De zege van Teutonic Order !

DeletedUser53052

Guest
Na bijna 2300 dagen is het zover... Wereld 4 komt aan een einde na een 3 jaar lange eindstrijd tussen de laatste 2 overgebleven stammen van de wereld: Order & =TFF=. Proficiat aan alle overgebleven spelers ! Op twee na dan...

user_image.php


Met maar liefst bijna 50.000 veroverde dorpen door Order, is dit het hoogste resultaat op TW.nl !
Er werden maar liefst 75 =TFF= spelers geëlimineerd en 2,7 miljard tegenstanders verslagen
e8tis1.jpg

Of =TFF= ook dapper terug vocht ? In het begin zeker wel, maar over het algemeen zeg ik; eigenlijk niet. Sinds het trio Moskva, Robbie & Koning Joost werd uitgeschakeld, stond het vast dat Order zou overwinnen. Met beukende krachten, stamacties van soms wel 30.000 clears, samenwerking, hulp, vertrouwen & motivatie hebben we toegeleefd naar dit moment. Ooit een klein maar gevreesd stammetje, met wortels uit W2, dat is uitgegroeid tot een wereldmacht. Vele TW(.nl) records hebben we op onze naam geschreven, zoals de eerste stam met één miljard en twee miljard punten. Het eindtotaal is momenteel 2,63 miljard punten, het op één na grootste. We hebben veel stammen zoals Ares, -BWR-, *Free* & -=NW=- zien gaan, maar Order is blijven bestaan !

Ik wil alle Order leden bedanken die deel uitmaken of deel hebben uitgemaakt van één van de grootste, mooiste en meest respect verdienenden stammen van TW.nl. Een extra bedankje aan de geweldige leiding ; het justus08 duo, Sabum, Slainky, fmcedric, Nemessis & gimly37 die altijd alles in goede banen hebben geleid.
Als laatste citeer ik nog een deel uit onze stamtekst;

A tribe, of which I am proud!

Nogmaals bedankt iedereen voor die geweldige 6 jaar

Kaartje van bij +- de oprichting (Order = lichtgroen)
1209361539.png

Kaartje bij het begin van de laatste oorlog:
1303538078.png

Nu:
1380963413.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser26555

Guest
Proficiat
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser21032

Guest
Beste oud Order genoten,

tot jullie spreekt het oude vosje nog eens vanuit zijn Graf.

Ik ben ongeloofelijk trots dat er fossielen zijn die het tot het einde vol gehouden hebben!

Ik hoop dat de meeste van jullie nu eindelijk een Leven kunnen gaan zoeken :D

Alle gekheid op een stokje,

Ik heb hier mooie tijden meegemaakt, mensen leren kennen en tribalwars leren spelen.
Als er 1 ding was in order, was het de samenhorigheid die stand hield! De samenwerking, vriendschap en spamhoeveelheid waren hier sterke pilaren van.

Proficiat met jullie overwinning!


Order

Order Supplies,
Order Defends,
Order Teaches.

Order guides players through the game.
Order is more than a tribe with a Chief.

Order is a Nation.


Strong and valiant, the Order members will remain a
center of Urban Economics which offers the possibility
to maintain a large standing army. Which on its turn
defends the grand economy. A strict policy concerning
acts of war and diplomacy prevents the enclosure of the world.
Where Order goes, Chaos precedes.

Order, a tribe of values and history.

A tribe, of which I am proud!

Any attack committed on a member of Order
shall be recorded and revenged.
There shall be not one who will get away with it.
Order stands for its word.
 

DeletedUser

Guest
Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten Foxie :)

Het was een mooi spelletje!
 
Reactiescore
1.094
Alvast proficiat. Is er al een datum voor de vredesmodus en of de officiele beeindiging bekend?

Ik wil jullie wel als overwinnaar van het net geeindigde w16 een paar tips geven, want wij hebben veel blunders van het tw-team op onze pan gekregen.

Sla al je gegevens op die je wilt bewaren, al voor de vredesmodus. Topics/contact gegevens/snellijst scripts/notities/berichten/pm's etc.
En als je uberhaupt iets in gedachte had als afscheid in je stam, doe het meteen..
Bij ons werd namelijk gezegd dat de wereld zou eindigen een week na het begin van de vredesmodus. Echter konden wij 14 uur na het begin ervan; notabene op dezelfde dag, al niet meer op onze accounts.
Het heeft toen veel pijn en moeite gekost het een en amder terug te halen.

Nogmaals proficiat!
 

DeletedUser34457

Guest
Gefeliciteerd mensen!! Ik was er niet vaak maar kwam nu en dan wel eens assisteren bij Cedricje :)

Nanda
 

DeletedUser25412

Guest
Dat ik dit na 5/6 jaar toch nog moet zeggen, maar jullie hebben het echt verdiend, Gefeliciteerd Order met het behalven van de overwinning op Wereld 4:) Het was een leuke strijd, enkel jullie wisten je leden beter te motiveren en actiever te houden, zonde dat het bij ons op een andere manier verliep, had het zo graag nog willen meemaken, dat jullie front zou inklappen, helaas:p
Tevens gefeliciteerd met alle records die jullie hebben gehaald, toch wel eens leuk om een stam te zien die voor de records gaat^^
(Moet ik wel even melden dat het er vroeger niet al te eerlijk is gegaan ingame met regeltjes en het tw-team he, maar dat terzijde;p)


Mijn complimenten voor het leiderschap van De beste pa & Stridency & Armina, jullie hebben het geweldig gedaan en ik ben blij dat ik onder jullie hoede nog mocht spelen, jammer dat de stam toen al aardig ver was weggezonken, waardoor er nog maar een kleine kans bestond om er bovenop te komen. Zeer spijtig dat Armina het strijdveld voortijdig heeft verlaten:(
Ook mijn complimenten aan mijn actieve stamgenootjes, die met de zeer demotiverende resultaten toch gewoon door zijn blijven spelen en die zich nergens van aantrokken.

Dan om een paar bepaalde mensen toch nog even te eren, want ik heb nooit meer spelers als deze meegemaakt en daarom is het noemen van hun naam het minste wat ik kan doen:

Mijn ere lijstje van Order spelers:
Kris79m *De enigste speler die ik ken die op verzoek zijn vijand laat groeien om daarna tegen hem te vechten, jammer dat ik niet zoveel tijd had om ook daadwerkelijk daar te groeien*
Vallikyrie & Tsarina75 *Twee spelers die, terwijl de wereld al voorbij is (Enquete was al uitgestemd), gewoon door blijven gaan met aanvallen versturen, dat heet motivatie*
Renamed V.4 *Voor het ontwikkelen van een farmzee waar ik heerlijk in kon groeien(A)*


Maar waar er zeer speciale spelers waren, waren er ook wat minderwaardige spelers en die verdienen het zeker om te worden genoemd.

Het GEEN respect lijstje voor leden van Order:
Death Invasion *Voor het verraden van zijn eigen stam als stamoprichter, een stam hoort bij een leider voorop te staan, jammer dat jij dit nooit hebt ingezien en enkel je stam maar tegenwerkte, was jij er nooit geweest dan had het misschien wel eens heel anders in het westen kunnen zijn gegaan*
Erik de Gigant *Voor de zeer slechte speelstijl, slechte verdedigingen en je had het eigenlijk niet mogen overleven*
Erikmieke *Voor het zeer slechte aanvallen, je had nooit zo groot mogen worden*



*Ook nog grote eer voor de speler: Ruthless-1, die ik nooit meer heb kunnen vinden op tribalwars. Ik ben je nooit vergeten, je was een top speler:)
En eer voor Heavy Virgin en Tammie18, die me veel motivatie in deze wereld hebben gegeven*

Gegroet,
Slayer16 (OUT/-Resp-) aka Bikerwitch (=TFF=)



ps. Nu ben ik heel benieuwd, wie was nu de spion die jullie in onze stam hadden verstopt?
En nog iets, een van de Order leden had in zijn profiel: Verslagen: Slayer16, maar ik ben toch echt gestopt, omdat ik geen tijd meer had met schoolzaken ernaast. Dus Slayer16 heb je nooit verslagen:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat ik dit na 5/6 jaar toch nog moet zeggen, maar jullie hebben het echt verdiend, Gefeliciteerd Order met het behalven van de overwinning op Wereld 4:) Het was een leuke strijd, enkel jullie wisten je leden beter te motiveren en actiever te houden, zonde dat het bij ons op een andere manier verliep, had het zo graag nog willen meemaken, dat jullie front zou inklappen, helaas:p
Tevens gefeliciteerd met alle records die jullie hebben gehaald, toch wel eens leuk om een stam te zien die voor de records gaat^^
(Moet ik wel even melden dat het er vroeger niet al te eerlijk is gegaan ingame met regeltjes en het tw-team he, maar dat terzijde;p)


Mijn complimenten voor het leiderschap van De beste pa & Stridency & Armina, jullie hebben het geweldig gedaan en ik ben blij dat ik onder jullie hoede nog mocht spelen, jammer dat de stam toen al aardig ver was weggezonken, waardoor er nog maar een kleine kans bestond om er bovenop te komen. Zeer spijtig dat Armina het strijdveld voortijdig heeft verlaten:(
Ook mijn complimenten aan mijn actieve stamgenootjes, die met de zeer demotiverende resultaten toch gewoon door zijn blijven spelen en die zich nergens van aantrokken.

Dan om een paar bepaalde mensen toch nog even te eren, want ik heb nooit meer spelers als deze meegemaakt en daarom is het noemen van hun naam het minste wat ik kan doen:

Mijn ere lijstje van Order spelers:
Kris79m *De enigste speler die ik ken die op verzoek zijn vijand laat groeien om daarna tegen hem te vechten, jammer dat ik niet zoveel tijd had om ook daadwerkelijk daar te groeien*
Vallikyrie & Tsarina75 *Twee spelers die, terwijl de wereld al voorbij is (Enquete was al uitgestemd), gewoon door blijven gaan met aanvallen versturen, dat heet motivatie*
Renamed V.4 *Voor het ontwikkelen van een farmzee waar ik heerlijk in kon groeien(A)*


Maar waar er zeer speciale spelers waren, waren er ook wat minderwaardige spelers en die verdienen het zeker om te worden genoemd.

Het GEEN respect lijstje voor leden van Order:
Death Invasion *Voor het verraden van zijn eigen stam als stamoprichter, een stam hoort bij een leider voorop te staan, jammer dat jij dit nooit hebt ingezien en enkel je stam maar tegenwerkte, was jij er nooit geweest dan had het misschien wel eens heel anders in het westen kunnen zijn gegaan*
Erik de Gigant *Voor de zeer slechte speelstijl, slechte verdedigingen en je had het eigenlijk niet mogen overleven*
Erikmieke *Voor het zeer slechte aanvallen, je had nooit zo groot mogen worden*



*Ook nog grote eer voor de speler: Ruthless-1, die ik nooit meer heb kunnen vinden op tribalwars. Ik ben je nooit vergeten, je was een top speler:)
En eer voor Heavy Virgin en Tammie18, die me veel motivatie in deze wereld hebben gegeven*

Gegroet,
Slayer16 (OUT/-Resp-) aka Bikerwitch (=TFF=)



ps. Nu ben ik heel benieuwd, wie was nu de spion die jullie in onze stam hadden verstopt?
En nog iets, een van de Order leden had in zijn profiel: Verslagen: Slayer16, maar ik ben toch echt gestopt, omdat ik geen tijd meer had met schoolzaken ernaast. Dus Slayer16 heb je nooit verslagen:)




Om dan maar even een reactie van mijn kant te geven, geloof me ga hier geen dingen verzwijgen. Dat heeft toch totaal geen zin meer nu.
Wij hebben nooit samen gewerkt met het TW-team. Ik weet wel dat die gedachte bij jullie in de stam er is geweest. Dat wij onder 1 hoedje zouden spelen. Jullie allemaal leuk support indienen daarvan. Daar heb ik regelmatig om moeten lachen.
Wat ik wel altijd gedaan heb, is optimaal gebruik maken van de regels die er zijn(/waren). Ik ben altijd enorm goed op de hoogte geweest van de regels en wat voor dingen je wel mag uithalen en wat niet. Of alles wat ik gedaan heb altijd op een nette manier is geweest, daar zijn de meningen over verdeeld.
Ik heb altijd maar met 1 doel gespeeld, en dat is de eind overwinning halen met Order.


Wij hebben wel zoveel accounts binnen TFF/DomTe gehad. Jullie nemen nogal makkelijk nieuwe co's aan.
Met beetje handigheid kom je dan zo binnen op wat accounts. Ik kan me ook niet meer alle namen herinneren van de accounts. Ik weet alleen wel dat ik lange tijd op janzondervrees heb ingelogd. Daarnaast ook via Deurmat forum gelezen. Maar zo zijn er nog wel heel wat meer accounts geweest ;-)

Het account 'Slayer16' bestaat toch niet meer op W4? Dus dan is dat account toch verslagen?
Of dat dan is omdat het account op grijs is gezet of om wat voor reden dan ook, dat doet er niet toe.
Je bent verslagen als je account weg is. Kom je dan terug op een ander account dan ben je niet opeens niet meer verslagen. Beetje rare constructie van zegen dat je eigenlijk niet verslagen bent...


Om nog even terug te komen op lijstje van spelers.
Hierin blijkt ook maar weer duidelijk dat je eigenlijk nog steeds niet weet hoe het spelletje in elkaar zit.
Ik heb in een post binnen Order zelf ook al aangegeven dat het om de kwaliteit van het individu gaat.
Je moet in dit spelletje samen werken als een team. Binnen dat team moet iedereen bereid zijn bepaalde dingen voor elkaar te doen. Aan de leiding is het de taak om het team optimaal te laten functioneren.
Je kan in je stam wel de 10 beste spelers (qua skills) van de wereld stoppen, maar daarmee ga je het niet redden.
Je bent ook afhankelijk van andere spelers. DI, Erik & Erik zijn misschien dan niet de beste spelers. Alleen zij hebben wel bergen met defence altijd aan het front gehad. Hierdoor zijn de betere spelers in staat geweest om de vijand te kunnen aanvallen. Zij hoeven zich dan niet druk te maken om het feit dat er misschien ook nog veel verdedigd moet worden, want de defence staat er al.
Iedereen heeft zijn kwaliteiten, je moet zorgen dat je als team samenwerkt en iedereen de kwaliteiten laat gebruiken waarin hij/zij uitblinkt.
Erikmieke is door zijn inzet gewoon op de 3e plaats geëindigd en meer dan 100 mil groot geweest.
Alleen maar het bewijs dat het teamwork bij de tegenstander niet aanwezig was, anders hadden ze dit wel voorkomen. De statistieken zeggen toch dat hij meer dan 3500 dorpen heeft overgenomen van TFF. Dat is 1,5x het aantal dorpen dat jij nu nog in je bezit hebt.
 

DeletedUser25412

Guest
Nou Justus, het teamwerk is inderdaad belangrijk, daar ben ik het helemaal met je eens.
Maar kingaapje heeft in het westen zonder al te veel moeite een deel van Erik de Gigant overgenomen. Ook werden aanvallen van Erikmieke zonder al te veel moeite gestopt en ik heb dan ook het vermoeden dat als hij niet op een account in =TFF= was gaan spelen, dat Erik de Gigant in het westen zou zijn weggespeeld en dat Erikmieke een groot deel van zijn cluster had mogen inleveren.
En bij Death Invasion ging het erom dat hij zijn eigen team (laat ik het zo even noemen) had verraden door samen te werken met de vijand (jullie), mede door elke actie tegen jullie te blokkeren als leidinggevende. Dat het de spelers waren die naar hem luisterden, dat zou ik kunnen snappen, zij hebben het eigenlijk veroorzaakt (daardoor is de stam ook gesplitst). Maar zoals jij zegt, als stam hoor je als een team samen te werken, als de leider dan voor zijn eigen belang gaat, heeft hij in mijn perspectief zijn eer verloren.

Ze hadden regels voor co's moeten maken, maar dan krijgt een stam een paar trekjes dat riekt naar dictatuur en (in de meeste gevallen) kun je dan niet makkelijk samenwerken of je moet een heel hecht team hebben.

Op het profiel stond dat dit Order lid het account Slayer16 had verslagen en dat is toch echt een foute beredenering, aangezien hij mij op geen enkele manier had verslagen.

En dan nog het antwoord op dat het teamwerk niet aanwezig was, in het westen waar Erikmieke startte, was toch echt wel een team gevormd, enkel door overstappingen naar =TFF= en mensen die door examens geen tijd meer hadden voor het spel hebben ervoor gezorgd dat Erikmieke vrij spel kreeg. Dat is gewoon overmacht voor de tegenstander en valt niet veel aan te doen en vertel me niet dat de vele barbarendorpen in jullie clusters er niet aan bij hebben gedragen dat sommige spelers zo groot zijn geworden, zonder strijd te leveren:p
 

DeletedUser21032

Guest
Ik als order Lid, ging solliciteren bij een Account van Domte, kreeg het wachtwoord en al en dat met een gewone standaard CV..
 

DeletedUser53052

Guest
Ik zie hier 3 namen verschijnen. 3 namen van spelers die aan jouw grensden toen je op Slayer speelde ? Beetje verdacht ?

Kingaapje een deel van Erik de Gigant overgenomen; Ja, een klein cluster helemaal in de hoek, een volledig continent omringt door het resterende geschut van resp/TTK... Stond geen deff, want die stond aan het front. En ik kan het weten, want ik deed de week erna Vv van Erik de G. om billie aan te vallen.
Dat "als hij verder had gespeeld, had hij een groot deel van erikmieke kunnen edelen en Erik DG had kunnen wegespelen" is ronduit belachelijk. We hebben het hier over een speler van toen amper 8 miljoen (en ja, die een afgesloten clustertje van een Order lid kon nemen, wauw...) tegen spelers van toen al 30 miljoen... Op death invasion speelt naar mijn weten al tijden een "zij". Verder heeft erikmieke toch leuk mee de spelers Leuco, Marnixdegreve, Robbie, bobdecat en weet ik veel wie nog allemaal, mooi weggevaagd. Meer als 3500 overgenomen dorpen van =TFF=, maar liefst 1000 dorpen meer dan heel TFF ooit van Order heeft genomen. Meer ODA als Stridency, thomass, de beste pa, jacco & bikerwich samen.
Deze stats gelden trouwens ook bij death invasion.
Dus in mijn ogen zie ik je nu enkel commentaar geven op spelers die je niet aanstaan, omdat ze vroeger bij jouw in de buurt lagen. Misschien omdat zij wel in Order mochten ;) ? Ik suggereer maar en geef even bijsturende commentaar op je reactie.

BTW: als ik even op TW stats kijk, zie ik dat het account Slayer 173 overnames heeft gedaan, en 140 dorpen verlies. Zo goed als al die dorpen verlies zijn door Order en Order2 veroorzaakt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou Justus, het teamwerk is inderdaad belangrijk, daar ben ik het helemaal met je eens.
Maar kingaapje heeft in het westen zonder al te veel moeite een deel van Erik de Gigant overgenomen. Ook werden aanvallen van Erikmieke zonder al te veel moeite gestopt en ik heb dan ook het vermoeden dat als hij niet op een account in =TFF= was gaan spelen, dat Erik de Gigant in het westen zou zijn weggespeeld en dat Erikmieke een groot deel van zijn cluster had mogen inleveren.
En bij Death Invasion ging het erom dat hij zijn eigen team (laat ik het zo even noemen) had verraden door samen te werken met de vijand (jullie), mede door elke actie tegen jullie te blokkeren als leidinggevende. Dat het de spelers waren die naar hem luisterden, dat zou ik kunnen snappen, zij hebben het eigenlijk veroorzaakt (daardoor is de stam ook gesplitst). Maar zoals jij zegt, als stam hoor je als een team samen te werken, als de leider dan voor zijn eigen belang gaat, heeft hij in mijn perspectief zijn eer verloren.

Ze hadden regels voor co's moeten maken, maar dan krijgt een stam een paar trekjes dat riekt naar dictatuur en (in de meeste gevallen) kun je dan niet makkelijk samenwerken of je moet een heel hecht team hebben.

Op het profiel stond dat dit Order lid het account Slayer16 had verslagen en dat is toch echt een foute beredenering, aangezien hij mij op geen enkele manier had verslagen.

En dan nog het antwoord op dat het teamwerk niet aanwezig was, in het westen waar Erikmieke startte, was toch echt wel een team gevormd, enkel door overstappingen naar =TFF= en mensen die door examens geen tijd meer hadden voor het spel hebben ervoor gezorgd dat Erikmieke vrij spel kreeg. Dat is gewoon overmacht voor de tegenstander en valt niet veel aan te doen en vertel me niet dat de vele barbarendorpen in jullie clusters er niet aan bij hebben gedragen dat sommige spelers zo groot zijn geworden, zonder strijd te leveren:p


Jij noemt het feit gebrek aan tegenstand de oorzaak dat ze zo groot zijn geworden.
Maar een gebrek aan tegenstand dwing je ook af. Als die spelers die daar zaten nog toekomst hadden gezien in hun eigen account waren ze daar wel blijven zitten. Dan waren zij niet verhuist richting het oosten om daar op een account in TFF te gaan spelen.
En ja, wij hebben aan onze west kant ook best dorpen verloren. Je gaat geen oorlog winnen zonder verliezen. Zo werkt het niet. Maar er is altijd ingegrepen op het moment dat het nodig is geweest. En dan wordt de druk wel opgevoerd. Er zijn nooit momenten geweest dat we met de handen in het haar hebben gezeten omdat de dreiging vanuit het westen zo groot waren. Er zaten daar nog wat leuke kleine spelertjes waarvan flink wat geadeld kon worden. Sommige boden meer tegenstand dan de ander, maar hebben nooit een gevaar gevormd.
Wij hebben ook nooit een massa gestuurd van vergelijkbare grote naar spelers ten westen van ons als naar accounts van TFF, gewoonweg omdat het niet nodig is geweest. Er zijn wel wat grotere aanvallen geweest, dat wel. En die hadden veelal voldoende effect.


Als het account niet meer bestaat, dan is het account toch verslagen.
Je kan wel zo krom blijven redeneren dat je zelf op op het account verwijderen hebt geklikt. Maar dat neemt niet weg dat het account weg is van deze wereld. Dus is het account verslagen.
Is gewoon om je eigen accountje ff goed te praten, maar zo werkt het niet.
 

DeletedUser71500

Guest
Ik ben hier ook zeker mee eens een leuke tijd op tw 4 bij order night-wings, vvv etc

ja Stridency door mij heeft zij dit mooie account ooit verkregen heel lang geleden in het begin toen ze nog als Prinses le..op een account zat in C43, en ik dit account wat ze nu heeft ook in mijn bezit had, ik gunde haar dit account dan ook zeker, ze heeft het wel zelf zo groot gemaakt, en ja ze was de defene queen
 

DeletedUser25412

Guest
Eerst even een reactie op Justus08,

Ik herhaal, waar jij blijkbaar overheen wil lezen, deze speler had in zijn/haar profiel staan dat zij/hij het account had verslagen en dat was niet het geval, aangezien ik nooit een aanval van die speler heb gekregen:) Ik hoop dat het dit keer wel goed aankomt.

En de spelers zagen ook wel toekomst in het westen, maar dachten in het oosten snellere ovewrinningen te kunnen boeken op Order, wat sneller een einde van Order zou betekenen. Dit hebben ze helaas verkeerd ingeschat.
En mag ik ook vragen naar welke 'grote' aanval je doelt richting het westen?



Nu de reactie op Spyronamic:
Ze grensden inderdaad aan mij op Slayer, anders had ik ze ook niet gekend en ik nooit de negatieve ervaringen met hun kunnen hebben opgedaan.
Helemaal in de hoek? Is net op wat voor schaal je in de hoek kijkt, want voor ons was die hoek toch aardig uitgebreid over het hele noorden van dat continent.
Die speler van 8 miljoen heeft, toen hij nog niet was overgestapt, geen enkel verlies gemaakt tegenover erikmieke en erik. Zij hebben wel beide verliezen geleden tegenover hem.
Op death speelde inderdaad een zij, je doelt op de oude indian summer als ik me goed herinner? Maar ik heb het even over de ander:)

Bobdecat wegvagen, doel je op het einde? Toen bobdecat niet meer actief was en zich richtte op een andere wereld?
Tegen de stats is niets in te brengen, dat zijn gewoon harde feiten en dat geef ik ook toe.

Daar ging het juist om, het was een GEEN eer lijstje, dus dat zijn mensen die zich in mijn ogen niet goed hebben gedragen, dus ik snap niet echt wat je hiermee bedoelt.
Ik heb al sinds ik op slayer16 zat een strijd gevoerd tegen Order en heb ook besloten nooit me bij Order of een Order geallieerde stam aan te sluiten, dus dat vermoeden klopt helaas niet;)

Slayer16 heeft inderdaad grote verliezen geleden, waarschijnlijk ook omdat ik naar Tante D was overgestapt en dus niet meer dat account heb onderhouden, dat was aan vv'ers.
Maar ik geef het eerlijk toe, er zijn nederlagen tegen ginolannetti en europapc geleden, want zoals Justus zo mooi zei, zonder verliezen geen strijd;)
 

DeletedUser53052

Guest
De oorlog ging tussen Order en TFF, en is dan ook gewonnen door Order. Vind het vreemd dat je beweert dat enkele kleine spelertjes die overbleven in de hoek een heuse strijd hebben aangebonden... Er is juist niets gebeurd, deze spelers zijn gewoon weggeedeld zonder enige commotie. Ze stelden niets voor. Justus beduidt dus dat er nooit een grote stamaanval is geweest op deze spelertjes, omdat het enige doel altijd al TFF was/is geweest. Dus je vraag klopt niet ;) In het zuiden lagen er ook nog enkele spelers, zoals cobra123/Whistle & Ray. Gewoon kleine restanten die allemaal enkele jaren geleden zijn opgeruimd.

Verder lijkt het me logisch dat bobdecat zich is gaan concentreren op W2 & W5, omdat hij juist op W4 een giga massa kreeg en het niet meer aan kon (wat ook vrij logisch is). Voor de massa edelde hij/zij gewoon, o.a BB's in C59. Daarna volledig gestopt en Vv bij jullie gedropt. Is eventjes teruggeweest, maar ook daar bleef het letterlijk bij. Oorzaak --> gevolg, en niet gevolg --> oorzaak dus ;)
Zelfde bij armina lijkt me. Ze was al op het randje van de inactiviteit, waardoor ze met een paar 1000k clears tot stoppen werd gedwongen.

Tegen tante D is er overigens geen strijd geweest ? Alleszins niet in C70... Daar zijn gewoon wat BB's geedeld, maar we ondernamen geen stappen omdat het irrelevant was. Dat er een tijdje later dan 2 Order spelers besluiten om toch wat dorpen te nemen van dat account, noem ik geen strijd.
 

DeletedUser25412

Guest
Die spelertjes in de hoek hebben zeker wel een strijd geleverd, totdat enkele naar =TFF= overstapten. Ik snap dat je je er niets van herinnert, aangezien je je op het oosten concentreerde en je ook niet in het westen bevond, maar wat het westen heeft gedaan is en blijft herdacht:)

Bobdecat zat nu gewoon weer op zijn account hoor? Hij is inderdaad even weggeweest, maar kwam ook weer enkele keren terug en was op het einde ook weer terug.

Er is toch wel degelijk een wedstrijd geweest tussen Renamed & Themas aan de ene kant en Tante D aan de andere kant. Misschien dat jullie je er als stam niet op concentreerde, maar ik weet zeker dat deze 2 spelers er een hekel aan hadden. (Ook heb ik mijn naam enkele malen horen vallen op jullie forum, dus er was zeker wel wat aandacht:))
En dat je het zinsgedeelte: "toch even wat dorpen nemen" gebruikt vind ik eigenlijk wel grappig, omdat ze pas echt dorpen konden pakken toen ik was gestopt op het account en daarvoor niet.
Dus vond ik wel even grappig dat je dat zegt.
 
Bovenaan