook een optie toe om 'Mark Duplicates' aan te klikken. Deze zal elk bevel afgaan en kijken de hoeveelste hij is van dat dorp.
Ook werkt de snipe finder hier ook exact hetzelfde als op alle andere paginas, vult dus ook de cood/tijd in als je er op klikt.

De tagging features zijn hier ook toegevoegd voor het gemakkelijk massa taggen.

Er is een optie voor de groupen by target/source - Screenshot #2 hierbij krijg je ook de optie om de stack health te zien als je klikt op de retrieve stack health knop

Gif Werking

i3KTDFP.png

unknown.png

Dorps overzicht
De pagina met arguably de meeste functies toegevoegd, de belangrijkste is waarschijnlijk de stack health checker.
Hoe werkt de health checker juist?

Hij rekent alle binnenkomende OS mee tot de eerste aanval. Hij voegt ALLE boosts toe zowel defensief als aanvallend (aanpasbaar in de settings, standaard 8%)
Hij rekent alle troepen die in het dorp staan ook mee.
Sinds 1.5
  • Stack Health Calculator is "slimmer" gemaakt. Er is nu een verschil tussen pre stack health check en incoming stack health check
Zoals te zien op de screenshot kijkt hij nu echt naar de inkomende aanvallen om dan een correcter beeld te geven van jouw stack.
In dit voorbeeld kan mijn stack 3 clears aan, er komen 2 groene bevelen op dus dat wordt berekend als 0.2 clear = je houdt dus een stack over dat nog 2.8 clears aankan.

Een groene aanval wordt berekend als 10%, oranje 50% en de rode/onbekende aan 100%, dit is zeker niet perfect... Maar het is al veel accurater als hiervoor waar hij zelf niet keek naar de incomings.

index.php


Def pack werkt ook perfect samen met sangu, in de volgende screenshot zie je nog wat extra enhancements: het tonen van alle binnenkomde OS en je hebt een knop Add waar bij je de bevelen kan renamen met de juiste stack health + je kan van hieruit ook snipen.

5idGixg.png

  • QoL updates to the troops screen at the rally point
Ik zag overlaatst op het AF (https://forum.tribalwars.nl/index.p...g-functie-os-terugroepen.205627/#post-6512793) een suggestie, en iemand sprak me aan of dit gemakkelijk toe te voegen was, dus heb het snel even toegevoegd. Het idee hier achter staat in die post uitgelegd, individueel troepen kunnen terugtrekken a.d.v checkboxes


Verzamelplaats - Massa Ondersteuning
Hier krijg je een preview te zien van hoeveel OS er binnen komt en je kan dorpen filteren die er niet meer op tijd geraken.
Je kan vanaf nu ook kiezen hoeveel dorpen je wilt selecteren, handig voor mensen met een goede kruis def sjabloom kan je snel de correcte pop OS versturen en hier kan je ook ineens de 5 dorpen die we geselecteerd hebben aanduiden.

Zfr6YS1.png


Fl6dCSC.png

Last but not least Map Tagging + Dodgen + Info
- Als je onder de mini map klikt op Gebruik Map Tagger kan je nu op dorpen klikken met incomings en deze massa taggen.
- Als je hovert over een dorp zal hij dezelfde checks uitvoeren alsof je in het dorp zelf staat, de volledige stack health info is dus ook zichtbaar bij een hover + totaal overzicht inkomende aanvallen

xohl0gS.png

NaMIrgW.jpg

2UM94mF.png

Map

Zo, dat zijn de belangrijkste functies/enhancements, er zitten er ongetwijfeld nog een paar extra zaken verscholen diep in de code, die ik niet meer van buiten ken :p Het script is al zon goeie 1.5 jaar oud en is ondertussen veel groter geworden dan initieel ik ook had kunnen bedenken.

Bij deze ook een bedankje aan de stammen Cave (w69) en Salt (w76) en de vele spelers die hem toch lang (ish) prive hebben gehouden en veel feature requests hebben ingediend.


Voor verdere vragen/features/bugs/kritiek mag je altijd mijn customer support @Qui Intus Diaboli contacteren of op deze thread of als je iets dringends nodig hebt mag dat ook altijd via discord: Devilicious#9733
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
20
Laad bij mij ook op geen enkele pagina.
 
Reactiescore
864
Ha,

Volgens mij staat het boerlimiet op de Classic niet juist in het DEF pack :). Kan je deze aanpassen naar 1400 per boerderij level?
 
Reactiescore
301
Ha,

Volgens mij staat het boerlimiet op de Classic niet juist in het DEF pack :). Kan je deze aanpassen naar 1400 per boerderij level?
Er zit geen ondersteuning in voor boer limiet of tech levels op dit moment omdat ik zo'n werelden niet speel. spreek me anders is aan via discord en leg me daar eens uit hoe dat werkt en dan kijk ik eens als ik tijd/goesting heb.
 
Reactiescore
301
1.4 Update
Redelijk grote update, waarschijnlijk ook de laatste buiten wat bugfixes als die nodig zijn.


  • Worlds settings worden nu elke 24 uur refreshed (Zo gedaan voor classic/speeds waar die settings vaak anders staan)
  • Bijkomend worden elke 24 uur de tech levels van de speler zelf geupdate (als de wereld tech systeem heeft) of als je manueel naar de ontwikkeling gaat zullen deze ook bijgewerkt worden.
  • Stack Health Calculator updated met tech levels (off/def kant), added aanpasbare aanvals vlag setting
  • Stack Health Calculator werkt nu beter voor werelden met een boer limiet
  • Settings menu is meer opgedeeld nu en redesigned
https://gyazo.com/ed47062c0e1078022047b119600831cf

  • Er is een optie bijgekomen om tech levels in te stellen voor de aanvallende partij:

chdDB1E.png



  • Extra General Setting: Stack Health Info on the Map
Als je hovert over een dorp zal hij dezelfde checks uitvoeren alsof je in het dorp zelf staat, de volledige stack health info is dus ook zichtbaar bij een hover + totaal overzicht inkomende aanvallen

Gif Werking


2UM94mF.png



  • Incomings overzicht widget: Je kan nu ook groeperen per source dorp
vXc1XH8.png

  • Incomings overzicht (ENKEL BIJ GROUP BY TARGET/SOURCE) krijg je nu ook de stack health te zien als je klikt op de retrieve stack health knop

    unknown.png
Zo kan je basically heel snel met de massa tagger dorpen bij taggen of checken wat je hier best doet. Vooral handig bij voorbereidend werk of alles nachecken.
Gifje
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
224
Bugje met automatisch aanzetten van de aanvalsplanner door dit script.

Reproduceren van de bug:

1. Ga naar de kaart terwijl def pack automatisch uitgevoerd wordt
2. Klik op "vorige"
q33DJjh.png

3. Klik op "volgende"
1oThLFc.png


De aanvalsplanner gaat nu automatisch aan en de minimap kleurt dus helemaal grijs.

Sidenote: enkel stamleiding gaat deze bug hebben, aangezien alleen zij de aanvalsplanner hebben
 
Reactiescore
301
1.5 Update
Deze update is meer voor de mensen die ZONDER sangu spelen of die custom tagger hebben uitgezet.

  • Custom Dorp Tagger settings zijn nu toegevoegd voor mensen die zonder sangu spelen of deze hebben uitgezet.
Er zijn 2 opties toegevoegd, op de screenshot zie je de default waardes. Om sangu users niet te laten schrikken van weeral een nieuwe interface staat deze dus default af als sangu aanstaat (Kan laad tijd iets vertragen). De 2de optie is voor mensen die 100% zeker dat sangu afstaat en de double check zal dan ook niet meer gebeuren (potentiele snellere laad tijd)
1637071969368.png
  • Improved Tagger Settings maakt het nu mogelijk om a.d.v. een sneltoest snel een bevel te hertaggen, dit werkt door te HOVEREN over het bevel en dan de sneltoest in te drukken en je kan vanaf nu ook je eigen custom tags toevoegen.
1637072483365.png
1637072506474.png
  • Tagger Interface zal de pagina ook een beetje herschikken tijdens incomings om zo sneller een overzicht te kunnen krijgen van wat er allemaal binnenkomt:
De standaard knoppen uit de settings zijn ook hier toegevoegd, samen met wat extra checkboxes op de interface voor het sneller selecteren van bevelen.
Er is een extra cirkeltje toegevoegd die van keur veranderd als jij de kleur van je knop aanpast.
1637072578170.png
  • Stack Health Calculator is "slimmer" gemaakt. Er is nu een verschil tussen pre stack health check en incoming stack health check
Zoals te zien op de screenshot kijkt hij nu echt naar de inkomende aanvallen om dan een correcter beeld te geven van jouw stack.
In dit voorbeeld kan mijn stack 3 clears aan, er komen 2 groene bevelen op dus dat wordt berekend als 0.2 clear = je houdt dus een stack over dat nog 2.8 clears aankan.

Een groene aanval wordt berekend als 10%, oranje 50% en de rode/onbekende aan 100%, dit is zeker niet perfect... Maar het is al veel accurater als hiervoor waar hij zelf niet keek naar de incomings.
1637072717894.png
  • Stack Health Calculator heeft nu 2 nieuwe settings om scouts/eigen troepen (handig voor def front dorpen waar je zelf uit bijstacked of uit gaat snipen) te negeren in de simulator

1637072701141.png

Feedback over deze changes of requests voor nieuwe zaken mag altijd via discord of via hier ;)
 
Reactiescore
301
Bugje met automatisch aanzetten van de aanvalsplanner door dit script.

Reproduceren van de bug:

1. Ga naar de kaart terwijl def pack automatisch uitgevoerd wordt
2. Klik op "vorige"
q33DJjh.png

3. Klik op "volgende"
1oThLFc.png


De aanvalsplanner gaat nu automatisch aan en de minimap kleurt dus helemaal grijs.

Sidenote: enkel stamleiding gaat deze bug hebben, aangezien alleen zij de aanvalsplanner hebben

Kheb hier is achter zitten zoeken lange tijd geleden maar heb so far nog niets gevonden, ik zie geen ook geen fouten waarom dit ineens optreed.
Dus de fix komt pas als ik nog is zin heb om te zoeken

nice script
is it possible you add an option to have alarm when the command has like 1minute left?
nope
 
Reactiescore
99
Zijn er meer mensen die last hebben als Sangu en DeffPack tegelijk draaien op de map geen dorp info meer zijn bij de hover over?

ik krijg deze error:
1638175654160.png
 
Reactiescore
1.228
Zijn er meer mensen die last hebben als Sangu en DeffPack tegelijk draaien op de map geen dorp info meer zijn bij de hover over?

ik krijg deze error:
Bekijk bijlage 31125
Krijg je dit nog steeds als je de map info van sangu uitzet?

"Dorpsinfo kaart" is een nieuw ding van sangu maar nooit getest in combinatie met def pack eigenlijk
 
Reactiescore
99
Krijg je dit nog steeds als je de map info van sangu uitzet?

"Dorpsinfo kaart" is een nieuw ding van sangu maar nooit getest in combinatie met def pack eigenlijk

ik zou het wel willen testen, maar kan deze setting niet vinden
 
Reactiescore
1.228
Laatst bewerkt:
Bovenaan