Delayed support

Reactiescore
533
Oja verrek, dacht nog even dat dit een rare droom was.. Benieuwd hoeveel mensen er op .net gaan stoppen na de invoering van dit 'fantastische' concept.
Zijn al 10 pagina's over volgespammed daar.
Ik denk niet dat het doorgaat, of Innogames moet wel heel dom zijn en zoals Duckje zegt is de communitymanager daar ook geen voorstander van het verhaal. Ik denk alleszins dat ze genoeg geschut hebben omdat idee alsnog af te schieten.
 
Reactiescore
1.454
Laten we het hopen, maar met InnoGames verbaas ik me nergens meer over. Zegt de hele community we willen graag een wereld met snelheid 2, met boog, zonder kerk. Komt Inno aan: wat dacht van precies het omgekeerde...
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Kort gezegd: deze update tast het DNA van TW aan.

Ik weet dat er meer controversiële toevoegingen zijn geweest. Denk aan PP functies en uitkijktoren. Ja, ook deze ideeën stuitten op veel weerstand. Je zag na verloop van tijd dat de uitkijktoren wel meer gerespecteerd wordt, de tactieken werden erop aangepast en ik vind dit persoonlijk een fijne toevoeging.

Nu komt deze maatregel en ik snap het idee erachter wel. Nowadays, de "noobs" worden redelijk snel weggespeeld door de betere spelers gezien de kleinere werelden. Dit zou ze daadwerkelijk een kans geven om langer te overleven. Denk maar aan iemand die moraal in zijn voordeel heeft EN 100% hitrate heeft met volle deffjes tussen de edels. Ze krijgen meer mogelijkheden om groter te worden en dat is denk ik de visie van Innogames.

De gemiddelde AFer hier zit hier natuurlijk omdat ze al langer spelen en dmv contacten makkelijker groter worden. Logischerwijs zijn die heel fel tegen dit idee. Me included.

Wat ik erover te zeggen heb:
Als je deze OS delay toevoegt, verdwijnt snipen en nauwkeurig recappen (bij OS timings voor de aanvaller). Hiermee tast je echt het DNA aan van TW. Met uitkijktoren kon je er nog makkelijk omheen werken, maar timen is iets wat ongelooflijk belangrijk is op TW en één van de stimuleringen voor spelers om TW te spelen. Als je dit volledig weghaalt heeft het voor de aanvaller geen zin om aanvallen te timen. Wat is het punt van edels 100 milli seconden achter de clear te gooien ipv 5 seconden? Hitrate met delay OS is immers 100%.

Maar om het even zo te zeggen:
- Laat deze functie AUB nog weg van de huidige lopende werelden (met uitzondering van w71). Moet er niet aan denken dat op een slag het verdedigen en aanvallen volledig verandert.
- Gooi deze functie niet aan op ELKE nieuwe wereld die komt. Respecteer de spelers die maanden 24/7 actief zijn (de "oude" garde) en slachtoffer ze hier niet massaal mee. Geef ze de gelegenheid om nog werelden uit te kiezen zonder deze functie.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.540
Dit gaat nog een stapje verder dan enkel uitkijktorens. De manier die nu voorgesteld is en geïmplementeerd gaat worden is NIET een game functie die aan of uit kan staan, maar een integriteitskwestie (net als het automatisch timen van additionele edels bij een edeltrein). Dit betekent dus dat iedere BESTAANDE wereld, en ook iedere CLASSIC wereld hier mee in aanraking zou komen. Als dit echt het geval blijkt te zijn dan stel ik voor om 'geen woorden maar daden' echt serieus te gaan nemen, en massaal TribalWars te boycotten tot de functie weg is, of het spel doodgebloed is.
 

Deleted User - 487776907

Guest
Zijn jullie helemaal waus ofzo daar bij Inno? Neem anders nog een lijntje.

Treintje sturen, nah. SNIPE OK
Recap sturen, nah. OS 1ms erachter getimed.
In combinatie met uitkijktoren zie je edelclears van ver al aankomen.

Dit wordt gewoon stomweg clears pompen en hopen dat je tegenstander een keer offline gaat.

Counter dit anders direct even met de functie dat je clears 3 uur lopen kunnen skippen ofzo. Tijdreizende clears is de nieuwe functie van 2020
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Met deze toevoeging kunnen we net zo goed de ms-werelden afschaffen en alleen nog maar secondenwerelden laten opengaan, zelfde effect. Deze regel is de zoveelste regel welke het profijt van kwaliteit moet indammen en kwantiteit moet versterken (zoals de uitkijktoren). Waarom implementeren jullie omarmde scripts zoals 1 command bijvoorbeeld niet, zodat ook de noobs daar gebruik van kunnen maken zonder kennis te hebben van het installeren en bestaan van zulke scriptjes. Ik vraag mij sterk af wat de beweegredenen zijn van tw voor zulke onzin.

Zulke regels zorgen er voor dat mensen elkaar nog moeilijker wegspelen, het spelersaantal langer hoog blijft en innogames meer geld kan vangen door pp spenders? Waar denk je dat mensen voldoening uit halen in dit spel? Het leukste en daarmee het verslavende aan dit spel is het streven om de beste te zijn, door kwaliteit een bijzaak te maken en kwantiteit een hoofdzaak (wat stelselmatig gaande is) neem je juist de fun-factor weg en zal het pp spenden wellicht toenemen. Innogames ziet TW echt als een verdienmodel, maar op het moment dat de verdien-motieven te dominant zijn, draai je de nek van het spel om. Waarom zou je geld steken in een overwinning die niets waard is omdat het hele fenomeen kwaliteit amper meer bestaat? Nogmaals benadruk ik dat dit een stelselmatig verschijnsel is en dat dit de zoveelste aanpassing is waardoor het niveau genivelleerd zou moeten worden.

Ook ik zal dan afhaken, ik vind de uitkijktoren al een enorm spelbedervende factor, deze kan ik er niet bij hebben.
 
Reactiescore
389
Wat maakt het uit dat je nog steeds online moet zijn? Dat zijn mensen die nu proberen te snipen ook al, alleen heb je dan de kans nog als aanvaller dat als je zelf strak timed ze er geen tussen krijgen.

Wat zou het ook voor but hebben om de ms gap te verkleinen, als je het toch gwn kan intypen? Helemaal niks.

Als deze update erdoor komt dan zal het misschien nog niet eens zoveel doen qua playerbase, maar ik denk wel dat alle betalende spelers stoppen.

Het spel zou überhaupt ook volledig kapot zijn als deze functie er komt.

Feedback: gewoon niet invoeren.
 
Reactiescore
973
Om niet gek te doen, maar een vroegere regel op de oude Franse server was effectief dat je een stam de oorlog moest verklaren op het forum voordat je meer dan 5 aanvallen per dag mocht versturen... Is helemaal niet zo'n gek idee ;)

Aansluitend op de reactie hierboven:

- Het kost geen Premium Punten
- We staan open voor constructieve feedback (verlagen naar 1 minuut delay is één van de gegeven feedbacks inmiddels)

Ik mag hopen dat deze functie niet wordt ingevoerd op klassieke werelden?
 

Pimsie.

Tribe Mate Of The Year 2017
Reactiescore
2.493
Om me maar even aan te sluiten bij iedereen, wtf is dit voor een debiel idee
 

DeletedUser17472

Guest
Ben ik dan echt de enige voorstander?

(ik ga niet in discussie hierover.... zie Discord, daar staat mijn mening)
 
Reactiescore
376
What the F*ck. Ik speel al een lange tijd TW, en kon nog net leven met al die nieuwe dingen van de laatste paar jaar, maar dit slaat echt alles. Debiel idee, gooi het in de prullenbak. Ook geen aangepaste versie o.i.d. gewoon weggooien en diegene die dit bedacht en goedgekeurd heeft ontslaan. Totaal out of sync met de community, maar dan ook echt totaal. Ik kan er echt met m'n kop niet bij.
 
Reactiescore
2.478
Dus alle comunity managers zijn tegen dit idee maar het wordt toch opgelegd?
Ik vind dat een vreemde manier van werken en dat om het idee van een gekkerd te steunen.


Ja kom zeg, je mag Inno-fanboy zijn maar dergelijke uitleg is er los over.
Timen is overrated omdat het een deelaspect van het defverhaal is. Maar het is wel eentje waaruit een deffer het meeste plezier haalde. De sapnning de thrill van die snipe. Die exacte ms te hitten. Dat was TW, neem je het weg. Denk ik echt dat je hier en nu het nekschot hebt gegeven aan TW. Ik zie nl echt niet in waarom ik nog zou spelen dan.

Het excuus dat deffen eenvoudiger moet?Wat voor bepampering is dit?
Weet je wat: Anders moet je volgende feature lanceren. Je mag andere spelers niet meer aanvallen enkel nog dueleren. Dit wil zeggen dat je tegenstander een duel moet aanvaarden voordat je hem kan aanvallen. Dit natuurlijk binnen een bepaald uur.

Duckje kent mijn mening over deze tool en daar wil ik het qua persoonlijke mening ook bij laten. Maar ik wil niet horen dat ik een inno-fanboy ben daar zou ik je eigenlijk voor willen bannen!

Anyways zoals duckje al aangeeft is deze update online op .net. Ik nodig iedereen dus uit om het eerst op .net te testen. Ik weet dat ik hier een paar uur voor vrijmaak dit weekend. Aan de hand van deze ervaring heb ik, en jullie dus ook, de mogelijkheid om feedback te geven.

Ongeacht mijn persoonlijke mening over deze toevoeging denk ik dat deze update goed is voor het skill-level van tw. Inzicht gaat belangrijker worden en wees eerlijk; inzicht is altijd belangrijker geweest dan (kunnen) timen. Ik denk dat de uitkijktoren een grotere impact heeft gehad dan deze tool. Aangezien zowel de aanvaller als de verdediger gebruik kan maken, terwijl het bij de uitkijktoren alleen voordelig is voor 1 van de 2 partijen.

Wat ik wel weet is dat ik het ga missen als ik weer eens op de paar ms nauwkeurig een snipe of clear plaatste.
 
Reactiescore
21
Anyways zoals duckje al aangeeft is deze update online op .net. Ik nodig iedereen dus uit om het eerst op .net te testen. Ik weet dat ik hier een paar uur voor vrijmaak dit weekend. Aan de hand van deze ervaring heb ik, en jullie dus ook, de mogelijkheid om feedback te geven.


Ik heb enkele werelden op .net maar heb de update daar niet of niet meer gevonden. Wel op .works
 
Reactiescore
2.489

Om een lange statement kort te maken;

Voorlopig zal dit niet ingevoerd worden op .net; we staan open voor jullie ideeën en feedback mbt deze functie zodat we hem kunnen balanceren.
 
Bovenaan