De wereld vanuit een Fruitig oogpunt

Reactiescore
31
Panda heeft die wereld met een geheime agenda gespeeld door 2 accounts heel lang in andere stammen te laten terwijl de intentie er al lang was om een stam te vormen. Dat heeft de rest van de wereld in het duister laten tasten én na de recruit van Leon zag het er echt uit als een r2w. Terwijl dat met jullie spelersgroep totaal niet nodig was.

Die aanval van jou en hein kwam toen ik kleine winst pakte op Seventh en er snel actie nodig zou zijn door dat het dichtgeedelde front in mijn handen zou vallen. Een 1v1 vanuit Seventh was prima geweest daar, had ik waarschijnlijk op den duur ook tegen afgelegd maar nu kwam er een stab uit mn rug (hein) en vanuit jou voelde het zeker als een stab. Er was sprake van een NAP ooit en de exacte afspraken weet ik niet meer maar kreeg nooit een heads up...

Die 2 dingen samen maakt voor mij die wereld een slechte overwinning vanuit jullie kant. Had veel mooier gekund.
 
Reactiescore
1.089
Waar ben je nou precies naar aan het zoeken?

Je beseft toch hopelijk wel dat een stam met een account aan de andere kant van de wereld, totaal niet realistisch is in de start, want dat lag SoL....
Mag ik je ook nog herrineren aan een argument dat Howlin en Mats toen ook al een paar keer aanhaalde? In het hele noordelijke halfrond lagen 4 spelers van de top 25 tov 21 in het zuiderlijk halfrond. Één daarvan was SoL zelf, 2 zaten in Taart dat pas na 2 maanden wereldverloop in de buurt van SoL lag, en de laatste werd kapotgespeeld door Taart. Er viel dus amper een serieuze stam te maken voor hen, en er was ook precies 0 tegenstand. Dus wat wil je nou?

En dat noem je hun join r2w? Wil je nog even alle stamveranderingen van Taart en Optic met ons delen van CL21?

JIj + Optic (10 accs) + -V- (5) + hun BG OSRS (die nog werden gestabt door -V- toen Space joinde) waren al meer accounts dan heel Panda/Premade van Leon heel die wereld aan leden + vriendjes zou hebben. Panda/Leon bestond op papier toen nog slechts uit 2 leden en moesten ik en Phuture Noize nog overkomen. Kortom toen werd al met een 5 tot 10-voud aan leden gespeeld tov wat Panda/Leon had en zou hebben.

En dan moest in de latere fases al die westelijke stammen zoals Pendragon's stam, Taart, Space en Saggra nog erbij komen wat resulteerde in een accountje of 60.

Ons R2W noemen is de rest - waar jij mee samenwerkte- gewoon massastammen noemen.
Vind je dat zelf niet ook niet lachwekkend? :biggrin:

Phuture Noize heeft overigens net iets meer dan 2 weken in die andere stam gezeten, en dat was nog een stretch. Ze hadden rustig ook al een paar dagen eerder over kunnen komen, want hun stam was toch al kapot geedeld door jouw BG -V-.
Dat vind ik niet ''lang''. Maar misschien heb jij daar een andere definitie voor.


Die aanval van jou en hein kwam toen ik kleine winst pakte op Seventh en er snel actie nodig zou zijn door dat het dichtgeedelde front in mijn handen zou vallen. Een 1v1 vanuit Seventh was prima geweest daar, had ik waarschijnlijk op den duur ook tegen afgelegd maar nu kwam er een stab uit mn rug (hein) en vanuit jou voelde het zeker als een stab. Er was sprake van een NAP ooit en de exacte afspraken weet ik niet meer maar kreeg nooit een heads up...

Dit is ook dikke bullshit.

Ik ben in de nacht van 16 op 17 oktober toen overgestapt naar Panda. Jouw aanval met "kleine winst'' (5 dorpjes van 1000 punten lol) was de 18e overdag. Daar heeft dus ruim anderhalve dag tussen gezeten, Chronologisch is de situatie die jij schetst gewoonweg onmogelijk.

Een 1 vs 1 tegen Seventh was prima geweest ja? Mag ik je nog even wijzen op het feit dat jij (als eerst) samen met de hele stam -V- die 18e een aanval op Seventh deed? :redface:

Ik heb verder geen stab gedaan. Ik heb je toendertijd een fatsoenlijke termijn gegeven, mijn aanval op jou na mijn join van Panda/Premade van Leon was pas 8 dagen later. Wat betreft hein en de nap verwijs ik je naar mijn eerdere post, waaronder die link.

Dus ga even lekker ergens anders iemand zwart maken. Ik ben niet onder de indruk van deze bullshit verhalen, want ze zijn allemaal aantoonbaar onjuist door gewoon simpelweg twstats erbij te pakken.

JIj hebt de wereld, je ligging en de mensen om je heen onderschat. In ieder geval in de naïviteit om solo de wereld door te komen. Voor zover solo inhield een nap of BG met iedereen te nemen, en op het moment dat er een opgezegd werd eeuwig te blijven herhalen dat het een stab was.
Ik kan me herrineren dat je toendertijd ook al veel beschuldigingen had zonder echt fatsoenlijk bewijs. Lijkt inderdaad geen spat veranderd te zijn tov 2019...
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
31
En waarom zou je dan wél een stam maken mer random mensen buiten de top 25 (of er net in). Terwijl je al weet dat je die mensen gaat didgen zodra 'het kan' en jullie je move kunnen doen?

Als je dan toch geen weestand hebt noord kan je net zo goed gelijk in Panda spelen of eventueel zonder stam als je een surprise effect wil houden.

Wat al die andere stammen gedaan hebben boeit me helemaal niks. Ze speelde in eerste instantie ook allemaal zelfstandig zonder er een verborgen agenda op na te houden... Jullie forceren ze in een desperate move met dan fronters die in -V- zaten die er echt geen pepernoot van konden.

Over -V- gesproken en 'onze' aanval. Dat was de meest useless stam ooit. Heb meer hinder van die stam ondervonden dan dat het geholpen zou hebben. Nadat ik aangaf op Seventh te gaan knallen gaven zij aan mee te willen doen maar je weet het resultaat.


Betreffend jouw acties, jij hebt bij jouw join niet duidelijk gemaakt dat onze NAP voorbij was. Jij nam aan dat het joinen van Panda genoeg bericht was maar dat heb ik toen oprecht niet zo ervaren.

De wereld onderschat, nee niet echt. Was mission impossible maar dat wist ik van te voren. Kan wel een hoop lol beleven zonder verantwoordelijkheid te hebben voor een stam of team op een account. De manier waarop ik gepakt werd was gewoon jammer.
 
Reactiescore
1.089
En waarom zou je dan wél een stam maken mer random mensen buiten de top 25 (of er net in). Terwijl je al weet dat je die mensen gaat didgen zodra 'het kan' en jullie je move kunnen doen?

Er is niemand gedidged, en dat ging ook niet zomaar gebeuren. Dus wat precies is je punt?

Als je dan toch geen weestand hebt noord kan je net zo goed gelijk in Panda spelen of eventueel zonder stam als je een surprise effect wil houden.

Ze kunnen toch niet de toekomst voorspellen, en of weten dat die gasten met 1 zuchtje wind weg werden gespeeld?
En aha, ja SoL heeft bijna 2 weken zowat 'solo' in die stam gespeeld, toen al die gasten gestopt gerund en inactief waren.
Daarom toen ook al die recruit pogingen van Optic, Taart en Space richting SoL.

Wat al die andere stammen gedaan hebben boeit me helemaal niks. Ze speelde in eerste instantie ook allemaal zelfstandig zonder er een verborgen agenda op na te houden... Jullie forceren ze in een desperate move met dan fronters die in -V- zaten die er echt geen pepernoot van konden.

Dan vraag ik dus wederom, wat precies is je punt? Je noemt één join van een account dat bijna de hele wereld een heel continent verder lag R2W. Maar speelde ondertussen samen met voor classic-begrippen soortige massastammen.

Geforceerd? Heb je nog zo'n goeie grap? Je zegt het zelf, die andere stammen speelden allemaal zelfstandig, dus hoe kunnen wij ze geforceerd hebben? Niet dus.

Bovendien waren er niet eens fatsoenlijke fronten behalve -V- (wat al de ganze wereld zo was) dus hoezo "geforceerd". Taart lag in eerste instantie amper aan SoL. Optic lag pas tegen ons na hun recruit Depri en het wegedelen van hein. Space, ROD, en Sagra en al die andere BG's lagen niet in de buurt van front lol :biggrin:
Wij werden eerder geforceerd dan zij, doordat zij met 40-60 accs en 1000+ dorpen overmacht speelden. Wij werden toen geforceerd RT te BG'en.

Betreffend jouw acties, jij hebt bij jouw join niet duidelijk gemaakt dat onze NAP voorbij was. Jij nam aan dat het joinen van Panda genoeg bericht was maar dat heb ik toen oprecht niet zo ervaren.

Zeker wel opgezegd. Jij was daar alleen niet blij over, omdat jij vond dat de nap permanent was, omdat je toendertijd stamgenoot Sensei03 had geinternd. Maar die nap die Sensei03 op het forum had gezet, heeft met geen woord over 'permanent' gesproken.
Daarbij jij begon zelf met aanvallen op Seventh, dus daarmee had je zelf min of meer de nap opgezegd. En jou MBs/vriendjes in de rim waren constant mijn cluster aan het CF'en. Ik heb jou zelfs het dubbele termijn gegund van wat normaal is, 8 dagen ipv 4. Dus ik weet echt niet waar jij het over hebt.

Nog even terugkomend op die "1vs1 met Seventh'' die je in je vorige post noemde. Weet ook nog dat je allemaal random rimdudes had aangesproken die allemaal treintjes op de safe van Seventh gingen gooien. Wij voelde alleen zoiets wel al aankomen, omdat ze dus al tijden bezig waren met CF's creeren.
 
Reactiescore
1.089
Over -V- gesproken en 'onze' aanval. Dat was de meest useless stam ooit. Heb meer hinder van die stam ondervonden dan dat het geholpen zou hebben. Nadat ik aangaf op Seventh te gaan knallen gaven zij aan mee te willen doen maar je weet het resultaat.

Verder vond ik niets mis hoor met de BG tussen jou en -V- en die van Optic en -V-, en bij -V- hoorde dan ook nog OSRS (die runescape premade).

Maar kom dan aub niet praten over R2W en die dubbele agenda of whatever. Dat samenwerkingsblok had al meer accounts, dan heel Panda/Premade van Leon accounts + interns heeft gehad over de hele wereldverloop. En dat samenwerkingsblok bestond al heel earlygame, en daar moesten mid/lategame dus nog Taart, Rod, Space, Sagra, en ex-Apollo leden zoals derpi, gentlemen en gok zelfs klompvoetje nog bijkomen.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
ik wil dit niet lezen en ik ga dit niet lezen

maar ik ben het eens met alles wat sseg zegt
 
Reactiescore
1.089
Het zijn gewoon vrij kansloze zwartmaak pogingen omdat El prof zich het niet goed herrinert, niet de feiten op orde heeft, en zich overal nog blijkbaar beduveld voelt van wat er toen heeft afgespeeld, en dat niet kan wegzetten tegenover de echte r2w acties, die van Optic enzo.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Het zijn gewoon vrij kansloze zwartmaak pogingen omdat El prof zich het niet goed herrinert, niet de feiten op orde heeft, en zich overal nog blijkbaar beduveld voelt van wat er toen heeft afgespeeld, en dat niet kan wegzetten tegenover de echte r2w acties, die van Optic enzo.
Ik herinner het me ook slecht hoor, en ben gequit uit optic toen de stam brak. Wat ik me herinner was dat we de weg naar de rim gemaakt hadden en dat de stam daarna kapot ging, samen ging met accounts uit west? Doel je dan op die hervorming?
 
Reactiescore
1.089
Optic was met stamlimiet (5) + 5 ofzo gestart dat was al belachelijk. En de hoofdreden dat al die stammen early game jullie gingen aanvallen.

Toen recruits uit Apollo(3) die hun andere stammies hadden geinternd. En Taart (5). Spreek je dus al over 20 accs.

Dan nog alle bg's (Space, V, Rod, en Sagra) waren ook ruim 20 leden en dan waren er nog wat DU stammen zoals OSRS (van V) en die stam van DuckDuckwalker enzo
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Optic was met stamlimiet (5) + 5 ofzo gestart dat was al belachelijk. En de hoofdreden dat al die stammen early game jullie gingen aanvallen.

Toen recruits uit Apollo(3) die hun andere stammies hadden geinternd. En Taart (5). Spreek je dus al over 20 accs.

Dan nog alle bg's (Space, V, Rod, en Sagra) waren ook ruim 20 leden en dan waren er nog wat DU stammen zoals OSRS (van V) en die stam van DuckDuckwalker enzo
Wil er geen discussie over voeren want jou geheugen is hierin veel beter, dus je hebt vast gelijk, maar ik herinner me het echt niet zo extreem.. dacht juist dat wr 0 save hadden rondom, en naast de accounts in de stam sowieso geen noemenswaardige andere accounts want toen er eenmaal 1 of 2 waren weggespeeld is er dus gefuseerd. Je noemt Taart bijvoorbeeld, die hebben ons account gewoon weggespeeld, en ledenlimit was 5 dacht ik?
 
Reactiescore
1.089
Ja jullie werden in het begin aangevallen door -V-, Space en Taart nadat die erachter kwamen dat jullie met 10 accs + waren gestart.
Maar binnen een mum van tijd was -V- (+ OSRS) een BG samen met el prof.

Apollo (toen n1 of 2 stam) werd gerecruit, omdat jullie meer kwantiteit/safe nodig hadden. Apollo viel uit elkaar door leave van Kameel, en notuff die werd weggespeeld door mijn stam. Daar kwamen ook een dot interns/mbs bij.

En iets later werd Space een BG zo rond de periode dat PN en mijn acc Panda/Leon joinde,
En toen werd Taart ook een BG en uiteindelijk zelfs recruit.

ledenlimiet was 5 idd
 
Reactiescore
1.075
Ja jullie werden in het begin aangevallen door -V-, Space en Taart nadat die erachter kwamen dat jullie met 10 accs + waren gestart.
Maar binnen een mum van tijd was -V- (+ OSRS) een BG samen met el prof.

Apollo (toen n1 of 2 stam) werd gerecruit, omdat jullie meer kwantiteit/safe nodig hadden. Apollo viel uit elkaar door leave van Kameel, en notuff die werd weggespeeld door mijn stam. Daar kwamen ook een dot interns/mbs bij.

En iets later werd Space een BG zo rond de periode dat PN en mijn acc Panda/Leon joinde,
En toen werd Taart ook een BG en uiteindelijk zelfs recruit.

ledenlimiet was 5 idd

Nee iedereen ging er vanuit door belachelijke propaganda dat we met 10+ accounts gestart waren, terwijl dit in werkelijkheid er 8 waren.
 
Reactiescore
1.075
Optic was met stamlimiet (5) + 5 ofzo gestart dat was al belachelijk. En de hoofdreden dat al die stammen early game jullie gingen aanvallen.

Toen recruits uit Apollo(3) die hun andere stammies hadden geinternd. En Taart (5). Spreek je dus al over 20 accs.

Dan nog alle bg's (Space, V, Rod, en Sagra) waren ook ruim 20 leden en dan waren er nog wat DU stammen zoals OSRS (van V) en die stam van DuckDuckwalker enzo

Je spreekt over x aantal accounts, je vergeet er alleen bij te zeggen dat meer dan 50% van deze accounts nooit enige samenwerking hebben gehad omdat er eerst oorlogen waren onderling, en pas nadat bleek dat de hele noord, zuid en oostkant tot 1 partij behoorde zijn er pas gesprekken ontstaan om samen te gaan ;)
 
Reactiescore
1.089
Nee iedereen ging er vanuit door belachelijke propaganda dat we met 10+ accounts gestart waren, terwijl dit in werkelijkheid er 8 waren.

Belachelijke propaganda? Er waren spelers van Taart die gewoon op het AF lieten zien dat ze door Optic aangevallen werden met ook door meerdere spelers die buiten optic. En dat waren er minstens 4, Jagerbomb, Yoshi, Hereis20bucks, en Reign

Het verschil tussen 8 en 10 is overigens vind ik vrij klein, en niet relevant het is alsnog aanzienlijk meer dan stamlimiet.
Daarnaast ging die Hereis20bucks ook nog solliciteren in een stam die door Optic werd aangevallen, terwijl het vrij obvious was dat die bij jullie hoorde toen.

Dat heeft gewoon aanleiding gegeven voor die 3 vs 1 van Space, Taart en -V- op jullie.

Je spreekt over x aantal accounts, je vergeet er alleen bij te zeggen dat meer dan 50% van deze accounts nooit enige samenwerking hebben gehad omdat er eerst oorlogen waren onderling, en pas nadat bleek dat de hele noord, zuid en oostkant tot 1 partij behoorde zijn er pas gesprekken ontstaan om samen te gaan ;)

Niet waar.

Afgezien van de 4 of 5 extra accs in de start, ging de recruit van Klompvoetje daar ruim aan vooraf. Bij die recruit kwamen nog een dot interns erbij en een nap met de resterende 3 accs uit Apollo (+ mb's), die in een later stadium Optic nog zijn gejoined en of zijn geinternd. Staat gewoon op twstats.

Jullie BG met -V- ging daar ook aan vooraf.
-V- werkte overigens weldegelijk samen met el prof en OSRS, zoals ik al eerder dit topic vertelde.
Anderhalve dag na mijn join waren er gezamelijke aanvallen op Seventh (wederom -> twstats), waarbij ook nog een tiental rim spelers door El Prof werden aangestuurd om edels te gooien op de safe van Seventh. Optic heeft nog gevv'd in -V- (op Bloody H3l) en op El prof toendertijd.
En sterker nog er werden toen op 23 oktober gezamelijke anvallen gestuurd op Seventh door Optic, als ik me niet vergis zelfs vanaf het acc waar jij op speelde. Dat was nog ruim 2 weken voor de join van Sons of Leon.

-V- en Optic hebben ook nog gezamelijke attacks gedaan op Space, voordat Space jullie BG groep joinde, en ook ruim voor de join van SoL naar Panda. Wederom te zien op twstats.

Verder werd o.a. Heavyfrost ook al geinternd door Optic en -V- voordat Sons of Leon joinde. Interns op Heavyfrost begonnen op 1 nov, terwijl Sons of Leon pas op 4 nov joinde in Panda. Dus een samenwerking met Space was ook al aanwezig voordat het noorden 'tot 1 partij' behoorde.

Dus deze zin:

en pas nadat bleek dat de hele noord, zuid en oostkant tot 1 partij behoorde zijn er pas gesprekken ontstaan om samen te gaan ;)

is dus niet waar, of heeft alleen betrekking op Taart en co gehad (hun bg's Sparta, Sagra, R.O.D. enzo)
Afgezien van dat 'de hele zuidkant' slechts mijn account was wat betreft Panda/Leon, en jullie daar met Depri en Gentlemen en Klompvoetje 3 accs van Apollo hadden. En de noordkant ook slechts alleen SoL was. (RT was op dat moment nog geen BG zelfs geen eens nap, dat kwam pas na de recruits van Taart).

EDIT
Sowieso was er al sprake van een kwantitatieve overmacht van jullie BG kliek pre-Taart. Toen ging het om enkele honderden dorpen. Na de join van Taart ging het om 1500 dorpen ofzo. Dus dat er 'hele kanten' niet onder jullie beheer stonden is een beetje een non-argument.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
973
En waarom zou je dan wél een stam maken mer random mensen buiten de top 25 (of er net in). Terwijl je al weet dat je die mensen gaat didgen zodra 'het kan' en jullie je move kunnen doen?

Zaten zonder stam, kregen een invite zonder mail. Zijn gejoined en duidelijk gemaakt aan die stam dat we later een andere zouden joinen maar ze wel zouden verder helpen indien nodig. Vonden ze prima, rank 1 staan overtuigt daarin wel. Niet dat het veel uitmaakte, de meeste werden weggespeeld zonder nog in te loggen.

Als je dan toch geen weestand hebt noord kan je net zo goed gelijk in Panda spelen of eventueel zonder stam als je een surprise effect wil houden.

In tegenstelling tot de rest, startte mijn premade wel met pure 5 accounts. Martijn wou niet mee starten ondanks dat ik tegen hem zat te zaniken dat die het wel moest doen, in plaats daarvan is die zelf yolo gestart in de rim solo om wat te kloten. Dat is serieuzer geworden dan hij zelf wou, en toen hebben we hem later bij de stam gehaald. Dat was niet met voorbedachte rade geweest. Aldus zit je met het gevaar dat je met 5 accounts tegenover tientallen komt te liggen, vooral early en mid game is dat een probleem dat je gewoon keihard wordt weggespeeld door kwantiteit. Logisch dat elke favoriete premade iets van low key wil spelen, vooral na de winst van meerdere classics daarvoor.

Phutoire noize in zijn aparte stam kon wat netter, maar achteraf gezien heeft dat weinig uitgemaakt sinds zijn hele stam stopte en zijn stamgenoten zeiden dat die Panda moest joinen.

Buiten dat de tweede reden. Cl20 startte we niet anoniem (althans niet succesvol na een week omdat ik getriggerd werd om boost beschuldigingen) en per direct ging de hele wereld fuseren tussen premades en accounts aan de andere kant tot 1 stam, waarbij het denk ik de eerste classic was waarin de mid game gewoon letterlijk niet is gespeeld. Dat resulteerde in een easy win voor ons, sinds al die gefuseerde spelers elkaar niet mochten en er zero samenwerking en chemie was. Ook dit scenario wouden we voorkomen.

Ofwel je wordt gerekt door een extreme overmacht early game, ofwel lukt dat niet en de rest van de wereld is verpest. Beide situaties vonden we niks. Daaruit is door onze keuze een zeer dynamische mid game geweest, en een nog wel vrij spannende endgame.


Wat al die andere stammen gedaan hebben boeit me helemaal niks. Ze speelde in eerste instantie ook allemaal zelfstandig zonder er een verborgen agenda op na te houden... Jullie forceren ze in een desperate move met dan fronters die in -V- zaten die er echt geen pepernoot van konden.

Uh, Gentlemen en nog één (depri nog wat) startte met de Optic premade, maar lagen door "miscommunicatie" in de rim en zijn toen maar een andere stam gejoined en een dikke maand later dacht ik Optic gejoined.
 
Laatst bewerkt:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
nogmaals dank aan @.Fakie om mij die 2 classics te carryen
 
Reactiescore
973
Reactiescore
660
ik wil dit niet lezen en ik ga dit niet lezen

maar ik ben het eens met alles wat sseg zegt
Dit dus, als je sseg ziet staan in dezelfde zin met stab dan weet je dat het bullshit is of dat het een stab in zijn richting was en dan zal het sowieso verkeerd zijn afgelopen voor de stabber.
 
Bovenaan