Design Blog [Ideeën, suggesties, stemmen/inleveren plaatjes]

DeletedUser69623

Guest
Klopt, maar nu groeit ze toch terug? Er zijn een goed aantal designers, en een aantal taggers ook, dus ik vind het nice zo, nog een beetje meer activiteit en we zijn op een goede plek :)

eensch, we zijn goed op weg zo :p
 

DeletedUser76786

Guest
eensch, we zijn goed op weg zo :p

ja, vind alleen jammer dat ik geen plaatjes meer van jullie zie :eek:

cuppycake, 0wn1X, LekkerFresh, jij , TAO, glennn inressistable en platina vond ik geweldige plaatjesmakers.

Iemand die een idee heeft of 0wn1X te bereiken is?
 

DeletedUser76417

Guest
ja, vind alleen jammer dat ik geen plaatjes meer van jullie zie :eek:

cuppycake, 0wn1X, LekkerFresh, jij , TAO, glennn inressistable en platina vond ik geweldige plaatjesmakers.

Iemand die een idee heeft of 0wn1X te bereiken is?

Helaas nooit meegemaakt dat zij actief waren, maar zie wel veel prachtige plaatjes langskomen van hun.
 

DeletedUser69623

Guest
ja, vind alleen jammer dat ik geen plaatjes meer van jullie zie :eek:

cuppycake, 0wn1X, LekkerFresh, jij , TAO, glennn inressistable en platina vond ik geweldige plaatjesmakers.

Iemand die een idee heeft of 0wn1X te bereiken is?

Dank! En ga misschien nog wel wat plaatjesmaken als ik wat meer tijd heb;) en in mijn ogen is Theumiz de beste die ier rondgelopen heeft, maakte echt mooie plaatjes en had vooral sicke teksten.
 

DeletedUser76786

Guest
Dank! En ga misschien nog wel wat plaatjesmaken als ik wat meer tijd heb;) en in mijn ogen is Theumiz de beste die ier rondgelopen heeft, maakte echt mooie plaatjes en had vooral sicke teksten.

hoe lang geleden heeft theumiz soms plaatjes gemaakt?
Ik kan me die naam niet echt herinneren :rolleyes:

Zou ik eens een voorbeeldje mogen zien?
 

DeletedUser63918

Guest
ja, vind alleen jammer dat ik geen plaatjes meer van jullie zie :eek:

cuppycake, 0wn1X, LekkerFresh, jij , TAOL, glennn inressistable en platina vond ik geweldige plaatjesmakers.

Iemand die een idee heeft of 0wn1X te bereiken is?

Hmm. Al die namen brengt me wel op een idee. Kunnen misschien in de volgende blog een keer the best of doen. En dan een/meerdere designers uitkiezen en de beste plaatjes daarvan posten met redenen waarom?

Als er mensen aan meekunnen helpen ofcoure. ;)
 

DeletedUser76786

Guest
Hmm. Al die namen brengt me wel op een idee. Kunnen misschien in de volgende blog een keer the best of doen. En dan een/meerdere designers uitkiezen en de beste plaatjes daarvan posten met redenen waarom?

Als er mensen aan meekunnen helpen ofcoure. ;)

wil ik wel mee helpen hoor, ik heb nog een paar (alleja degene die ik het mooist vond) bewaard van toen :)
 

DeletedUser76417

Guest
Naast de beste oude rotten onder ons kunnen we ook de best opkomende designers doen toch?
 

DeletedUser32240

Guest
Naast de beste oude rotten onder ons kunnen we ook de best opkomende designers doen toch?

Iemand wilt graag dat zijn ego gestreeld wordt :rolleyes:
Voor de nieuwe kunnen er nominaties gedaan worden, zoals het al bezig is vanaf september eigenlijk..
Vrij nutteloos om de nieuwere designers 2x in de wolken te zetten per uitgave.
 

DeletedUser76417

Guest
Haha oke goed punt :D
(Waar staan die nominaties dan?)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76417

Guest
"Dat jullie zo reageren zegt al dat jullie mij zien als nominatie voor best startende designer."

Kijk als ik zoiets zou zeggen, ja dan mag je me ego noemen ;)
 
Bovenaan