Def Clears Tabel

DeletedUser78368

Guest
Hallo mensen!

Op wereld 51 zat ik in een stam waar op het forum een tabel stond met hoeveel def dorpen je een x aantal clears kon stoppen en op welk level de muur zou blijven. Iedereen cleart natuurlijk met iets andere troepen, maar ik vond het een zeer mooi overzicht.
Jammer genoeg heb ik die toendertijds niet opgeslagen en ben ik gestopt.

Heeft iemand deze toevallig nog zo klaar liggen voor mij?

Mocht het niet helemaal duidelijk zijn wil ik het nog wel verder toelichten ^^
 
Reactiescore
41
Deze tabel bedoel je ?
9ae0680919.png
 
Reactiescore
973
Das lang geleden. Zelfs nog de oudere versie ervan.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik zou toch gewoon de verzamelplaats gebruiken en daarmee rekenen voor jouw specifieke deffdorp. Elk deffdorp kan meer/minder houden.
 

DeletedUser69459

Guest
Je kan ze beter gebruiken als je wilt aanvallen, vind ik toch. Zeker in het begin heb ik me wel eens laten vangen. 10clears? Dan zetten we er stack in van 5defs :D
 
Reactiescore
973
Ik zou toch gewoon de verzamelplaats gebruiken en daarmee rekenen voor jouw specifieke deffdorp. Elk deffdorp kan meer/minder houden.
Zeker met de nieuwe bufs kan deze tabel ook nog al reddelijk afwijken :p

Tegenwoordig wel. De tabel was nog in een tijd dat de simu geen weergave gaf hoeveel clears je totaal nodig had om alle def volledig te clearen en je dus 20 keer opnieuw de verliezen moest invullen voor je wist hoeveel een stack hield. De nieuwe versie op w18 later had ook 3 verschillende soorten opgebouwde def. Destijds erg handig, tegenwoordig stukken minder door de nieuwe simu en al die idiote bufs die een aanvaller/verdediger kan krijgen.

10clears? Dan zetten we er stack in van 5defs :D

Dat is eerder een zeer matige toepassing van de gegeven info uit de tabel, vooral sinds erachter staat dat de muur al na de eerste clear omlaag zal gaan.
 
Bovenaan