Deceiver of the nine | profielplaatje

  • Topicstarter Deleted User - 2242732
  • Startdatum

Deleted User - 2242732

Guest
Goedeavond,

1. Soort plaatje:
Profielplaatje
2. De tekst:
Deceiver of The Nine
3. Kleurencombinatie(s)
Zo donker mogelijk maar het is wel de bedoeling dat alles nog herkenbaar is (sauron-mountain of doom-battlefield) :D
Waar z'n 'onderdanen' lopen zou het meer rood/donkere gloed moeten eruit zien (vuur/bloed etc)
4. Thema:
LOTR-- sauron
5. Plaatje(s) om te gebruiken:
Ik had al iemand laten proberen(stock zelf op internet gezocht) maar de tekst kwam er maar niet uit...
vandaar dat ik het hier even vraag en zie hoe jullie het aanpakken, hopelijk komt er wat moois uit
oorspronkelijk:
4KunVxu.jpg
na (1 van de) aanpassingen (zet ik erbij als voorbeeld in welke richting de kleuren zouden moeten gaan, berg graag nog donkerder)
atpC42a.png


Andere plaatjes mogen natuurlijk ook maar niet sauron alleen (geen close up)... dus ofwel dat hij boven z'n leger/slagveld kijkt, ofwel dat hij er samen met the nine opstaat ofzo...
Achtergrond/schouwspel is vooral belangrijk.

6. Deadline:
/
7. Prijs/gift:
50 pp (kan evt wat meer als ik het echt nice vindt :p )

misschien de ring in het plaatje verwerken (zo vanboven als het ware 'rond' de pic) en dan de naam in de ring zetten in zo'n black speech-achtig lettertype... (zoals op de ring). Het zijn maar ideetjes ;)
Geen idee wat jullie kunnen ben benieuwd

alvast bedankt! :)
 

DeletedUser

Guest
Beetje low quality :( En zou de tekst iets duidelijker maken, met welk programma werk je?
 

DeletedUser73358

Guest
PS CC 14 met wat plugins, had de afbeelding niet echt verscherpt ofzo.

Zo ziet hij er uit met een kleine verscherping:
dev11.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser75791

Guest
Verscherping maakt in de meeste gevallen, ook deze, het plaatje juist slechter qua kwaliteit.
 

Deleted User - 2242732

Guest
PS CC 14 met wat plugins, had de afbeelding niet echt verscherpt ofzo.

Zo ziet hij er uit met een kleine verscherping:
dev11.png

sorry deze vind ik veel te licht qua kleur :)

andere stock mag overigens ook hoor als jullie een betere vinden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76381

Guest
Ik dacht laat ik eens wat proberen

21txlc.png


1ste pic btw
 

DeletedUser75778

Guest
Heel nice ja ! Denk dat die van McMagmaz op zijn beurt weer iets meer het duistere uitstraalt van dit thema. Mooie plaatjes!
 
Bovenaan