Delayed support

Reactiescore
693
@TW-Team


Ik hoop niet dat dit echt een functie wordt!!
Of toch niet op NL aub. Dit zou het spel helemaal verzieken. Dan is de playersbase waarschijnlijk direct weg.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
kom later we nog meer skill uit het verdedigen halen, goed plan.

nieuwe award zal voortaan The Botter zijn ipv The Snipe
 
Reactiescore
89
Implementeer dit aub niet, als innogames wil dat er defensief toch iets nieuw komt implementeer dan een nieuw soort functie waarmee je een speciaal dorp kan bouwen vergelijkbaar met een bolwerk maar dan om troepen in op te slagen uit verschillende dorpen, die je dan uit dit dorp kan hersturen. Maar dan enkel ondersteuning en geen aanvallen. Populatie blijft dan wel in het dorp waar de troepen geproduceerd zijn gelden. Dit naturrlijk alleen als innogames echt nieuwe defensieve functies wil, liefst zie ik uitkijktoren verdwijnen, muur boosten ook verdwijnen en de rest hetzelfde blijven.

EDIT: En als het echt moet van de overlords bij innogames probeer dan aub ten minste er voor te zorgen dat miliseconden niet geedit kunnen worden zodat ze enkel op de seconde kunnen aankomen als je aankomst tijd edit.
 
Reactiescore
533
Dit is gewoon zo dom dat het lachwekkend wordt.
 
Reactiescore
579
Gewoon een botfunctie... die nu aan het spel wordt toegevoegd... de droom van elke deffer... zal vast niet gratis zijn.
 
Reactiescore
533
Gewoon een botfunctie... die nu aan het spel wordt toegevoegd... de droom van elke deffer... zal vast niet gratis zijn.
wanabe deffer*

Een echte deffer geniet van die skills.
 
Reactiescore
1.367
Haha, ik vind het wel wat hebben, random 1 april grappen het hele jaar door!
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Bedankt om me te helpen met quitten. Dit was het duwtje in de rug die ik nodig had. Innogames men vriend <3
 
Bovenaan