Design Blog [Ideeën, suggesties, stemmen/inleveren plaatjes]

DeletedUser63918

Guest
Wegens drukte/tentamens deze maand helaas geen Design Blog. Probeer het goed te maken in de volgende! :)

Mijn excuses.
 

DeletedUser63918

Guest
Peek%20a%20boo!.gif

Deze maand gewoon weer een Design Blog! Hij komt op Zondag rond 2 uur online. Als het goed is post iemand hem hier ook nog voor mij, wegens dat ik dan geniet van de zon en een drankje in Spanje! Alvast veel lees plezier gewenst!
 

DeletedUser76153

Guest
Peek%20a%20boo!.gif

Deze maand gewoon weer een Design Blog! Hij komt op Zondag rond 2 uur online. Als het goed is post iemand hem hier ook nog voor mij, wegens dat ik dan geniet van de zon en een drankje in Spanje! Alvast veel lees plezier gewenst!
If needed zal ik hem plaatsen :)
 

DeletedUser63918

Guest
Morgen de eerste, totaal vernieuwde, design blog! Meer content, meer contests, meer plaatjes, meer verhalen, kortom vooral meer design!
Ook hebben we voortaan een vast team die zich inzet voor de blog! Graag alvast een applausje voor deze heren! *Klap-Klap*
Nells, Amber Heard, Dragonfriend723 & Neurology.
Deze heren gaan maandelijks iets voor jullie schrijven! Natuurlijk blijf ik ook mijn aandeel leveren in dit 'project'. :)

Wil je nu zelf ook een vaste column of lijkt het je leuk om eenmalig wat te schrijven? Neem dan gerust contact met me op.

Over de aankomende blog ben ik persoonlijk heeeel erg tevreden, er zit veel werk in, maar dat vind ik zeker zichtbaar! Hopelijk vinden jullie dat ook zo. :D
 

DeletedUser63918

Guest
fZxV037.png


Design Blog #11 - Augustus is online!


De eerste blog volgens het nieuwe concept! Sorry voor de lengte, de volgende zou korter zijn :3.
Graag hoor ik wat jullie vinden van de columns en alle andere feedback! Dan kunnen we de blog samen verbeteren :).

Special thanks to:
Nells, Amber Heard, Dragonfriend723 & Neurology.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser40402

Guest
Vanwaar de keuze om mensen als dragonfriend en amber heard mee in het vaste blogteam te zetten? Nells is zelf designer, dus die snap ik. Neurology maakt als ik het goed heb foto's dus om die toe te voegen voor dat gedeelte van design kan ik ook inkomen. Maar die andere 2? Zullen vast prima kunnen schrijven maar zonder technische kennis van het designen wordt dit toch gewoon elke blog hetzelfde 'mooie kleur, mooie tekst, mooi plaatje'?
 

DeletedUser63918

Guest
Amber Heard maakt de 'plaatjes van de maand' lijstjes, zoals je in de blog waarschijnlijk gezien hebt, schrijft hij geen design related verhaal. Het klopt dat zijn redenen momenteel zeer gericht zijn op 'mooie kleur, mooie tekst, mooi plaatje', maar ik verwacht dat dat op den duur ook wel veranderd. Hij krijgt er ook meer ervaring en 'feeling' voor. Wegens dat die niets echt schrijft doet het toch niet kwaad aan het 'design blog idee'?

Dragonfriend maakt momenteel interviews met mods en designers over design. Het klopt dat een designer hiervoor misschien geschikter was, echter loopt Dragonfriend hier ook al een tijdje rond en heeft hij ook het nodige mee gekregen. Als Grafisch Forum mod staat hij ook niet helemaal los van design.

Alleen kan ik de content niet ophoesten, laat staan een (hopelijk) leuke blog neerzetten. Zolang designers geen zin hebben/steeds negeren als ik vraag om iets te schrijven/vast te schrijven, ga je opzoek naar een andere optie. Nietwaar? Geloof me dat ik het graag met alleen designers zag, maar dat was niet haalbaar. Nu is er een team die zich inzet en niet ver van het Grafisch Forum staat, waar ik meer dan blij mee ben. Als het totaal geen design related content zou zijn of ze dat niet zouden kunnen maken, zaten ze ook niet in het vaste team.
 
Bovenaan