Demarkie exposed

Reactiescore
533
Feit is dat bij het ontstaan van god er een forum post gemaakt is door demarkie waarin hij met klem zei volledig achter real te staan en zich te distantieren van god, ondertussen heeft hij 2 maanden onder 1 hoedje gespeeld, samen massas gedaan met god, info doorgespeeld en ons voorgelogen. Het is niet onze schuld dat jullie een 2e dabb schuwde, al bzgrijp ik het wel, maar dat hij in hunt bleef en nep accs ging maken tja
Hij heeft geen info doorgespeeld. Jezus man hoe vaak moet ik dit nog herhalen. Demarkie is geen spion.
 
Reactiescore
207
Het feit dat er een fake skype account zelfs werd gemaakt om dan geen info door te spelen..
Aub..
 
Reactiescore
533
Tja een mb van qqeezz die geen info geeft aan qqeezz tijdens een actie aan zijn front. Logisch? Het voorval bij het front overname van san-der blijft daar even bij hangen denk ik.
Dat is nu werkelijk waar het eerste wat ik hoor van dat front van sander. Jullie denken bevelen delen, maar daarmee zie je niet de bevelen van the coon ofzo.

Demarkie deed het niet, is geen spion nogmaals.
 
Reactiescore
533
Het feit dat er een fake skype account zelfs werd gemaakt om dan geen info door te spelen..
Aub..
Een fake-skype account. Wat is dat?
En hebben jullie dan geen controle op wie in de stamchat zit? Hoe is die erin geraakt?

Ik zie veel los zand imo
 
Reactiescore
1.075
Dat is nu werkelijk waar het eerste wat ik hoor van dat front van sander. Jullie denken bevelen delen, maar daarmee zie je niet de bevelen van the coon ofzo.

Demarkie deed het niet, is geen spion nogmaals.

Alsof ik gzen bevelen delen hae aanstaan met markie haloooo
 
Reactiescore
533
En wat ga je dan doen?
Jullie hebben de dikke stab al uitgevoerd... Maar misschien begint het te dagen dat jullie verkeerd waren?
 
Reactiescore
614
Spijtig vind ik het, daadwerkelijk spijtig en eigenlijk ook ronduit belachelijk.
Daar waar men geen bewijs heeft dat demarkie zomaar alle informatie wordt dit zomaar aangenomen (ik snap de gedachtes, maar dit kan je niet zomaar beweren.

Vervolgens omdat men de ‘vermoedens’ heeft lijkt het hen rechtvaardig om een stab van een hoog kaliber te plegen.
Een account leegzetten via vv en dit massaal edelen terwijl de troepen wegzijn.
Inmiddels is er al bijna 1 miljoen aan punten binnengespeeld op die manier.
En dan al die trotse reacties in de wereldchat op skype erbij, jullie zouden je echt moeten schamen.

Hypocriet ten top is het met name.
Daar waar zelf door aannames binnen Hunt alles maar wordt gerechtvaardigd, gooien ze ondetussen dus een heel account leeg.
Overigens is dit een banbare actie, dus de gevolgen hiervan zullen zeker nog blijken.
Daarnaast lijkt men spontaan te zijn vergeten dat ze middels deze actie zelf dus een stab plegen op een ongekend niveau (en ik speel dit spelletje al even) en tegelijkertijd demarkie beschuldigen van stabben. Dit terwijl ze ook nog een leuk script hebben om accounts uit te lezen, want eerlijk spel staat natuurlijk bij ze voorop.

Nogmaals het is enorm, maar dan ook echt enorm belachelijk. En dan ook nog het lef hebben om te vragen om bewijs dat er niet gestabt is? Als er niks gebeurt valt dit logischerwijs ook niet te bewijzen. Als ik me niet vergis dient schuld bewezen te worden en niet onschuld.

Jammer dat men binnen Hunt het weer zo moet spelen. Je zou toch hopen dat het na de actie op the crazy bastards niet meer nodig was. Maar goed het is dan ook alweer 3 weken geleden dat ze een vorig account probeerde te naaien.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Ohja zullen we topic naam aub aanpassen naar: Hunt exposed (again).
 
Reactiescore
3.452
Demarkie zat in de Hunt chat en deed mee met Hunt?

Bevelen delen stond aan omdat die bij iedereen aanstaat. Zo gaat dat in TW?
Aanval op chef was in samenwerking met demarkie. Dus daar had Hunt ook al profijt van.
Demarkie zat in de God chat!
Hoe willen jullie hier verkopen dat er nooit info is uitgewisseld.
En tevens zat er een God aanhanger in de Hunt chat, met als reactie dat het aan Hunt ligt omdat ze niet goed genoeg hebben nagezocht of deze persoon wel 100% klopte?
Holy fucking moly wat een bullshit!

Niemand die uitleg geeft over de voorbeelden in de beginpost,
Screen van forum die ineens in de wereld chat te zien was.
Het plakken van een enkele edel door God achter intern edels van Hunt.
Begin dat maar eens uit te leggen ipv de grote onschuld uit te hangen ;-)


>>Alleen is de respons van Hunt. buiten proportie. Demarkie heeft nooit gevoelige info gelekt, soms eens wat minder belangrijke info <<

Je geeft zelf al toe dat er wel degelijk info is doorgegeven
 

DeletedUser79340

Guest
beste mensen

hierbij reactie van het account bountyR W57

wij spelen vooral solo in de wereld dus we hebben hier verder weinig mee te maken maar wil toch even mijn mening geven

1 ding vind ik persoonlijk zeer triest en niet kunnen
en dat is zoals ik hier lees de vv nemen van je stam genoot en de troepen weg sturen van een account waar iemand een lange tijd hard aan gewerkt heeft
dat is op ze Hollands gezegd gewoon een vieze actie punt

als er iemand voor spion speelt dan kick je diegene gewoon klaar zo simpel is het maar ik vind dit 10 stappen te ver gaan


verder houd team bountyR zich afzijdig en blijven alle gemaakte afspraken in stand wat ons betreft

met vriendelijke groet,

Niels & -R-
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Demarkie zat in de God chat!
Hoe willen jullie hier verkopen dat er nooit info is uitgewisseld.
En tevens zat er een God aanhanger in de Hunt chat, met als reactie dat het aan Hunt ligt omdat ze niet goed genoeg hebben nagezocht of deze persoon wel 100% klopte?
Holy fucking moly wat een bullshit!

Niemand die uitleg geeft over de voorbeelden in de beginpost,
Screen van forum die ineens in de wereld chat te zien was.
Het plakken van een enkele edel door God achter intern edels van Hunt.
Begin dat maar eens uit te leggen ipv de grote onschuld uit te hangen ;-)


>>Alleen is de respons van Hunt. buiten proportie. Demarkie heeft nooit gevoelige info gelekt, soms eens wat minder belangrijke info <<

Je geeft zelf al toe dat er wel degelijk info is doorgegeven

Kijk ik speel niet actief, en ik heb de screentjes even niet bekeken. (Lichte) spionage of niet, Demarkie zo behandelen door het acc compleet te fucken via VV, dat is een geheel ander niveau en dat doe je gewoon niet.
 

DeletedUser76150

Guest
Demarkie zat in de God chat!
Hoe willen jullie hier verkopen dat er nooit info is uitgewisseld.
En tevens zat er een God aanhanger in de Hunt chat, met als reactie dat het aan Hunt ligt omdat ze niet goed genoeg hebben nagezocht of deze persoon wel 100% klopte?
Holy fucking moly wat een bullshit!

Niemand die uitleg geeft over de voorbeelden in de beginpost,
Screen van forum die ineens in de wereld chat te zien was.
Het plakken van een enkele edel door God achter intern edels van Hunt.
Begin dat maar eens uit te leggen ipv de grote onschuld uit te hangen ;-)


>>Alleen is de respons van Hunt. buiten proportie. Demarkie heeft nooit gevoelige info gelekt, soms eens wat minder belangrijke info <<

Je geeft zelf al toe dat er wel degelijk info is doorgegeven

Wel grappig dat je allemaal over uitleg geven praat + iederen die als een koe loopt te blèren dat ze bewijs willen zien. Maar jij uiteindelijk ook niet met bewijs komt dat die edels erachter zijn geplakt met opzet.
 
Reactiescore
533
Demarkie zat in de God chat!
Hoe willen jullie hier verkopen dat er nooit info is uitgewisseld.
En tevens zat er een God aanhanger in de Hunt chat, met als reactie dat het aan Hunt ligt omdat ze niet goed genoeg hebben nagezocht of deze persoon wel 100% klopte?
Holy fucking moly wat een bullshit!

==> Ja hij zat in de GOD-chat. Voor ons was hij GOD, amar dat maakt niet dat hij spioneerde en dat rechtvaardigd dus ook geen stab-acties.
Demarkie heeft nooit info gelekt dat Hunt kon schaden, sterker demarkie heeft jullie tot op het bot geholpen met massa's.


Niemand die uitleg geeft over de voorbeelden in de beginpost,
Screen van forum die ineens in de wereld chat te zien was.
Het plakken van een enkele edel door God achter intern edels van Hunt.
Begin dat maar eens uit te leggen ipv de grote onschuld uit te hangen ;-)

==> Ik weet eerlijk gezegd niets van die edels, dat is dan ook een gok van Hunt. Net zoals al de rest van de screens is er geen bewijs over spionage. Wel over dat hij naar GOD wilde gaan. Maar dat kan toch geen stab rechtvaardigen? Het enige wat dit kan rechtvaardigen is een kick uit de stam en dan had je niemand van GOD horen klagen want dat was wat we wel konden verwachten en op een stuk verdienden.

Je geeft zelf al toe dat er wel degelijk info is doorgegeven
==> Ja tuurlijk wordt HUNT eens aangehaald maar waar gaat dat dan over? Echt van die banale dingen, van die persoon is weer in overdrive in de skype-chat fzo en waarbij hij zijn frustraties uitte. Maar dat gaat niet over: die persoon staat leeg, daar komen edels op tegen dat tijdstip, etc. Sterker ik heb tegen Jelle nog onlangs zitten spreken en wss meer info gelekt over GOD dan demarkie ooit heeft gedaan voor GOD.
[/QUOTE]
 
Reactiescore
3.452
Kijk ik speel niet actief, en ik heb de screentjes even niet bekeken. (Lichte) spionage of niet, Demarkie zo behandelen door het acc compleet te fucken via VV, dat is een geheel ander niveau en dat doe je gewoon niet.
Laat ik voorop stellen dat ik dat ook nooit zou doen maar snap zeker de frustratie van de persoon die dat heeft gedaan.
God en Hunt zijn vijanden, een lid van Hunt zit al maanden in de chat van God , heeft bevelen delen aanstaan, er verschijnen screens in de wereld chat die van het Hunt forum komen, er worden dubieuze edels geplaatst achter edels van Hunt...
Dan zit er nog een God Mb/lid in de chat van Hunt bewust geplaatst!

En dan durft God keihard te beweren dat er nooit info is doorgegeven ?
Er wordt gespioneerd,een lid van Hunt zit in de vijandelijke stamchat hallo!
 
Reactiescore
1.075
Je geeft zelf aan dat er over hunt gepraat werd, je geeft aan dat er god spelers in hunt zaten, joe weten jullie dat ramon bij coon komt als enkel hunt het kan weten, zie je zelf wie er in fout is? Mooi dat stabbers ook eens gestabbed worden. Misschien leert god nu vies spel eens af
 
Reactiescore
533
Kijk ik speel niet actief, en ik heb de screentjes even niet bekeken. (Lichte) spionage of niet, Demarkie zo behandelen door het acc compleet te fucken via VV, dat is een geheel ander niveau en dat doe je gewoon niet.
Voila, ik wil gerust toegeven dat we in GOD niet goed wisten hoe met demarkie om te gaan. Liefst zagen we hem gewoon in GOD alleen was dat qua ligging gewoon moeilijk en we wilden dus eerst front aansluiten.

Had men bij HUNT. gezegd vaarwel Demrarkie en hier een kick dan hadden we dat gewoon moeten aanvaarden. Zou er hier ook niemand over lopen klagen hebben want het was terecht.
Alleen is de stab-actie enorm zwaar geweest.
 
Bovenaan