demo73 nr 1

DeletedUser61161

Guest
moeten jullie er maar voor zorgen dat bok actiever wordt,
heel de grens tegen clinic is inactief,
en als ze geen front zijn, zijn ze nog actief,
zijn ze tijdje daarna front,
zijn ze opeens weg of zo, of iig niet actief..
dus dit is beetje zwak

iedereen word gewoon bang van clinic.
logisch toch?
 

DeletedUser25273

Guest
moeten jullie er maar voor zorgen dat bok actiever wordt,
heel de grens tegen clinic is inactief,
en als ze geen front zijn, zijn ze nog actief,
zijn ze tijdje daarna front,
zijn ze opeens weg of zo, of iig niet actief..
dus dit is beetje zwak

In de verliezende stam zitten vind niemand leuk en niet iedereen zit zoals ik in elkaar. Ik kan mensen moeilijk dwingen om actief te zijn, ik kan het ze hooguit vragen en proberen te helpen waar mogelijk. Feit is gewoon dat naarmate werelden ouder worden, accountbezetting een steeds groter probleem wordt. Werelden duren gewoon te lang en kennen ook geen einddoel, dus ik kan het spelers ook niet kwalijk nemen dat ze afhaken. Maar als jullie een uitdaging zoeken, val dan gewoon eens de actieve accounts aan, jullie weten wel over welke accounts ik het dan heb. Eens kijken of het dan nog zo makkelijk gaat.

@ De mensen die iedere keer over het internen beginnen. Iedereen internt, ik dus ook. Alleen doe ik het niet in tig clusters voor de punten, maar aansluitend op mijn cluster, andere interns hoef ik niet. Gezien mijn enorme front lijkt het me niet meer dan logisch dat ik ook een stuk safegebied nodig heb om me te kunnen verdedigen. Zeker als clinic dichterbij blijft komen, dan wil ik ze ook zo goed mogelijk weerstand kunnen bieden.
 

DeletedUser

Guest
In de verliezende stam zitten vind niemand leuk en niet iedereen zit zoals ik in elkaar. Ik kan mensen moeilijk dwingen om actief te zijn, ik kan het ze hooguit vragen en proberen te helpen waar mogelijk. Feit is gewoon dat naarmate werelden ouder worden, accountbezetting een steeds groter probleem wordt. Werelden duren gewoon te lang en kennen ook geen einddoel, dus ik kan het spelers ook niet kwalijk nemen dat ze afhaken. Maar als jullie een uitdaging zoeken, val dan gewoon eens de actieve accounts aan, jullie weten wel over welke accounts ik het dan heb. Eens kijken of het dan nog zo makkelijk gaat.

@ De mensen die iedere keer over het internen beginnen. Iedereen internt, ik dus ook. Alleen doe ik het niet in tig clusters voor de punten, maar aansluitend op mijn cluster, andere interns hoef ik niet. Gezien mijn enorme front lijkt het me niet meer dan logisch dat ik ook een stuk safegebied nodig heb om me te kunnen verdedigen. Zeker als clinic dichterbij blijft komen, dan wil ik ze ook zo goed mogelijk weerstand kunnen bieden.

over internen hoor je mij niet klagen,
doe het zelf ook meer dan ik zou moeten doen haha :p

en als we actieve acc's moeten pakken,
dan moeten sommige jumpen voor een nieuw cluster en dat slaat nergens op,
ze komen daar vanzelf wel,
want hikje bijv heeft 2 continenten front,
die sla je niet even over :p
 

DeletedUser

Guest
Beetje overdreven niet? Bovendien edelt NoordTer van inactieve accounts, oftewel internen, maar je moet even clearen.:rolleyes: Zo groot is dat verschil dit jaar nu ook weer niet.....

Zijde 1:
Spelers: Demo73
Zijde 2:
Stammen: *P*, »RIM«

Timeframe: 01/01/2011 00:00:00tot01/12/2011 12:50:37

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 954
Kant 2: 10
Verschil: 944

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 9,644,528
Kant 2: 97,075
Verschil: 9,547,453

chart

Zijde 1:
Spelers: NoordTer
Zijde 2:
Stammen: [BoK]

Timeframe: 01/01/2011 00:00:00tot01/12/2011 12:50:37

Totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 1,187
Kant 2: 0
Verschil: 1,187

chart


Puntentotaal van totale overnames van de vijandige kant:

Kant 1: 11,355,419
Kant 2: 0
Verschil: 11,355,419

chart

Ja maar dat zijn tegenstanders inactief zijn kan hij niets aan doen he :p
Dat ligt aan jullie dat die accounts niet correct worden beheert...

Grtz,
Tim
 

DeletedUser

Guest
dus clinic verwijt demo ervan te internen terwijl noordter enkel maar barbs pakt? haha xD
 

DeletedUser

Guest
Zelfde gezeur als altijd hier aan de gang xD

Internen is aan!
 

DeletedUser61161

Guest
ik wou net zeggen.

tegenwoordig als je niet meer internd word je als een noob gezien :p
 

DeletedUser

Guest
Ookal is het nogal eens voor gekomen dat ik het niet geheel eens ben met jouw mening..:eek:
Van harte gefeliciteerd Demo!
 

DeletedUser

Guest
Volgende zuurtje van clinic... Heel sportief zijn jullie hoor.:rolleyes:

Voor iedereen die me wel welgemeend heeft gefeliciteerd, dankjewel.

Gefeliciteerd!(al was het van korte duur^^ ) Ik wist dat je het in je had :cool:
 
Bovenaan