De Zomeroorlog!

Reactiescore
29
Indien jouw eigenaar, accounthouder, emailadres houder of hoe je het wilt noemen dit niet wilt afstaan is het omzetten van de email van het account een optie toch? Simpele oplossing
Ja dat kan inderdaad, maar dan heb je iemand als co genomen die niet te vertrouwen is, en goh, zal niet zeggen bij wie dit nou niet gebeurd is. Laat ik m'n mond verder maar houden, is denk veel verstandiger.

Een goed nachtrust toegewenst :rolleyes:
 
Reactiescore
1.468
Het is toegestaan met meerdere personen op 1 account te spelen. In zo'n geval is het doorgeven van wachtwoorden dus wel toegestaan. Wees in dit geval zeker dat je je medespeler 100% kan vertrouwen; Voor ons maakt bij regelschendingen geen verschil of jij of je medespeler de regel overtreden heeft.


Eigenlijk spreekt dit elkaar tegen als Loyal zijn account verloor omdat TW enkel de "eigenaar beantwoordt", maar als ze de regels erbij pakken waarin staat dat er geen onderscheid gemaakt wordt met spelers op het account dan zou je dus de 2e speler ook als eigenaar moeten zien, want anders wordt er wel onderscheid gemaakt. Wie op het account speelt is gewoon eigenaar anders speel je niet met iemand anders.
Ik denk dat dit vooral word gedaan bij vermoedens van account hijacking.
Vanuit die optiek is het onderscheid wel logisch.
 

DeletedUser79332

Guest
Het wordt deze week nog echt zomers weer dus de oorlog is toch nog niet afgelopen?
Zo stil hier..
 
Reactiescore
142
Over 3 dagen is de zomer voorbij. Ik stel voor dat we van de herfst gebruik maken voor onze wintervoorraad aan te leggen, en een vetlaagje te creëren. Zo staan we sterk voor ons winterslaapje.
 

DeletedUser76198

Guest
Wat is gebeurd met de sterke verhalen uit de goede ouwe tijd?
 

Deleted User - 2167192

Guest
Zoals ik eerder al zei kun je hier wel komen, bier is er altijd wel. Of je nou van Koh bent of van rebels als je bier lust ben je altijd welkom :D
 
Reactiescore
142
Allemaal vaktaal wat niet hier thuishoord, hiervoor is een speciaal praat topic.
 
Bovenaan