Delayed support

Reactiescore
1.019
Ik denk juist dat dit het spel eerlijker maakt tbh. Nu hebben een select groepje een timebot, al zal iedereen zeggen van niet, omdat het moeilijk traceerbaar is. Met deze functie heeft iedereen weer dezelfde middelen en maakt dat het spel een stuk eerlijker, en ja er komt een andere demensie aan aanvallen te zitten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Ok flex je bent officieel verloren. Ik hoop dat de kerk je nog redden kan.. Mijn kaarsje brandt alvast!
 
Reactiescore
30
Ik denk juist dat dit het spel eerlijker maakt tbh. Nu hebben een select groepje een timebot, al zal iedereen zeggen van niet, omdat het moeilijk traceerbaar is. Met deze functie heeft iedereen weer dezelfde middelen en maakt dat het spel een stuk eerlijker, en ja er komt een andere demensie aan aanvallen te zitten.

Ach komop, met een beetje skills kan je ook goed timen.
Dit is echt dikke onzin mocht die tool komen
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
gelukkig is NL niet de enige die klagen, te zien aan de youtube comments zijn andere servers ook al bezig
 
Reactiescore
0
Bizar...

gelukkig is NL niet de enige die klagen, te zien aan de youtube comments zijn andere servers ook al bezig

Zeker niet de enige:
 
Reactiescore
238
Wat een bijzondere functie. Ik hoop oprecht dat Innogames in ziet dat er een groot gedeelte van de spelers (op alle servers als ik buitenlandse algemeen fora lees) zullen stoppen als dit geïmplementeerd wordt.
 
Reactiescore
5.686
Smh.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
1573170281211.png
 

Deleted User - 1942737

Guest
Wat was de vraag op sociale media enzo weer? Wat is een unit die je graag eens zou bedenken? Wel, een edels die 100ts aftrekt, dan zijn er tenminste geen treintjes meer om te snipen
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
tja, dan worden er 3 defdorpen 1ms voor je edelclear gedropped.
 

DeletedUser72508

Guest
Dit is toch te bizar om te geloven.
Toen dacht ik hieraan en wat Duckje zei
9a2884d3798f78d63a68c51901c536f5.png


Kan los van elkaar staan maar ik moest gelijk hier aan denken

Extra context: Ging over w71 en de 25ms die aangekondigd werd
 
Reactiescore
1.454
Dit zou echt de trieste functie ooit zijn...
Als dit er doorkomt stop ik tenminste.
 
Reactiescore
21
Ik denk juist dat dit het spel eerlijker maakt tbh. Nu hebben een select groepje een timebot, al zal iedereen zeggen van niet, omdat het moeilijk traceerbaar is. Met deze functie heeft iedereen weer dezelfde middelen en maakt dat het spel een stuk eerlijker, en ja er komt een andere demensie aan aanvallen te zitten.
Volledig mee eens. Voor hen die het al eens willen uitproberen het is al in voege op .tribalwars.works/. Het valt best mee. Max. vertragingstijd 5 minuten
 
Bovenaan