dankje voor jullie reacties! het werkt dus nog. heb anders echt bijna alles geprobeerd. als ik 1 coord toevoeg bij add targets dan lukt het wel. maar is een beetje veel werk zo. is het dan zo dat ik maar een coord per keer mag toevoegen bij add targets?
dus je zegt dat het ligt aan dat ik meer aanvallen wil inplannen dan ik als beschikbaar heb opgegeven. het zou kunnen maar denk het niet, heb echt vanalles geprobeerd.
ik zal even uitleggen hoe ik te werk ga. ik voeg twee stammen toe 1 met 6 leden en 1 met 5 leden. dan voeg ik bv bij elke speler 2 nukes in en 2 fakes. dan krijg ik 22 nukes en 22 fakes. dan ga ik naar Target Planning Phase en klik ik op add targets. daar geef ik een hele rij coords in en geef ik bij Total Planned Attacks Per Target 22 nukes en 22 fakes in. als ik dan bij de players ook maar 1 aanval toevoeg krijg ik direct een rode kader en kan ik niet meer op apply klikken. vanaf daar zit ik vast.
voor
victorious, niet zo bekend of vertrouwd met discord maar heb je een vriendschaps verzoek gestuurd op discord anders wist ik niet goed hoe ik je moest vinden. een link van de planning, is dat dan zon save van mijn planning dat ik moet doorsturen?
alvast bedankt!