decoratieve gebouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Nee Je Kon Een Woestijn Grafisch Pakket Krijgen Als Je Premium Was (en Dat Ben Ik Niet)
 

DeletedUser

Guest
kan best bryan, hoewel ik het niet echt geloof. Waarom wil je dit verzinnen. Het spel is gemaakt zoals het is. Als ze iets anders konden dan zouden ze dat wel doen. Je ziet dat bij w2 de balans al helemaal verpest is. Daar moet je niks aan veranderen. en je grafische shit is ook niet handig voor de serversnelheid dat ik een stuk belangrijker vind dan jouw zogenaamde decoratieve gebouwen.

De balans is niet verpest, het is alleen wat interresanter geworden met die nieuwe troepen. Je zult gewoon wat beter je best moeten doen om te houden wat je al hebt. En ik weet niet hoe het hier zit maar in .net W5 is er ook een geheel nieuw strijdsysteem bij gekomen. Dat maakt het nog wat interresanter.
 
Reactiescore
0
bryan, je ideen zijn niet altijd goed en nu ga je het plaatje van ons meest geliefde alverman ook nog jatten:eek:
 

DeletedUser

Guest
hoe gemeen. We moeten alverman maar informeren over het jatten van zijn plaatje ( dit topic is toch nutteloos kan hier een slotje op op al zijn afgekeurde ideeen trouwens.)
 

DeletedUser533

Guest
ik denk dat je echt moet stoppen met je ideeen:rolleyes: Het spel is leuk en goed zo en als je meer dingen wil ga je travian of age of empires spelen.
Dit is tribalwars!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan