Demarkie exposed

Reactiescore
533
Zorg wel dat je nog een excuus hebt voor als Hunt toch op een of andere manier (vast door te hacken) de wereld zou winnen he. :x
moet je niet eerder het omgekeerde vragen?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Als jij toch zo een fan bent van fair play, dan lijkt het me ook dat je tegen het feit bent dat Demarkie aanwezig was in de GOD chat en waarschijnlijk ook wel info doorspeelde.



Volgens mij was vroeger een overstap naar de vijandelijke account met account ook een stab. GOD keurt zelf af dat ze al zoveel contact hadden met Demarkie maar toch was hij er.

Heb de GOD acties zeker niet goedgekeurd en het was ook een stab.
En vroeger was alles anders, als je overstappen naar vijandige stam nu een stab noemt heb je een lijst van 50 accs. Stammen houden vaak geen hoog niveau en dan leaven spelers.. Ik noem het zelf een naaiactie tegenover ex-stamleden, zeker als ze het niet verdienen in zo'n positie gegooid te worden. Maar het is nu helaas onderdeel van het spel, maar om dat nu allemaal stabs te noemen vind ik te zwaar.

Ik zat even te twijfelen of ik zou reageren op zo’n slappe poging tot p&p maar oké .

Hunt zou zo opnieuw gaan stabben ? Is dat je manier hier om het plukje mensen wat hier leest te overtuigen van jullie visie?
God is met zijn volle verstand begonnen met het aantrekken en communiceren met een lid van de vijand,bevelen delen we noemen het hele rijtje weer op.
Jullie zeggen nu het is achteraf wat dom geweest, betekent dat dat God nu is vrijgesproken van alle blaam?
Nee God stond hier 100% achter en ja jullie hebben deze stab van Demarkie in gang gezet.
Om dan nu te gaan zeggen dat wij zo weer een stab kunnen plegen is regelrechte bullshit!
Zowel Alex als ik hebben beide gezegd dat wij het nooit zo zouden doen maar wel kunnen snappen als men het doet!

>> Kijk ik geef enkel aan dat GOD het deed met een begrijpelijke reden, niet dat ze niet in de overtreding gaan. <<

Dit heet een stab proberen goed te praten,zou dom zijn als God het deed zonder belangrijke reden enorm zwak argument dus .

Hunt heeft gewoon meerdere keren op een andere manier accs weg te spelen dan bashen (support contacten etc.)
Vind het dan ook niet erg om dan zo'n uitspraak te gooien.

GOD spreek ik ook zeker niet vrij, ik druk het verschil uit tussen beide stabs.

Het is wel goed zo verder, ik heb duidelijk gemaakt wat ik duidelijk wilde maken, en Hunt vat het anders op of is het er niet mee eens of durft niet toe te geven.
Prima, ik hoop in ieder geval dat verdere verloop van wereld gewoon goed gaat ;). Aan beide kanten.
 

DeletedUser69628

Guest
@Serenity ga spelen ipv zeuren, of zoek een man, want dit gaat nergens meer over, al die verwijten over en weer:S

Je speelt met vuur :eek:

Ze speelt al en de man heeft ze als ik t goed heb ook al gevonden :p

Maar laten we idd lekker het spel spelen met zn allen. Beide stammen zaten fout en hebben weer motivatie. Leuk, interessant, mooi. Misschien eindigt deze wereld een keer op een eerlijkere manier dan andere recente werelden...
 
Reactiescore
3.457
@Serenity ga spelen ipv zeuren, of zoek een man, want dit gaat nergens meer over, al die verwijten over en weer:S
Zegt de inactieveling!

Ik zie je alleen maar dingen zeggen die niet kloppen in dit topic dus of hou gewoon je waffel of lees je in en zorg dat je niet zo vreselijk voor gek staat steeds.
 
Reactiescore
1.365
Bovenaan