De wereld 66 wereldquiz die niet te googelen is.

DeletedUser79447

Guest
sowieso A, hier is 0 pp gekocht om muren mee te uppen :O

er stond gewoon pp die op moest dus ja dan maar nuttig gebruiken :O

We weten allemaal uit onze NEO tijd dat Jens geen handjes omdraait om iets te fixen. Dus dat is gekocht/farmed. Maar dat jullie koning PP zijn is wel zeker:p

2cd20125f2259f3a21f0a0253f0ba2ec.png
 
Reactiescore
3.452
Ik wacht wel totdat Kenneth logged van de week met zijn dikke pp pot
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
We weten allemaal uit onze NEO tijd dat Jens geen handjes omdraait om iets te fixen. Dus dat is gekocht/farmed. Maar dat jullie koning PP zijn is wel zeker:p

Geef ook zeker toe dat ik een van de accounts van deze wereld met de meeste PP, nog niet het meeste zeker niet meer nu jens op w69 graag wat aanmoddert :eek:.

ik maakte meer een knipoog naar het feit dat je de vraag kan opvatten dat de PP specifiek is gekocht om muren te uppen, wat in ons geval niet zo is :p. neemt niet weg dat er redelijk wat voor gebruikt is, als het je intresseert, het toppunt was 8k op 1 dag van een massa bleek bij narekenen. Als ik de pp toch voorradig heb waarom niet gebruiken in mijn voordeel :engel:.

Stuur een PM naar Niels5151, heb gehoord dat hij ook niet schuw is voor een beetje PP abusen. Jullie zullen elkaar vast mogen :D:D

Niels en ik hebben nog steeds goed contact hoor en spreken elkaar meerdere keren per week, en zoals je in Roy zijn screen kan zien heb ik ook met Roy (lichte vergipsing met wie ik nu had gesproken :oops:) nog goed contact.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser79447

Guest
Weer 2 spelers dus van w66, zijn er geen 'neutrale' mensen te vinden?
 

DeletedUser69389

Guest
Weer 2 spelers dus van w66, zijn er geen 'neutrale' mensen te vinden?
Waarvan eentje ook uit N.E.O. afkomstig is en naar mijn weten kunnen we Ian ook wel beschouwen als neutraal. Zoveel valt er ook niet te frauderen hieraan. Aangezien de antwoorden gewoon vastliggen en ook hier op het forum worden getoond na afloop van de quiz.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Over te maken naar Lemonpops :rolleyes:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321

DeletedUser69389

Guest
Ik denk dat we dit als flop kunnen bestempelen? Ondanks de aanzienlijke prijzenpot tot op heden nog maar een enkele inzending mogen ontvangen...
 
Reactiescore
2.368
No offence, maar de vragen vind ik wat vreemd. Of je kunt het gewoon opzoeken, of je hebt enorm veel inside informatie nodig over de verschillende stammen die niet iedereen kan/wilt krijgen (of er de tijd voor heeft).
Wel een leuk concept tho.
 
Reactiescore
2.478
No offence, maar de vragen vind ik wat vreemd. Of je kunt het gewoon opzoeken, of je hebt enorm veel inside informatie nodig over de verschillende stammen die niet iedereen kan/wilt krijgen (of er de tijd voor heeft).
Wel een leuk concept tho.

Das over het algemeen wel het doel van een quiz. Moeilijke en makkelijkere vragen combineren en kijken wie het meeste weet. Kortom je beschrijft het leuke concept met je kritiek:rolleyes:

Maar vind het jammer dat het flopt Martijn.
 

DeletedUser80942

Guest
We weten allemaal uit onze NEO tijd dat Jens geen handjes omdraait om iets te fixen. Dus dat is gekocht/farmed. Maar dat jullie koning PP zijn is wel zeker:p

2cd20125f2259f3a21f0a0253f0ba2ec.png

Handjes draaien ,koekebake vlaaien

Als je mij een leuk acc weet wil ik gerust daar op spelen ‍♂️
 
Bovenaan