De zoveelste Stab

DeletedUser80032

Guest
Het is weer zo ver. De zoveelste stab van deze wereld!

Helaas zijn wij, ????, gestabt door een aantal leden van SKU. Door Marcowoso en Tisowiso om precies te zijn. Het begonnen allemaal op een mooie ochtend. Na een dorp gecleard gecleard en geedelt te hebben, kregen wij snel incs, edels van Marcowoso om precies te zijn. Uiteraard was dit het moment een gesprek je aan te gaan met Marco. Blijkbaar vond hij dat hij meer recht had op het dorpje. Helaas voor hem dacht ik er ook zo over :). Long story short, wij recappen hem en zijn verder gegaan met het gesprek. Specifiek om een samenwerking aan te gaan. Dit werd geaccepteerd door Marcowoso zoals hier onder te zien is.

???? 15.11.18 12:06
Dus nu samenwerken?

Marcowoso 15.11.18 12:07
haha lol

Marcowoso 15.11.18 12:07
well played

???? 15.11.18 12:07
Dank u dank u

Marcowoso 15.11.18 12:09
maar ja samenwerking kan alleen via dingen doorsturen ofzo, maar vind t best

BTW, als iemand het bewijs niet vertrouwd mogen ze ons ingame een PM sturen, dan sturen we het gesprek wel even door :).

Natuurlijk waren wij hier wel blij mee, we hoefden ons even geen zorgen te maken om een van de grotere spelers bij ons in de buurt. Vervolgens edelde wij nogmaals een nieuw dorp en zoals verwacht komen er edels op van zijn stamgenoot op het moment dat wij deze over namen. Naja, kan gebeuren. Wij zijn dan ook in gesprek gegaan met Tisowiso. Na wat gekibbel heen en weer waren we tot het besluit gekomen dat hij het dorp mocht houden en dat hij een dorp voor ons zou clearen.

Tisowiso 15.11.18 10:51
Quattro Formaggi in de oven

???? 15.11.18 10:53
Lekker :)

Tisowiso 15.11.18 10:54
Stelsel bepaalt de ligging van de driehoek op organisch niveau

???? 15.11.18 10:54
Goed verhaal. lekker kort

Tisowiso 15.11.18 10:55
MAND

???? 15.11.18 10:55
Korter

Tisowiso 15.11.18 10:55
Tiggelman

???? 15.11.18 10:55
korter

Tisowiso 15.11.18 12:13
Flinke kaaspizza

???? 15.11.18 12:14
Lekker toch

???? 15.11.18 21:33
Je weet dat we gaan samen werken met je stamgenoot he

Tisowiso 15.11.18 21:45
Marcowoso?

Tisowiso 15.11.18 21:46
Deze trein stond al aan, ben benieuwd

Tisowiso 15.11.18 21:48
Dit is voor beide dus gewoon kut, want de kans is groot dat ik mezelf edel

???? 15.11.18 21:48
Juh had hem door ;)

???? 15.11.18 21:48
Die laatste edel trouwens niet

Tisowiso 15.11.18 21:48
Laten we dit voorkomen door van tevoren te overleggen :p

Tisowiso 15.11.18 21:48
?

???? 15.11.18 21:50
Jup dat zeker, we zien wel wat hier uitkomt. Trouwens zijn die eerste twee edels? Want dan zou ik snel die laatste terug trekken ;)

Tisowiso 15.11.18 21:52
Zijn clears + 2 edels die ik niet meer kan annuleren

???? 15.11.18 21:54
Ja vanaf nu gewoon communiceren.

Hoe gaan we het doen met het dorp trouwens want ik heb hem wel een soort van gecleared

Tisowiso 15.11.18 21:55
Je hebt m niet gecleared haha, daar stonden maar een paar offense troepen. Zal je rapport doorsturen.

Tisowiso 15.11.18 21:56
Lijkt me verstandig dat je je troepen terugstuurt. Kost je anders onnodige troepen en ik verlies ook een deel van m’n clear. Hoop daarentegen wel dat m’n eerste edel niet beslissend is, dan verlies ik een edel. Kan je daarentegen wel helpen met het edelen van een nieuw dorp, heb nog een extra edel

???? 15.11.18 22:01
Die off troepen wegvagen is ook clearen he :p.
En ik zat eigenlijk aan de tegengesteldenoptie te denken aangezien ik hem al had. Vind ik persoonlijk het eerlijkste.

Daarnaast heb ik bijna een volle trein staan dus kan dan morgenvroeg om 8 uur een dorpje gecleard en voorgeedeld hebben

Tisowiso 15.11.18 22:02
Ja die heb ik niet klaarstaan, dus dit is gewoon sonde van de troepen. Ik heb voordat jij m overgenomen hebt al een edel gestuurd en, zoals jij t noemt, ook al gecleared ;)

Tisowiso 15.11.18 22:03
Kunt er dan toch voor kiezen om morgenvroeg een dorp te edelen?

Tisowiso 15.11.18 22:04
Maar dan nog, jouw keus :)

???? 15.11.18 22:09
Ik stuur je even onze clear door. Daar kan je zien dat wijnwel dergelijk hem gecleared hebben. Het is gewoon oneerlijk wanneer wij dit dorp niet terug krijg

Tisowiso 15.11.18 22:09
Kan er nu toch niks meer aan doen, neem m hoogstwaarschijnlijk over, wel zuur van m’n edel

Tisowiso 15.11.18 22:09
Dit spel heeft ook weinig te maken met eerlijkheid

Tisowiso 15.11.18 22:10
Dat weet je wss ook wel haha

???? 15.11.18 22:16
Nee das waar, maar er is wel een een drang voor samenwerking. Ik vind het een beetje vreemd als ik dat dorp dan niet terug krijg om eerlijk te zijn. Dus mijn voorstel, ik krijg hem terug ik clear een dorp en zorg dat je die kan opedelen. Is dat acceptabel?

Tisowiso 15.11.18 22:19
Dan denk ik dat het beter is om dat om te ruilen. Ik clear voor jou een dorp en dan mag jij m edelen. Als beide edels nu doodlopen sta ik tijdelijk stil, en dat is niet de bedoeling. Ik wil graag een prettige samenwerking aangaan, maar nu 2 edels laten doodlopen op jouw troepen is daarbij een hele slechte start.

Tisowiso 15.11.18 22:21
Heb je een dorp in gedachten? Zal ik m morgenvroeg verkennen/clearen met m’n Hoofddorp

Tisowiso 15.11.18 22:21
Kan m vannacht ook sturen, komt ie morgen precies om 8:00 aan

???? 15.11.18 22:25
Ja dat heb ik dus nu al twee keer gehad, dus nog 1 is niet echt acceptabel...

Daarom bied ik het zo aan, want het is een rottige situatie maar het is wel de meest ethische actie imo

Tisowiso 15.11.18 22:29
Ben ik het niet met je eens (helaas). Willen als stam best reëel zijn tegen nieuwe BG’s, maar dat het bij jou al vaker is gebeurd kan ik niks tegen doen. We gaan t zien David(s), aanvallen komen zo binnen

???? 15.11.18 22:37
Naja, het is helaas duidelijk dat je dan niet echt wil samenwerken. Een samenwerking gebasseerd op, ik neem je dorp af en dan doen we wat samen is geen samen werking maar dwang

Tisowiso 15.11.18 22:38
Ik neem je dorp niet af, dit dorp heb je net overgenomen waar ik niets van af wist

Tisowiso 15.11.18 22:38
Dus ik denk dat we niet helemaal op 1 lijn liggen

Tisowiso 15.11.18 22:39
Dit dorp is een lastig verhaal, ben ik het met je eens. Maar kleine moeite om na dit dorp te overleggen wat de plannen zijn? Wil best een clear voor je opofferen

Tisowiso 15.11.18 23:17
Welk dorp wil je overnemen die gecleared moet worden?

???? 15.11.18 23:36
Zit nu mob dus bb codes gaat ff moeilijk, maar dan lijkt me het hoofddorp van kazik p wel een hele mooie, om een goede samenwerking te kunnen beginnen.

Tisowiso 15.11.18 23:40
Heb je een aanval doorgestuurd van vanochtend, dat gaat minimaal 10.000 bijl kosten :)

Tisowiso 15.11.18 23:41
wazige speelstijl, Maargoed, ieder z’n ding

???? 15.11.18 23:41
Tja als dat niet gaat, snap je zelf ook wel wat het meest nobele is om te doen hoop ik. Maar dat zal dr wel niet inzitten.

Tisowiso 15.11.18 23:42
Kan dit even overleggen met Marcowoso, die heeft nog een aardige clear staan.

Dit duidde toch wel duidelijk op een samenwerking van beide partijen. Daarom was het ook een verrassing voor mij dat nog niet 24 nadat de afspraken gemaakt waren wij meerdere treintjes op ons dak kregen.


Er zijn nog meer dan genoeg linkjes, maar ik denk niet dat het meerwaarde heeft hier meer te posten ;)

Natuurlijk ging ik verhaal halen bij de betreffende speler over deze stab en dit was hun reactie:

???? 16.11.18 14:43
Lekker zijn jullie, een beetje rond stabben

Marcowoso 16.11.18 14:47
haha is toch maar een spelletje

Marcowoso 16.11.18 14:47
en je hebt mn dorpje overgenomen, dont like that

???? 16.11.18 14:48
Nee, jij hebt die van mij overgenomen. Naja jullie fout. Dit gaat het forum op en dan is het snel gedaan :)

Marcowoso 16.11.18 14:54
haha is toch heel het doel van het spel? elkaar een beetje aanvallen?

???? 16.11.18 14:55
Ja klopt. Niet stabben. We hadden gezegd samen te werken, anders had ik vannacht namelijk ook het dorpje van jullie terug gepakt. Heb dat niet gefaan omdat we zouden samen werken.

Marcowoso 16.11.18 14:57
oeh dat hebben we slim gespeeld dan haha

???? 16.11.18 14:35
Ik dacht dat we gingen samenwerken...

Tisowiso 16.11.18 14:40
Schiet niet op, liggen niet op 1 lijn. Pas maar op want er komen nog wat meldingen aan

???? 16.11.18 14:43
Naja, we liggen duideijk niet op een lijn, want jullie stabben nu gewoon...

Tisowiso 16.11.18 15:10
fijne dag verder

Zoals ik mij kan herinneren word dit soort gedrag niet geaccepteerd (al helemaal niet op classic). Mijn vraag is dat ook, wie wil mee helpen deze stabbers helemaal kapot te spelen, want dat is toch wel wat je verdient. Het word tijd dat we met z'n alle met de harde hand gaan optreden tegen dit soort gedrag. Om te zorgen dat dit soort spelers geen toekomst hebben, maar ook om dit soort gedrag in de toekomst te voorkomen.
 

DeletedUser80032

Guest
Naja, talent hebben ze niet, maar wanneer er 4 spelers non-stop edels gooien en clears gooien, tsja wordt het moeilijk op een gegeven moment. Daarnaast moeten we dit soort gedrag niet accepteren. Het is gewoon standaard dat er tegenwoordig non-stop gestabt wordt. Dat is gewoon niet normaal en we moeten gewoon zorgen dat dit gewoon niet weer gebeurd. We moeten een voorbeeld uit deze noobjes maken :)
 

DeletedUser71723

Guest
Naja, talent hebben ze niet, maar wanneer er 4 spelers non-stop edels gooien en clears gooien, tsja wordt het moeilijk op een gegeven moment. Daarnaast moeten we dit soort gedrag niet accepteren. Het is gewoon standaard dat er tegenwoordig non-stop gestabt wordt. Dat is gewoon niet normaal en we moeten gewoon zorgen dat dit gewoon niet weer gebeurd. We moeten een voorbeeld uit deze noobjes maken :)

Waarom schakel je zelf je stam niet in? Als heel je stam zen clears eenmaal stuurt (vooral hermich) dan is SKU toch van de kaart?
 

DeletedUser79687

Guest
niet hermich laten sturen dan valt relax en zijn stam hermich in zijn rug aan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80032

Guest
Waarom schakel je zelf je stam niet in? Als heel je stam zen clears eenmaal stuurt (vooral hermich) dan is SKU toch van de kaart?

Volgens mij lees jij mijn post ook niet helemaal goed. De post gaat er om dat we dit soort gedrag gaan afkeuren, want in mijn ogen staat niks doen gelijk aan goedkeuren en toestaan.
 

DeletedUser71723

Guest
Volgens mij lees jij mijn post ook niet helemaal goed. De post gaat er om dat we dit soort gedrag gaan afkeuren, want in mijn ogen staat niks doen gelijk aan goedkeuren en toestaan.

Backstabben is nooit goed te keuren maar je kan niet verwachten dat heel de wereld op een stam randoms vliegt door een backstab.
 

DeletedUser80032

Guest
Waarom word er dan zo bijzonder weinig tegen gedaan, als we het allemaal afkeuren? Ik verwacht ook niet dat iedereen dat gaat doen, dat zou absurd zijn. Wel wordt het tijd dat we er allemaal eens een keer wat aan gaan doen. Dat kan door middel van fakes, clears, opzeggen van NAP's of BG's, GAP's tegen de stam maken of dom weg in-game pm's om toch even duidelijk te maken dat je hier zwaar op tegen bent en dat wanneer je bij hem/haar in de buurt komt in-game ze de eerste target zijn.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Waarom word er dan zo bijzonder weinig tegen gedaan, als we het allemaal afkeuren?.
Omdat met de huidige mentaliteit zoiets een "ver van mijn bed show" is. Niemand wil en gaat nog zijn eigen groei op het spel zetten door directe actie te ondernemen tenzij ze er een direct voordeel aan hebben (lees: dorpenwinst omdat ze front hebben). Echter zullen er wel heel wat accounts zijn die serieus spelen, en dus ook geen samenwerken met deze accounts willen. Maar tot zolang de situatie zich voordoet, zullen deze accounts geen actie ondernemen.

Veel van die middelen die je opsomt zullen door jou ingame tot actie moeten worden gebracht (Aanvalsplan opstellen, buren contacteren met waarschuwing voor samenwerking met hun,..) , want de kans dat elke persoon waarmee ze een NAP/bg/.. hebben op AF zit, schat ik enorm klein in.
 
Reactiescore
460
Omdat met de huidige mentaliteit zoiets een "ver van mijn bed show" is. Niemand wil en gaat nog zijn eigen groei op het spel zetten door directe actie te ondernemen tenzij ze er een direct voordeel aan hebben (lees: dorpenwinst omdat ze front hebben). Echter zullen er wel heel wat accounts zijn die serieus spelen, en dus ook geen samenwerken met deze accounts willen. Maar tot zolang de situatie zich voordoet, zullen deze accounts geen actie ondernemen.

Veel van die middelen die je opsomt zullen door jou ingame tot actie moeten worden gebracht (Aanvalsplan opstellen, buren contacteren met waarschuwing voor samenwerking met hun,..) , want de kans dat elke persoon waarmee ze een NAP/bg/.. hebben op AF zit, schat ik enorm klein in.
Het is meer ook het verloop waar de wereld zich momenteel in bevind die het niet toelaat. Veel accounts zouden hun groei moeten opgeven om hier aan deel te willen nemen.
Vind het sowieso erg jammer voor jullie jongens en hopelijk gaat dit toch nog gelezen worden door iemand in de buurt die jullie wel kan helpen.. Alleszins de info dat ze stabbers zijn gaat nu de wereld rond en denk niet dat ze nog ergens terecht gaan kunnen moesten ze mid - endgame nog bestaan.
Moest wel even lachen toen ik David zag staan :D.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Waarom word er dan zo bijzonder weinig tegen gedaan, als we het allemaal afkeuren? Ik verwacht ook niet dat iedereen dat gaat doen, dat zou absurd zijn. Wel wordt het tijd dat we er allemaal eens een keer wat aan gaan doen. Dat kan door middel van fakes, clears, opzeggen van NAP's of BG's, GAP's tegen de stam maken of dom weg in-game pm's om toch even duidelijk te maken dat je hier zwaar op tegen bent en dat wanneer je bij hem/haar in de buurt komt in-game ze de eerste target zijn.

Aanvallen kun je denk ik at the moment wel
vergeten, mits er mensen zijn die dit lezen en toevallig in de buurt liggen. Het is niet dat de wereld zich in een stadium bevindt waarin mensen wel even wat clears kunnen dumpen zonder dat ze er wat van merken ;)

Maar zoals Purple al zegt: de info dat ze stabbers zijn, die blijft sowieso wel hangen hoor :)
 
Bovenaan