De Zomeroorlog!

Reactiescore
142
Ik heb wel accounts nagenoeg zonder deff gedefft tegen KOH, die lage verdediger is absoluut geen excuus voor goed deffwerk, of een beroerd account:p
 
Reactiescore
112
Op het moment van schrijven was dit de enige PM die ik al had ontvangen;
19f8ad5184afb21d48c5948d1c84c59a.png


Ik hoop dat dat mijn reactie verklaart.


Dat geheel ter zijde, fijn dat KOH nu toch respectvol reageert, het siert jullie.

Niet bekend met nieuwe privacywetgeving die ook hier op het AF van toepassing is?

Hoe nieuw is die exact ?
 

Deleted User - 2167192

Guest
Ik ben zelf ook niet up to date met die privacy regels maar dan zou je dus ook al geen namen mogen noemen zeker (real-life namen).

Tegenwoordig mag je sws niets meer, in Tw in mededelingen als buiten tw in het “echte” leven. Als je ook niet meer pm’s mag delen waar gaan we dan heen, als je de speler naam deelt oké maar anders zakken we wel erg af.
 

DeletedUser79541

Guest
Ik ben zelf ook niet up to date met die privacy regels maar dan zou je dus ook al geen namen mogen noemen zeker (real-life namen).

Tegenwoordig mag je sws niets meer, in Tw in mededelingen als buiten tw in het “echte” leven. Als je ook niet meer pm’s mag delen waar gaan we dan heen, als je de speler naam deelt oké maar anders zakken we wel erg af.

Meh, ik snap de regels wel maar goed ik heb er ook dagelijks mee te maken. (avg wetgeving)
Ik persoonlijk vind het een beetje "noob" als je iemand belachelijk zou maken op een fora als het een speler is die nog lerende is, is het laatste wat hij/zij nodig heeft een schandpaal op het fora. ik zou persoonlijk liever iemand helpen beter te worden in het spel daar heeft iedereen baat bij. Ookal zou iemand het zichzelf aangedaan hebben omdat ze iets "Idioots/belachelijks" gezegd hebben zou ik het hooguit met mijn stam delen (mits dit relevante informatie is voor hun, bijv als het vijanden zijn..) maar ik zou het niet op het af gooien (Dit is trouwens gewoon mijn mening ik bedoel hier niemand mee iedereen moet doen en laten wat hij zelf wil natuurlijk) alleen ben ik de laatste die met logjes zou gooien hier of dat nou met of zonder namen is ;p
 
Reactiescore
142
Meh, ik snap de regels wel maar goed ik heb er ook dagelijks mee te maken. (avg wetgeving)
Ik persoonlijk vind het een beetje "noob" als je iemand belachelijk zou maken op een fora als het een speler is die nog lerende is, is het laatste wat hij/zij nodig heeft een schandpaal op het fora. ik zou persoonlijk liever iemand helpen beter te worden in het spel daar heeft iedereen baat bij. Ookal zou iemand het zichzelf aangedaan hebben omdat ze iets "Idioots/belachelijks" gezegd hebben zou ik het hooguit met mijn stam delen (mits dit relevante informatie is voor hun, bijv als het vijanden zijn..) maar ik zou het niet op het af gooien (Dit is trouwens gewoon mijn mening ik bedoel hier niemand mee iedereen moet doen en laten wat hij zelf wil natuurlijk) alleen ben ik de laatste die met logjes zou gooien hier of dat nou met of zonder namen is ;p

Dat is natuurlijk waar en ik ben zeer zeker van mening dat het mooi is om spelers die wat minder ervaren zijn in het spel, wat meer kennis bij te brengen en ze te helpen in plaats van ze een mooi plekje aan de schandpaal op het algemeen forum te geven. Maar als er acties over spionnen of dergelijke zijn en daar word op het algemeen forum over geklaagd (dat is zo n beetje toch de meest interessante plaats om je gal te spuwen over het doen en laten van de vijandelijke stam(men) en/of speler(s) dan wil men toch graag wel bewijzen zien. En in zulk geval is het nodig om Pm`s of dergelijke berichten hier te delen. Maar vaak gaat het dan ook wel om spelers die wat meer bedreven zijn in het spelen van het spel.

En naar wat ik dacht is logs openbaar maken verboden, misschien weet iemand dat?
 

DeletedUser79332

Guest
Ah dat verklaart een hoop. Ik wou dat ik ook zo'n lang weekend had..
 

Deleted User - 2167192

Guest
Ik kan je vertellen dat verveeld snel, een week lang weekend hebben. Als ik kon ruilen had ik het met liefde gedaan :p
 
Reactiescore
112
Ik kan je vertellen dat verveeld snel, een week lang weekend hebben. Als ik kon ruilen had ik het met liefde gedaan :p

Hoe verveeld dat ... Ik zou (bijna) alles doen voor een dagje minder les....
 

Deleted User - 2167192

Guest
Nou ik vind gamen wel een leuke afleiding maar na een week lang gamen, gaat dat op den duur vervelen. Eens in de zoveel tijd gamen is dan iets om naar uit te kijken. Een dag minder in de week is wel fijn maar constant vrij zijn is gewoon saai.
 

Deleted User - 2167192

Guest
Als jij het rustig aan wilde doen, kreeg ik wel een appje dat ik mijn waffel moest houden ;) , een beetje leesvoer in het “weekend” is nooit mis.
 

DeletedUser47003

Guest
Is niet echt veel te melden momenteel lijkt me. Iedereen zit gewoon zat op café in het weekend lijkt me :D
 
Bovenaan