De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

DeletedUser69389

Guest
Als dat zo is zou ik niet weten waar jij geplaatst moet worden aangezien deze crèche-ganger jou dorpjes heeft afgepakt op andere werelden.
Als wij dan zo noob zijn, wat voor noobs moet jij dan wel niet zijn?
Jij mag nog steeds zeggen welke werelden san. Want ik kan mij dat alleszins niet heugen? Behalve je leugens over 37.
 

DeletedUser72496

Guest
Niveau van Casual 1 is enorm laag door alle stabbers, leugenaars, overlopers, hackers en mensen die valse identiteiten gebruiken om accounts en stammen te saboteren.

En daarnaast had je de echte noobs zoals 2jaager en hunab pakal (zijn zangtalent staat gelijk aan zijn tw-niveau :p) en co die er niets van bakken en in ieder dorp een kerk bouwen.
 
Reactiescore
24
Heb met verbazing de laatste 4 pagina's nagekeken en heb oprecht genoten van de vele onzin die hier werd vertelt. Doet me erg goed na een lange werkdag namelijk. Er komen even doodleuk spelers hun mening geven hoe noob de Casualspelers wel niet zijn. Ik verwacht dat je na 5 of 6 jaar wel iets begrijpt van dit spelletje?
Probeer eens met argumenten te komen, maar niet met zinloze posten zitten smijten: "Deze spelers worden op normale werelden weggespeeld" Ik denk dat het overgrote deel van deze Casual niet vanaf het begin aanwezig is.

Ik heb in het verleden op deze Casual gespeeld en mijn reden was puur dat ik geen kleine wereld wil bespelen. En ik liever grotere accounts bespeel.
Ik ken er enkelen waarvan ik weet dat ze er vanaf het begin er zijn. 1 speler die al ongeveer vanaf het begin speelt heb ik samen meegespeeld, maar ik weet wel dat hij zich tot een prima speler ontwikkeld heeft. En zo kan ik ook nog wel een aantal spelers noemen die moeiteloos zou kunnen meedraaien op een normale wereld.

Een normale wereld winnen is namelijk geen kunst meer, want er wordt namelijk veel minder van jou als speler verwacht. De nieuwe generatie spelers zijn maar bevoorrecht met de mogelijkheden die ze nu beschikken om mee te kunnen draaien. Iedere speler die gemotiveerd is, heeft nu de mogelijkheid om een wereld te winnen. Daar ben ik namelijk erg zeker van. De basisskils heb je momenteel meer dan genoeg aan, om te deffen of om massaatje op te zetten je vijand.

Dus om nu te zeggen dat normale werelden kwalitatief beter zijn dan een Casual ik ben overtuigd dat er nu qua werelden niet echt een verschil is betreft het niveau. Er zijn genoeg goede spelers binnen deze Casual, waarvan ik veel respect voor heb. De reden die hebben mij laten zien, dat ze gewoon doorgaan ook wat de situatie is.

En in de tijden van de Ship heb ik zelf mogen aanzien hoe lachwekkend de een na de ander afdroop en alles neer dropte bij een paar spelers. Die mochten de boel opknappen, tja inderdaad runners genoeg op een Casual. Want wanneer het te zwaar wordt, zijn er opeens maar 2 stamleden actief en de rest doet geen fuck.

Verder is het goed dat deze wereld gesloten wordt. Al zou ik ze lekker tot 100% door laten doen, want ik denk een 90% stopt van deze Casual met het spelletje. Dus nog even lekker door doen op deze wereld lijkt mij geen probleem. Verder gefeliciteerd aan iedereen die deze wereld tot een leuk einde heeft gebracht. Naar mijn idee verdiend.

Ik ga voorgoed deze community achter me laten, want verder is het niveau van Algemeen Forum een zeikforum. Alleen maar spelers die beter denken te zijn dan een ander, en dit laten zien door likes op nietszeggende comments of zinloze comment plaatsen.

Ajuus
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.141
Grappig, ik heb precies dezelfde mening over jou.
Alleen vind ik jou ook nog eens een matige aanvallers en nog een slechtere teamspeler.
Heb nog altijd meer dan genoeg bereikt daar en tot ik stopte en me dorpen afstond aan Mental was er amper verlies.
Je mag dus lullen over w37 wat je wilt en dingen proberen te verzinnen maar aangezien ik de waarheid ken doet het me vrij weinig

Over mij? Ik werd als beste deffer bestempeld door zo’n beetje de hele wereld terwijl jij niet eens benoemd werd op 1 vlak.

Verder een slechte teamspeler? Jij bent labiel, dit bewijst het des te meer. Wat een ongelofelijk domme reactie is dit.

Je kent zo te zien de waarheid zelfs niet, je dorpen afstaan aan de vijand en er nog trots op zijn ook.. Daarom ben jij dus een casualwinnaar.

Waarom heb ik trouwens het idee dat deze casual vergeleken wordt met de hedendaagse werelden? Daar zit geen vergelijking tussen, aangezien het beiden vol noobs zit. Deze casual startte zo’n 5 jaar geleden toch? Als ik dan even denk in mezelf zal dat rond wereld 30(?) zijn geweest. Vergelijk jullie casual met een W30, 34 oid. Jullie komen niet in de buurt knullies.

Verder dikke doei aan de dude hierboven, wish I gave a damn.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80232

Guest
Waarom heb ik trouwens het idee dat deze casual vergeleken wordt met de hedendaagse werelden? Daar zit geen vergelijking tussen, aangezien het beiden vol noobs zit. Deze classic startte zo’n 5 jaar geleden toch? Als ik dan even denk in mezelf zal dat rond wereld 30(?) zijn geweest. Vergelijk jullie casual met een W30, 34 oid. Jullie komen niet in de buurt knullies.
Oké goed verhaal...

Verder laat iedereen lekker noob zijn net alsof je nog een pro moet zijn op TW.
 

DeletedUser28445

Guest
Na een aantal oproepen om weer te spelen ben ik uiteindelijk hier bij Casual 1 gekomen. Eerst tijdelijk om de boel te redden op het account en daarna uiteindelijk gebleven. Ik had tevens wat recht te zetten vond ik na de deceptie van Wereld 37 en ik had Remco dan ook beloofd de wereld met hem winnend af te sluiten. Ik heb een leuke tijd beleefd hier, veel mensen leren kennen en spelers van een oudere generatie weer gesproken/ mee gespeeld. Echter ben ik wel blij dat deze wereld afgelopen is. Het afgelopen jaar was er een leuke strijd (afgezien van de stabs), maar de laatste maanden waren niet zo heel erg spectaculair meer. Ik ben persoonlijk wel content ermee dat ik KingH5 van de ondergang heb kunnen redden en van plek 58 naar de top 20 heb gebracht. Ik zal nu voornamelijk mijn edels opmaken tot 1 juni en dan ga ik lekker stoppen met het spel. Het heeft zijn beste tijd wel gehad en gezien mijn drukke studie, werk en privéleven ligt het ook niet meer in mijn bezigheid om verder te gaan.

Bedankt iedereen voor de leuke tijd. Zowel vriend als vijand. Het gaat jullie goed en ik zie een aantal van jullie wellicht wel bij de meeting :wink:
 
Reactiescore
259
Na een aantal oproepen om weer te spelen ben ik uiteindelijk hier bij Casual 1 gekomen. Eerst tijdelijk om de boel te redden op het account en daarna uiteindelijk gebleven. Ik had tevens wat recht te zetten vond ik na de deceptie van Wereld 37 en ik had Remco dan ook beloofd de wereld met hem winnend af te sluiten. Ik heb een leuke tijd beleefd hier, veel mensen leren kennen en spelers van een oudere generatie weer gesproken/ mee gespeeld. Echter ben ik wel blij dat deze wereld afgelopen is. Het afgelopen jaar was er een leuke strijd (afgezien van de stabs), maar de laatste maanden waren niet zo heel erg spectaculair meer. Ik ben persoonlijk wel content ermee dat ik KingH5 van de ondergang heb kunnen redden en van plek 58 naar de top 20 heb gebracht. Ik zal nu voornamelijk mijn edels opmaken tot 1 juni en dan ga ik lekker stoppen met het spel. Het heeft zijn beste tijd wel gehad en gezien mijn drukke studie, werk en privéleven ligt het ook niet meer in mijn bezigheid om verder te gaan.

Bedankt iedereen voor de leuke tijd. Zowel vriend als vijand. Het gaat jullie goed en ik zie een aantal van jullie wellicht wel bij de meeting :wink:

Je gaat gewoon nog een wereld erbij spelen Daniel, kom op ;(
 
Reactiescore
60
Nah. Is niet zozeer bizar hoor, het feit is en blijft dat elke speler die hier speelt in een eerder stadium is weggeknald. Deze kregen een tweede kans met 1000en edels, alsjeblieft zeg.

Volgens mij ken ik jou zelfs van w16, klopt dat? Volgens mij lag daar een account met jouw AF-naam. Een tekstje dat ik tevens nooit zal vergeten: ‘Ze denken dat ze God zijn tot ze een echte tegenstander tegenkomen.’ Dat account ging vervolgens op delete omdat het voor de eerste keer die wereld front kreeg.

Ik wijk uit, maar moest het even mededelen. Het feit is dat de meeste Casual spelers, spelers zijn die afgedankt zijn op andere werelden. Dat is het hele punt waar mijn mening om draait. Zoals ik het hier heb gevolgd, is de wereld klaar. Waarom zou je een wereld die klaar is willen uitstellen, puur omdat je een hogere rang wil of 100% dominantie? Die dingen doen er niet meer toe.

Edit: net even opgezocht. Jij was dat account niet, dat was Therion. Lijkt er wel op iig :p
Ik wou zeggen, W29 was de eerste wereld waar ik echt wat heb bereikt dus dat lijkt me sterk.
En ja ik kreeg een tweede kans, maar niet met duizenden edels, ik begon met 4 om precies te zijn.

Ach Laurens, laat ze lekker op casual, houd jij je maar bij je eigen werelden.

Casual 1 is een verhaal apart
dat sws.
 
Reactiescore
60
Het is nog best wel lang tot 1 juni, wat hadden jullie dan liever gewenst? We moeten er ergens een datum op prikken.
@Duckje : het is nu al even stil hierover. Wat moeten wij concreet doen om eventueel een andere datum te kunnen verkrijgen? Is daar een ingame enquete voor nodig of een bericht via support o.i.d.?
 

DeletedUser71298

Guest
Ik had tevens wat recht te zetten vond ik na de deceptie van Wereld 37 en ik had Remco dan ook beloofd de wereld met hem winnend af te sluiten.

Fijn dat je er over begint, mag je gelijk even bevestigen dat jij de oprichter van Divine was en ik (op het begin) niet meer was dan een gevraagde medeleider.
Kunnen die onzin beschuldigen over dat ik de oprichter was ook eens ophouden.

Jij mag nog steeds zeggen welke werelden san. Want ik kan mij dat alleszins niet heugen? Behalve je leugens over 37.

Je kunt het blijven ontkennen en afschilderen als leugens om je eigen ego te strelen maar stats liegen niet.
Ik ga niet opnieuw alles op zoeken voor je, deze keer mag je zelf twstats openen :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
De casuals hebben keihard geflopt, voornamelijk door onwil van wie er aan de touwtjes trok. (Moderatoren/Inno). Ik heb in het verleden genoeg tips, opmerkingen en suggesties gedaan en deze clownshow voorspeld, maar tribalwars is helaas geen community friendly game. Spelers worden niet gedwongen om het spel te leren, de aanvalslimieten moesten sneller opgeheven worden en de wereld moest na een bepaalde tijd gereset worden zodat het een effectieve leerwereld was en geen optie om gehandicapt, achterlijk en supertraag tribalwars te spelen wat het omgekeerde effect heeft om het spel te leren. Naast die limieten, het annuleren/uitstellen van edelhalveringen, weer een topic waar ik zoveel heb over geschreven. Hier was het uit luiheid van het .nl modteam. En nu achter al die onnozele keuzes om de wereld nodeloos uit te rekken moet ie op 40 dagen stoppen. Ik hoop dat het twteam beseft dat ze in de fout zijn gegaan en dat ze zich redelijk rot gedragen tegen hun steeds maar verkleinende community. Al is de stekker uit een wereld trekken die jullie hebben laten floppen uiteindelijk wel de juiste beslissing, jammer dat de volgende 7 casuals al even braindead zijn gelanceerd.

Goed nu ik heb aangetoond dat ik al die jaren gelijk had wil ik nog juist even zeggen tegen de spelers die alle casualspelers noobs noemen. Er zijn er enkelen die er effectief van geleerd hebben, ze zijn voornamelijk op deze 1e casual te vinden aangezien zoals terecht wordt gezegd de volgende bewust bevolkt werden door spelers met edellimieten. Ikzelf heb echt leren tw spelen op de casual, de eerste 2 jaren op de casual waren enorm leuk en leerrijk, helaas door hierboven vernoemde beslissingen van mods werd het niet meer leuk eens je de game hebt geleerd. Je wilt uitdagingen en de kans krijgen om te bewijzen dat je van al de "tw studenten" (aka casual spelers) de beste bent geworden en dus een kans hebt op de "winst". Door dat ontbreken zijn de spelers voor wie de casual bedoeld was vroegtijdig gestopt en blijft alleen de "slechte studenten" achter. Uiteraard zijn er ondertussen genoeg spelers die hier spelen voor de grote accounts, daar zitten wel eens goede spelers tussen maar er blijven nog veel kansloze spelers over die op de nieuwe competitieve casuals ook niets te zoeken hebben.


Afsluiten met een bedankje aan al deze goede en minder goede spelers uit alle stammen. Ik heb me altijd goed geamuseerd, vooral mijn tijd is Style!. Naast onnozel doen ingame was op het forum discussies en troltopics schrijven een leuke vrije tijdsbesteding voor mij geweest gedurende mijn schooltijd. Bedankt aan de spelers die daar mee een rol hebben in gespeeld. De oude P. leiding om met hun BG oorlog wat spice op de wereld te brengen, jammer dat er niet veel humor bij de meeste van jullie spelers te vinden was, had graag meer P&P forumtopics gehad in die tijd. Het provoceren op het AF wat op andere werelden de gewone gang van zaken was, werd hier altijd iets te persoonlijk opgepakt helaas, voor de duidelijkheid, het was niet persoonlijk. Ik heb ondertussen teveel gemist om te weten of en wie er de verdiende winnaars zijn. Ik ben van mening dat ze over beide stammen verdeeld zijn en dat een groot deel van die verdiende spelers gestopt zijn door tijdsgebrek ondertussen. Alvast proficiat aan de officiële winnaars, behalve dan de stabbers.
 
Reactiescore
179
Eindelijk deze wereld is gewonnen.

Voor de mensen die gestopt zijn en ik wel mee heb samengespeeld als co,stamgenoot of bondgenoot bedankt voor de leuke tijd. Er waren leuke momenten op deze wereld waarvan te genieten was, maar ook waren er momenten die snel vergeten moeten worden. Een speciaal bedankje voor iedereen die mij heeft geholpen met de ontwikkeling als speler wat ik geworden ben. Kwam 6 jaar geleden binnen als een grote noob, en als ik kijk wat ik nu van speler geworden ben dan ben ik tevreden.
Ben blij dat ik na 6 jaar kan zeggen dat ik afscheid ga nemen van deze wereld, maar ook het spelletje. Eindelijk van het vv'en/deffen/cleartjes versturen enzz.. af.

Nogmaals bedankt en het ga jullie goed.
 

DeletedUser72496

Guest
@Ultimate Angel

Jouw inzet en vechtlust is onmetelijk groot. Je hebt veel gedaan voor andere spelers op Casual 1 maar je hebt ook veel moeten incasseren op deze wereld.

Voor een persoon als jou ben ik blij dat je gewonnen hebt (helaas als P. speler). Geniet nu van jouw TW-pensioen. Je hebt het verdiend!
 

Deleted User - 487936070

Guest
Gefeliciteerd aan alle leden van P! Zeker een groot deel van de spelers die het in mijn ogen dik verdienen. Speciale shoutout naar The Kings in the North:)
 
Bovenaan