Delayed support

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Dat timebotten wordt ook immens overdreven. Ik heb gisteren 6 aanvallen getimed, allemaal op een gap minder dan 7ms. Heb ik nu ook een timebot?

Al doende leert men Triador. Jij als OG zou dat moeten weten.
 
Reactiescore
389
Dat timebotten wordt ook immens overdreven. Ik heb gisteren 6 aanvallen getimed, allemaal op een gap minder dan 7ms. Heb ik nu ook een timebot?

Al doende leert men Triador. Jij als OG zou dat moeten weten.

Vooral als je mensen al ziet miepen over de clear os en edel binnen 120ms. of 450 aanvallen binnen de seconde. Als er daar al moeilijk over wordt gedaan, dan heeft verdere discussie ook geen zin.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Ik heb al lange tijd niemand meer iets zien timen wat leek op een timebot, noch dat ik het heb gezien in screentjes van anderen. Volgens mij loopt er echt nog maar een enkeling rond met een timebot die er ook echt gebruik van maakt.
 
Reactiescore
376
Dit lijkt mij gewoon een grote 1 april grap waar we met zijn allen in tuinen.
 
Reactiescore
533

DeletedUser69389

Guest
Ben ik dan echt de enige voorstander?

(ik ga niet in discussie hierover.... zie Discord, daar staat mijn mening)
Hoezo ben ik niet verbaasd dat ik dit van jou zie? Altijd zo lekker tegendraads en precies zoals Roald het zegt.
Met alle respect Famdecibel, maar ik heb in al mijn speeljaren nog nooit een reactie vanuit jouw kant gezien welke niet overeenkomt met die van duckje / innogames. Het is logisch dat je je achter de visie van de organisatie schaart waarvoor je (vrijwilligers)werk doet. Echter creëert het onderhand wel een ''wij van wc-eend, adviseren wc-eend'' effect.

Verder is de discord-chat geen goede afspiegeling van de tw-community, ik doe al jaren leidingszaken voor topstammen op verscheidene werelden en ons communicatie platform (wat vaak een persoon of 50 - 100 beslaat) is net zoals vroeger, skype.

Goed om te horen dat we voorlopig geen last van deze onzinnige update krijgen, laten we hopen dat Innogames dit plan dan ook beschouwd als 'definitief onzinnig' en niet op een andere manier nieuw leven inblaast.
Het is dat ik weet dat je echt een mens bent, omdat je de schoonmoeder bent/was van een oud stamgenoot van mij. Maar anders zou ik echt bijna denken dat je een voor geprogrammeerde robot bent met je standaard pro Hamburg posts en je standaard gevoelloze moderaties....
 
Reactiescore
2.478
Toevoegend op het bericht dat de delayed support (gelukkig) niet in deze vorm online komt, is er op .net een discussie gestart.

Voor de mensen die interesse hebben om deel te nemen aan deze brainstorm op .net (klik). Meer informatie over dit onderwerp is ook in dit topic te vinden. Uiteraard mogen ideeën en feedback ook hier worden gegeven over hoe we een time support wel kunnen gebruiken.

Wat kan wel wat kan niet, waar ligt de grens? Wat moet er komen/veranderen om deze update realistisch te maken? Mocht deze toch komen.
 
Reactiescore
1.454
Toevoegend op het bericht dat de delayed support (gelukkig) niet in deze vorm online komt, is er op .net een discussie gestart.

Voor de mensen die interesse hebben om deel te nemen aan deze brainstorm op .net (klik). Meer informatie over dit onderwerp is ook in dit topic te vinden. Uiteraard mogen ideeën en feedback ook hier worden gegeven over hoe we een time support wel kunnen gebruiken.

Wat kan wel wat kan niet, waar ligt de grens? Wat moet er komen/veranderen om deze update realistisch te maken? Mocht deze toch komen.

Ik weet wel hoe je het idee kan toepassen. Elke keer als er een nieuwe functie moet komen, moeten ze tijdens het uitwerken van functies, deze functie als voorbeeld nemen en denken: is deze functie net zo belabberd of nog slechter (het lijkt onmogelijk), dan kan die meteen de prullenbak in. Een andere functie voor deze gigantisch slechtgetimede 1 April grap kan ik me niet bedenken...
 
Reactiescore
533
Toevoegend op het bericht dat de delayed support (gelukkig) niet in deze vorm online komt, is er op .net een discussie gestart.

Voor de mensen die interesse hebben om deel te nemen aan deze brainstorm op .net (klik). Meer informatie over dit onderwerp is ook in dit topic te vinden. Uiteraard mogen ideeën en feedback ook hier worden gegeven over hoe we een time support wel kunnen gebruiken.

Wat kan wel wat kan niet, waar ligt de grens? Wat moet er komen/veranderen om deze update realistisch te maken? Mocht deze toch komen.
Moet ik nog een account voor aanmaken. Handig is dat niet want ik wacht nu al 3uur op een activation-mail die ik nodig heb voordat ik een forum-account maak.

Ik las dat men de beginners wil helpen en dat dat de insteek was van deze afschuwelijke poging tot het niveau verlagen.
Je moet echter niet het niveau van TW verlagen tot kinderachtige lvl's. Je moet je spelers hogere toppen laten scheren.

We hebben het questen-systeem. Ik zou dit niet willen afschaffen maar misschien is het volgende wel een idee waarmee men bij inno-games aan de slag kan.
Elk spel heeft ergens een tutorial een soort omgeving waar je de basics leert. Ik stel voor dat je het volgende lanceert:

1573248794281.png
De eerste keer dat je een TW-account aanmaakt moet je deze verplicht doornemen. Daarna kan je dit vrijblijvend verder doen.
Op deze wereld zijn je vijanden AI (desnoods deel je de wereld met anderen maar die kan je niet aanvallen, pm'en, etc.) Deze wereld heeft een hele hoge snelheid zodat je het op pakweg 3 uur kan uitspelen.

Fase 1: Bouwen richting een waardevol dorp.
In deze fase leer je het volgende: gebalanceerd dorp uitbouwen naar AH, een mooie clear aanmaken (eventueel met een tijdelijke magic boost aan troepen) en een edel aanmaken. Van zodra je deze edel hebt ga je een volgende fase in.

Ik speel zelfs met de gedachte om je eerste ridder een keuze-ridder te maken. Bij de start kies je: def-ridder of off-ridder en bouw de tutorial uit op basis hiervan. Def-ridders krijgen enkel groene of blauwe dingen. Off-ridder groene of rode. Kan mss permanent als functie blijven. Op die manier zorg je dat beginnende spelers gedwongen worden geen mixed-dorpen te maken.

Fase 2: Plots heb je 4 dorpen 2 offensief en 2 defensief. Volledig uitgebouwd. Je zit ook in een fictieve stam.
Volgende zaken vinden plaats:
1 een fictieve stamgenoot maakt een forum-post aan waarin hij zegt dat hij wordt aangevallen en dat die aanval op een bepaalde tijd aankomt. Je moet os sturen vanuit 1 dorp voor de aanvallen van de andere.
2 Je krijgt onverwachts 5 aanvallen op je off-dorp 1 clear + 1 trein. Je krijgt de raad dat je deze niet kan blocken omdat we niet genoeg troepen hebben (laat hun simulator doen. Zeg hun dat het enige is dat hun kan redden snipen is. Je begeleidt hun naar hoe je moet snipen en laat hun die snipe zelf uitvoeren.
Gelukt ==> Je mag door, niet gelukt opnieuw proberen tot het lukt. Natuurlijk ook dodgen van off niet vergeten.
3) De persoon die je aanviel. Zelf een aanval verzenden. 1 trein sturen vanuit 1 off dorp en er een clear voor gooien.

Wanneer je de tutorial afgelopen hebt krijg je een award. Deze tutorial mag je zoveel spelen als je wil. Wel met een limiet van X per week fzo omdat ik best kan begrijpen dat dit veel vraagt van de servers van inno.

Dit is allemaal een idee op een korte tijd gefantaseerd. Ik ken de technische haalbaarheid niet. Maar het lijkt me dat er dus wel degelijk betere oplossingen zijn dan het niveau op kinderachtige lvl's te krijgen om toch maar nieuwe spelers te behouden/aan te trekken.
Verander niet hetgeen goed was, leer andere hoe ze het beter kunnen spelen...
 
Reactiescore
603
InnoGames heeft weer eens de community onderschat en bewezen dat er totaal geen band is tussen InnoGames en mensen die games van Innogames spelen.
 
Reactiescore
21
Mijn voorstel is

Betrek de spelers meer bij een nieuwe inbreng of wijziging.
Nu kondig je iets nieuws aan op .net. en enkel op .net. De rest van de speelwerelden hoeft zich geen zorgen te maken.
Beter zou zijn dit aankondigen op . works. Spelers daar laten mee praten. Dan invoegen op .works terug evalueren.
Ik weet dat de wijziging draaide op .works. Maar daar is geen enkele melding daarover gedaan. ik heb dat ook niet opgemerkt tot het nieuws op .net bekend was. Bezoek nochtans elke dag 2 werelden daar. Het is ook de zelfde CM als op .net . Er zijn trouwens nog wijzigingen die niet aangekondigd zijn op die server. Pijltje links en rechts boven de troepen. Weet niet wat de bedoeling juist is zoek zelf maar uit.
Nu is het wel zo dat de volgende is aangekondigd. [New Feature] Tribe Overviews. Dit zou altijd moeten zijn ook voor nieuwe evenementen. Maar misschien nog beter eerst bespreken of dit wel nodig is en zo ja welke opties daar in moeten. Maak meer gebruik van Rondvragen (enquêtes)
Hier kun je ons je mening schrijven en ons zo helpen het spel te verbeteren. Bedenk dat de uitslagen van de enquêtes niet bindend zijn. Wanneer is dit voor het laatst uit de kast gehaald? Zelfs voor de rondvraag over de toekomst van de casual werelden niet gebruikt. Wie gaat er nu een extern programma laden met het risico op virussen voor een vragenlijst in te vullen waarvan je op voorhand weet dat er met de uitslag geen rekening zal gehouden worden. Het doorstreepte deel mag voor mij gerust weggelaten worden. Of beter nog bedenk dat de uitslag van de bevraging bindend zal zijn.

Delayed support. Wat is er nodig om de update realistisch te maken? Er is helemaal niets nodig, de update is niet nodig. Wat is er dan wel nodig om het spel te leren? Een wereld voor opleiding op .works. De eerste 100 aanmeldingen van spelers met 2 jaar of meer ervaring zijn stamhoofd (enkel als ze dit zelf willen). Nieuwe aanmeldingen worden bij de stammen gevoegd en wel zo dat je terecht komt bij een stam uit je taalgroep . Het is onmogelijk de stam te verlaten zolang er nog 1 dorp van de speler bestaat. Het is onmogelijk een lid uit te sluiten van het stamforum. Indien het stamhoofd verdwijn zal die vervangen worden door een andere speler uit de stam met minstens 2 jaar ervaring of door een nieuwe speler. Stamhoofden kunnen ook ontslagen worden door de CM. Bij gebrek aan stamhoofden zal er op 1 gewone wereld van het betreffende land met een mededeling gevraagd worden of er niemand wil stamhoofd zijn voor een stam op de opleiding-wereld. De stamhoofden ontvangen een vergoeding voor hun werk dit op hun origineel account. Ook een bonus bij sommige prestaties. Al de spelers met inbegrip van het stamhoofd ontvangen maandelijks een aantal pp. Dit om hen ook met dat te leren omgaan. Vlaggen en pp zijn niet overdraagbaar naar andere servers. Elk jaar komt er een nieuwe wereld. Bij een wereldwinst worden de winnaars voor altijd vergeten. Dit om te beletten dat ook op deze wereld ervaren spelers de boel gaan verzieken. Ik weet dat zo een wereld geen geld in de oorlogskast van tribalwars zal brengen. Integendeel enkel onkosten. Als winst het enige doel is doe dit voorstel dan maar in de prullenbak.


Edit:

Nu lees ik pas op het forum van .net

Stiekem was dit allemaal een truc om de forums tot leven te brengen.

Dat ik er weer ingelopen ben.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
973

DeletedUser80232

Guest
Voer deze functie maar in voor de Casuals.
Als deze functie wordt ingezet dan is het hele spel geen ruk meer aan.
 
Reactiescore
973
Reactiescore
2.478
Maar wanneer dit er wel komt, geld het ook voor de classics?

Met zekerheid durf ik het niet te zeggen, maar ik denk dat er op classic (ingstellinggewijs) veel mogelijk is/blijft. Nu weet ik alleen niet of het een instelllingtoevoeging is die simpelweg aan of uit te zetten is. Maar de vorm van deze functie gaat nog veranderen, want niemand is blij met het oude voorstel. Check mijn post aan het begin van deze pagina.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan