De Zomeroorlog!

DeletedUser78605

Guest
Wat dan? Dat wij naar hen zijn gegaan ipv naar jullie? Logische keuze als je ziet hoe hooghartig je altijd doet hier tegenover ons.

Het verschil is, dat Roshi jullie pronkt alsof jullie de beste zijn. Dat zeg ik qua verschil. En hoe je over mij denkt prima tho. Ik dacht dat je in een andere stam zat en die waren bar slecht. Sorry dat ik je daar ooit mee heb vergeleken, maar zo heel ver zit je er niet naast.

Trouwens, wel grappig dat je ex stamgenoot toch heel anders denkt.
 

DeletedUser47003

Guest
Ze zijn iid hooghartig. Maar dat moet je kunnen zijn. Waarom zou je dat dan niet doen? Koh heeft niks om hooghartig over te zijn. Misschien qua vv draaien? Maarja 120 mil tov 55 mil. Ben benieuwd

Ik heb het nooit gehad met hooghartig gedrag. Kom je alleen maar als een groot ego over in mijn ogen, nu ja iedereen zijn keuze en mening hierover natuurlijk.

Je moet ook geen spijt hebben, van elke fout kan je leren. Heb je er alsnog wat aan gehad.

Volgensmij is het enige wat op een fiasco is uit gelopen is UD.

Graag gedaan, hopelijk trekt skozc aan de touwtjes dan.

Nja denk dat het UD fiasco al langer zichtbaar was. Een paar leden die actief zijn en dan plots spelers die wegvallen/stoppen zonder hier iets over te zeggen of nog erger gewoon 100% beginnen tegen werken zodra er van hen gevraagd wordt om dorpen te ruilen... Ik ga niet terug beginnen over al die zever, heeft me al genoeg speelplezier ontnomen.

Het verschil is, dat Roshi jullie pronkt alsof jullie de beste zijn. Dat zeg ik qua verschil. En hoe je over mij denkt prima tho. Ik dacht dat je in een andere stam zat en die waren bar slecht. Sorry dat ik je daar ooit mee heb vergeleken, maar zo heel ver zit je er niet naast.

Trouwens, wel grappig dat je ex stamgenoot toch heel anders denkt.

Nu doe je het weer, je denkt me te kennen terwijl we ingame nog geen woord (en aanval) hebben uitgewisseld. Wat een ex stamgenoot die nooit actief meedeed van me denkt laat me koud. Ik heb vaak genoeg gevraagd om input of initiatief genomen voor een verbetering binnen UD.
 

DeletedUser78605

Guest
Ik doelde niet op wat hij van jou vindt, maar van mij :p
Ik ken je vaag. Ken je naam van vroeger, naar je handtekening kijkend zal het wel w16 zijn geweest (not sure, maar van rond die tijd een wereld). Weet iig dat je toen ook niet al te populair was. Laat ook enkel zien dat jij geen idee hebt wie ik ook ben :)
 

DeletedUser47003

Guest
Ik doelde niet op wat hij van jou vindt, maar van mij :p
Ik ken je vaag. Ken je naam van vroeger, naar je handtekening kijkend zal het wel w16 zijn geweest (not sure, maar van rond die tijd een wereld). Weet iig dat je toen ook niet al te populair was. Laat ook enkel zien dat jij geen idee hebt wie ik ook ben :)

Ik speelde niet op rotte banaan toen, wereld 16 heb ik eigenlijk ook niets gedaan. 50k behaalt en gestopt toen dus ik betwijfel het of je me zelfs kent van op die wereld.
Enige wereld waar je me misschien echt van zou kennen is w17, daar heb ik een goede 2,5 jaar meegedraaid in een stam die mij nog altijd de leukste jaren in m'n tw carrière heeft bezorgt.
Op andere werelden was ik gewoon een co die deed wat er van hem verwacht werd, niet meer, niet minder.
 

DeletedUser78605

Guest
Lekker bezig koh! Te weinig edels en clears om iets te bereiken? Voor 10k pp stuur ik morgen nog 1k inc's op PN ;)
 
Bovenaan