Devilicious.dev - Massa Planner & Utilities Site

Reactiescore
255
Mijn website (https://devilicious.dev/) is eigenlijk altijd publiek geweest, maar heb hier eigenlijk nooit expliciet een post over gemaakt.

Oplijsting van de huidige features:
  • 3 Planning Modes:
    • Simple
    • Advanced (na het invullen van minstens 1 target en de arrival time)
    • Edelspam
    • Command Generator
  • Linkjes updaten voor een VVer
  • Sorteren van NIET Off pack planningen
  • Off pack formaat -> Linkjes (was nuttig voor het plebs zonder off pack toen die nog prive was)
  • Het optimale muntdorp vinden (houdt rekening met afstand en de hoeveelheid handelaren in je dorpen)
  • Coordinates Extractor
Simple Planning Mode

Hier kan je een basis planning maken zonder al te veel zorgen te hebben over wat je moet invullen want het is pretty straight forward.

Het is ook mogelijk om dezelfde sources/targets in te geven bij de respectievelijke tekstvakken maar dan geeft het systeem een waarschuwing dat je dit bv niet per ongeluk doet.

Advanced Planning Mode (Deze mode is enkel available als je minstens 1 target dorp invult EN de arrival time moet ingevuld zijn)

Deze mode is bedoelt voor mensen die graag een ALL IN ONE planning maken, hier kan je basically clears/fakes/edeltreinen op 1 scherm plannen. In de screenshot hieronder zie je alvast welke opties er allemaal beschikbaar zijn.

Het is ook mogelijk om de settings van 'Attacks Per Target' en 'Anti snipes per Target' gemakkelijk voor alle dorpen aan te passen als je op de respectievelijke 'cogs' klikt krijg je een popup waar je alles kan changen.

Edelspam Mode
Hier zou ik een scriptje voor aanraden want het maakt het planning veel gemakkelijker/sneller Noble Spam Planner Script door van alles voor jou al in te vullen.

Je begint met targets te adden via de 'Add Target' Knop. Hier vul je de coordinates, hoeveel edels per target, de arrival time en eventueel de earliest launch time van je aanval. P.S. Het script zal deze waardes zelf allemaal invullen including arrivaltime.
Daarna vul je, je sourcing dorpen in, hier moet je enkel de coordinates, het aantal edels in je dorp, en hoeveel edels er per aanval moet verstuurd worden.

Zo krijg je uiteindelijk een simpel overzichtje met welke dorpen je aanvalt en vanuit welke dorpen je edels vertrekken en per hoeveel (uses per line)

Na het drukken op plan krijg je een voorstel van de planner (best of 50 calculations, diegene met de minste warnings en duplicate send times wordt gekozen)
Je krijgt ook waarschuwing welke dorpen er te weinig voor ingepland is en welk verstuur tijden dubbel zijn.

Je hebt ook de mogelijkheid als je niet het off pack gebruikt (Off Pack) om de output on the fly aan te passen zoals je kan zien in de afbeelding hierboven
Als je rechts op die groen cog klikt, krijg je een configuratie popup om de Unit Extra Description aan te passen.

Dit is een voorbeeld van een planning met alle filters actief

Command Generator
Nu 1C verboden is met de nieuwe script regels, heb ik een legale variant gemaakt die volledig werkt via de website, deze werkt volledig zonder TW scripts maar kan ook enhanced worden door het Off Pack te installeren. Hierdoor zal de TW template al zeker werken.

Use case: Ik zou graag 23 dorpen van speler X snel scouten:

Je vult de dorpen hier in, je drukt op generate commands, je krijgt een overzicht met alle bevelen met een link bij en welke troepen je wilt versturen.
Hier zijn er op dit moment 2 mogelijkheden:
  1. je vult een TW Template ID in. (te vinden op de VP -> Troepen Sjablomen -> als je klikt op een template, krijg je de ID in de URL balk te zien. Bv: &screen=place&mode=templates&#1881 <---) >>> OFF PACK MOET AANSTAAN OM DIT TE LATEN WERKEN <<<
  2. Een vast aantal troepen
Je kan op de site gewoon je enter ingedrukt houden en dat zal een nieuwe tab openen of je opent er X tegelijk dat kan ook. De site zal NIET vanzelf de tab sluiten.

Op het moment van posten zijn er 5 servers standaard ondersteund:

>>>>> https://devilicious.dev/ <<<<<

Als jij op een andere server speelt en je zou die graag toe gevoegd zijn worden, laat het me hier weten, via de website door op Contact Me te klikken en feedback achter te laten of contacteer me via Discord: Devilicious#9733

Laatst bewerkt:
Reactiescore
780
Beste planner die er is!

• Off pack formaat -> Linkjes (was nuttig voor het de plebs zonder off pack toen die nog prive was)
Zonde dat de maker zo cocky is...

Reactiescore
1.885
Goeden website, would recommend

Reactiescore
260
Top site, helaas zijn de grafische verbeteringen van @Cacturne nog steeds niet doorgevoerd...

Reactiescore
255
ZO jammer dit
In update 2.2.0 zit er een beperkte Cacturne mode in :x

Ook nog nieuw de Used/Unused Sources is nu een text vak geworden in het volgende formaat : XXX|XXX,1
Zodat je deze gemakkelijk in de edel spam planner kan pasten als je een planning wilt maken met de dorpen waar nog niet alle edels in gebruik zijn.

Reactiescore
1.885
11/10 voor de Cacturne mode

Reactiescore
1.511
dit maakt de website stukken aantrekkelijker

het zal een ware stormloop aan nieuwe bezoekers met zich meebrengen, hopelijk kan je server dit aan

Reactiescore
255
UPDATE 3.0

Introductie van de nieuwste planning mode: Command Generator

Nu 1C verboden is met de nieuwe script regels, heb ik een legale variant gemaakt die volledig werkt via de website, deze werkt volledig zonder TW scripts maar kan ook enhanced worden door het Off Pack te installeren. Hierdoor zal de TW template al zeker werken.

Use case: Ik zou graag 23 dorpen van speler X snel scouten:

Je vult de dorpen hier in, je drukt op generate commands, je krijgt een overzicht met alle bevelen met een link bij en welke troepen je wilt versturen.
Hier zijn er op dit moment 2 mogelijkheden:
  1. je vult een TW Template ID in. (te vinden: VP -> Troepen Sjablomen -> als je klikt op een template, krijg je de ID in de URL balk te zien. Bv: &screen=place&mode=templates&#1881 <---) >>> OFF PACK MOET AANSTAAN OM DIT TE LATEN WERKEN <<<
  2. Een vast aantal troepen
Je kan op de site gewoon je enter ingedrukt houden en dat zal een nieuwe tab openen of je opent er X tegelijk dat kan ook. De site zal NIET vanzelf de tab sluiten.

Reactiescore
780
Joeri top!

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.244
Command generator werkt top, echter 1 klein bugje opgemerkt. Voor troepen op edelsnelheid genereerd hij ook commandos met een looptijd langer dan de max edellooptijd.