Delayed support

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
ik zat die .net post nog te lezen, worden veel goede voorstellen gedaan daar
 

Deleted User - 487871837

Guest
Maak meer gebruik van Rondvragen (enquêtes)

Ik kan je met plezier vertellen dat we hier, voor een ander topic, al een aantal weken mee bezig zijn en je er binnenkort meer informatie over krijgt!
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Skill gap verkleinen om nieuwe spelers langer te laten spelen en al doende je huidige spelersbestand keer op keer met downgrades pesten :rolleyes:

Wel leuk signaal naar de schoolgaande spelers, als je niet slim genoeg bent kan je nog altijd bij inno terecht.
 
Reactiescore
21
Ik kan je met plezier vertellen dat we hier, voor een ander topic, al een aantal weken mee bezig zijn en je er binnenkort meer informatie over krijgt!

Net wat ik bedoel. Je wil het forum niet gebruiken ook al heeft het ook de mogelijkheid. Open de link alleen als je de speler kan vertrouwen. Dus niet.

Niet bindend? Welk nut heeft het dan? Leven we in een dictatuur? Je kan beter geen rondvraag houden. Hier onder is al het antwoord van een van je colega's.



[Afgekeurd] Casual werelden item's
Volg
[IMG alt="nakal"]https://forum.tribalwars.nl/data/avatars/m/76/76439.jpg?1491061392[/IMG]
nakal
15. mei 2017
Op casual 5 kon men kiezen item's van de vorige wereld mee nemen of niet.
Het is wel leuk om een wereld te starten met enkele duizenden Prestigieus Grondstoffenpakket. en honderden gewone Grondstoffen pakket. Maar het is waarschijnlijk minder leuk om als nieuwe speler na een dorp overname op casual te moeten starten bijna zonder item.

Voorstel item niet meer meeneemhaar vanaf volgende casual.

Like
Rapporteer
[IMG alt="Moonlight"]https://forum.tribalwars.nl/data/avatars/m/77/77538.jpg?1512645737[/IMG]
Moonlight
19. mei 2017
Afgekeurd, gaat tegen de bedoelde werking in.

Like
Rapporteer



Rondvragen (enquêtes)
Hier kun je ons je mening schrijven en ons zo helpen het spel te verbeteren. Bedenk dat de uitslagen van de enquêtes niet bindend zijn.

EnquêteStatusEindigt op



Deze is verstuurd door Tribal Wars Team op 07.11. om 10:41 uur
Waarom gebruik maken van externe programma's als je in het spel zelf rondvragen hebt. Waarom naar een extern forum duwen als je er zelf een hebt?
Externe pagina
Deze link leidt naar een externe pagina. Deze pagina's kunnen virussen of andere voor je computer schadelijke data bevatten.
  • Vul je Tribal Wars wachtwoord nooit in op pagina's die niet bij Tribal Wars horen.
  • Open de link alleen als je de speler kan vertrouwen die je de link heeft gestuurd.
Externe pagina oproepen:
» https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_cOHNjy2j_fUdsTVoOkhW477rT9kAkOHq0rQfw2gr****************
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
2.489
Niet bindend? Welk nut heeft het dan? Leven we in een dictatuur? Je kan beter geen rondvraag houden. Hier onder is al het antwoord van een van je colega's.

1/ De in-game rondvragen optie biedt niet de mogelijkheid die we wensen. (1 vraag, 1 antwoord), de backend is ontzettend ingewikkeld en niet logisch en de functie op zich staat op het punt gewist te worden(juist vanwege deze redenen)

2/ Tot op zekere hoogte is de Tribal Wars community, gebouwd rondom een spel van InnoGames GmbH een dictatuur waarin InnoGames de uiteindelijk beslissing heeft en zal blijven behouden. Het is niet dat er morgen een groepering komt die de eenheid: "Roze olifant" wil dat we deze ook zullen invoeren. De feedback mbt Casual wordt eerlijk bekeken, besproken met InnoGames en bekeken wat wij vanuit Community Management perspectief kunnen doen zonder input van InnoGames.

Zullen we hier terug ontopic naar de Delayed support functie? Thanks!

Duckje
 
Reactiescore
973
Roze olifant klinkt beter dan delayed support.
 
Reactiescore
21
Zou het niet mogelijk zijn om die vertraagde ondersteuning in te voeren op de nieuwe wereld die op 14/11 start op .net? Zouden we eens kunnen uitproberen. Nu loopt het wel al op .works, Maar daar zijn nu zo weinig aanvallen. En dan ook niet op elke wereld invoegen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Delayed Support zouden ze beter gebruiken als je eens met een echt probleem zit ingame en je contacteert de mods :s
 

DeletedUser17472

Guest
Een bot (komt van robot) is een computerprogramma dat op een autonome manier taken kan uitvoeren die normaal door mensen uitgevoerd worden. De bot kan bijvoorbeeld een computerspel spelen, een webpagina raadplegen, chatten, of een bericht op een site (bijvoorbeeld een forum of wiki) plaatsen.
In tegenstelling tot mensen kunnen bots hun taken continu en in een hoog tempo uitvoeren, zonder daarbij fouten te maken.

Het is dus absoluut geen time bot. Deze functie blijft nog steeds mensenwerk, versturen op versturen, keer op keer. Zoals er hier op dit moment omgegaan wordt met het scriptgebruik (waar ik dus ook op tegen ben), is dit niets meer of minder hoor.
En voordat mensen komen dat ik niet speel, ik speel nog steeds, alleen niet op .nl. Maar tw is tw hoor, welke server je ook speelt.
 
Reactiescore
111
Het is dus absoluut geen time bot. Deze functie blijft nog steeds mensenwerk, versturen op versturen, keer op keer. Zoals er hier op dit moment omgegaan wordt met het scriptgebruik (waar ik dus ook op tegen ben), is dit niets meer of minder hoor.
En voordat mensen komen dat ik niet speel, ik speel nog steeds, alleen niet op .nl. Maar tw is tw hoor, welke server je ook speelt.

wtf, dus als je handmatig een bot moet instellen, keer op keer dan is het dus geen bot? :biggrin::biggrin::biggrin:
 

DeletedUser17472

Guest
wtf, dus als je handmatig een bot moet instellen, keer op keer dan is het dus geen bot? :biggrin::biggrin::biggrin:
Heb je die functie zelf al uitgeprobeerd? Het is niet anders dan dat je de aanval klaarzet en de tijd invult dat hij moet aankomen. Oké, je dan ook zeker weet dat hij op die tijd aankomt, maar hebben al die aanvallers die hier hun aanvallen versturen ook niet?
 
Reactiescore
2.444
Heb je die functie zelf al uitgeprobeerd? Het is niet anders dan dat je de aanval klaarzet en de tijd invult dat hij moet aankomen. Oké, je dan ook zeker weet dat hij op die tijd aankomt, maar hebben al die aanvallers die hier hun aanvallen versturen ook niet?

Dat is letterlijk wat een timebot is, je stelt de tijd in die je wilt en de timebot/delayed support verstuurt hem zodat hij aankomt op aangegeven moment...
 
Bovenaan