De winnende stam van Casual 1 is... MUST READ

DeletedUser60278

Guest
Heren und Dames,

Zoals je waarschijnlijk al gehoord hebt in de wandelgangen zijn er gesprekken gaande om een nieuwe stam op te richten. Deze zijn al in vergevorderd stadium. Deze personen kijken niet naar het spelplezier van anderen. Deze personen kijken niet naar hun "vrienden" waar ze al zolang zijde aan zijde gevochten hebben in de loopgraven. Neen zij doen liever selectieve selectie. Eigenlijk beetje darts maar met een blinde. Komt er op neer dat als je goed in de groep ligt heb je geluk. De rest sorry het leven gaat voort zonder jou.

Ik kan dit moeilijk accepteren. Waarom om 1 simpele reden: "Fierheid"
Fier dat ik een Shipper ben en waarschijnlijk is dit omgekeerd ook bij jullie, de P'ers onder ons.

Hierbij geef ik jullie de lijst wie wel en wie niet zou mee mogen. Ik heb de discussie al op gang gebracht binnenin SHIP. Ik vind dat jullie ook de waarheid mogen weten. En niet voor voldwongen feit komen te staan dat opeens de helft van je stam weg gaat en zelf geen keuze hebt.

https://prnt.sc/mgmh3m

Wat je er zelf mee doet is een persoonlijk keuze. Zoals je ziet staat Zibi er bij dat ik wel verder zou mogen doen. Dit doe ik niet met boven vernoemde reden en simpel weg. Er zitten mensen bij P waar ik een lichte haat voor heb en geen greintje respect voor heb. Omgekeerd zal dit hetzelfde zijn. Als ik hierop ja zeg verkoop ik mijn ziel aan de duivel.

Hoogachtend
Bjorn
 
Reactiescore
338
Het is misschien idd niet zo mooi om na al die jaren strijd de kampen te gaan verleggen voor een snel einde van de wereld, maar ik moet eerlijk bekennen dat als ik het lijstje bekijk, het de logische namen zijn die afvallen. Ikzelf heb een 2-tal jaar op ..RainBow.. gespeeld en de spelers van ship die er niet bij zijn zijn vooral de spelers die hun eigen gangetje gingen.
 

DeletedUser72496

Guest
nDKNXQ1.gif
 

DeletedUser79785

Guest
Dan sta je 1e, en dan ga je hier in trappen? Echt P. mooi opgezet dit...
 
Reactiescore
2.178
Kutactie dit kutactie dat, blabla.

Onthou eens dat wanneer je geen fuck voor elkaar overheb dat je dan winst niet verdiend. Beide stammen hadden zulke figuren en wat is de beste oplossing om diegene die het wel verdienen te geven: inderdaad, dit.
 

DeletedUser79785

Guest
Kutactie dit kutactie dat, blabla.

Onthou eens dat wanneer je geen fuck voor elkaar overheb dat je dan winst niet verdiend. Beide stammen hadden zulke figuren en wat is de beste oplossing om diegene die het wel verdienen te geven: inderdaad, dit.

dus jij wilt zeggen dat niemand uit de nieuwe stam vies heeft gespeeld? Make that the cat wise...
 
Reactiescore
2.178
dus jij wilt zeggen dat niemand uit de nieuwe stam vies heeft gespeeld? Make that the cat wise...

Ach als je over vies spel wil praten kan ik er wel een paar taggen voor je?

Maar wie heeft er hier dan vies van gespeeld?

Edit: zoals ik al dacht, enkel blaffen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser78236

Guest
Geen idee of dit serieus is maar ik zet serieuze vraagtekens bij de mensen die deze selecte hebben gemaakt. Bedoel moet heel wat mis zijn als je bepaalde spelers wel selecteert en andere niet :rolleyes2:
 

DeletedUser79767

Guest
Lol nieuwe stam? wie heeft deze grap bedacht xD
Voor zover ik weet blijft P. gewoon P. hoor :p
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Hahahah "fierheid", als je fierheid had zette je account op delete. SHIP heeft maanden en jaren tegen laffe vijanden gevochten die wouden winnen door overmacht, pas de laatste 2 jaar zat er enige organisatie en skills in o.a. P. Hoe SHP de laarste 2 jaar is geëvolueerd ga ik me niet uitspreken om niemand te beledigen, deze actie spreekt voor zich.

Deze fusie gaat onder "Wij willen allemaal een wereld winnen zonder het te verdienen", ga fietsen met je "fierheid", wat een grap
 
Bovenaan