De Zomeroorlog!

DeletedUser76198

Guest
Ik denk dat tears meer moeite heeft om na zijn winterslaap wakker te worden dan met het spel zelf :eek:
 
Reactiescore
154
KOH heeft zijn standpunt bij deze duidelijk gemaakt. KOH gebruikt een spion in Famke, en ze schamen er zich niet eens voor. Doei respect.
 
Reactiescore
73
KOH heeft zijn standpunt bij deze duidelijk gemaakt. KOH gebruikt een spion in Famke, en ze schamen er zich niet eens voor. Doei respect.

Proof it.
En over je pm, heb even geduld. Het is niet dat we niet direct reageren dat we jullie pm negeren.

In plaats van dit moddergooien kan je rustig afwachten op een pm van ons. En wat meer respect tonen aub ipv een stam zwart proberen maken met valse beschuldigingen.

Edit: Je hebt al een pm gekregen hoor ik.
 
Reactiescore
154
Proof it.
En over je pm, heb even geduld. Het is niet dat we niet direct reageren dat we jullie pm negeren.

In plaats van dit moddergooien kan je rustig afwachten op een pm van ons. En wat meer respect tonen aub ipv een stam zwart proberen maken met valse beschuldigingen.

Edit: Je hebt al een pm gekregen hoor ik.


Op het moment van schrijven was dit de enige PM die ik al had ontvangen;
19f8ad5184afb21d48c5948d1c84c59a.png


Ik hoop dat dat mijn reactie verklaart.


Dat geheel ter zijde, fijn dat KOH nu toch respectvol reageert, het siert jullie.
 

DeletedUser79332

Guest
Zover ik weetis er niks gestuurd nee. Ik zal zo eens ff inloggen. Misschien heb ik indd wat gemist.
Bedankt dat je aangeeft dat er zonder PM niks van te snappen valt. Dacht al dat ik gek werd;)
 

DeletedUser70435

Guest
Dus KOH gaat ook vv buiten de stam draaien om me tegen te houden. Zijn jullie bang van me ofzo :p
 
Bovenaan