DeletedUser67275
Guest
Leuke contest Martijn, ziet er aantrekkelijker uit dan ik verwacht had 
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
sowieso A, hier is 0 pp gekocht om muren mee te uppen :O
er stond gewoon pp die op moest dus ja dan maar nuttig gebruiken :O
We weten allemaal uit onze NEO tijd dat Jens geen handjes omdraait om iets te fixen. Dus dat is gekocht/farmed. Maar dat jullie koning PP zijn is wel zeker![]()
Stuur een PM naar Niels5151, heb gehoord dat hij ook niet schuw is voor een beetje PP abusen. Jullie zullen elkaar vast mogen![]()
Waarvan eentje ook uit N.E.O. afkomstig is en naar mijn weten kunnen we Ian ook wel beschouwen als neutraal. Zoveel valt er ook niet te frauderen hieraan. Aangezien de antwoorden gewoon vastliggen en ook hier op het forum worden getoond na afloop van de quiz.Weer 2 spelers dus van w66, zijn er geen 'neutrale' mensen te vinden?
ik zie het niet gebeuren maar wie weet ooitStuur een PM naar Niels5151, heb gehoord dat hij ook niet schuw is voor een beetje PP abusen. Jullie zullen elkaar vast mogen![]()
Want jullie hebben nog niet genoeg pp zeker?Over te maken naar Lemonpops![]()
Want jullie hebben nog niet genoeg pp zeker?![]()
No offence, maar de vragen vind ik wat vreemd. Of je kunt het gewoon opzoeken, of je hebt enorm veel inside informatie nodig over de verschillende stammen die niet iedereen kan/wilt krijgen (of er de tijd voor heeft).
Wel een leuk concept tho.
We weten allemaal uit onze NEO tijd dat Jens geen handjes omdraait om iets te fixen. Dus dat is gekocht/farmed. Maar dat jullie koning PP zijn is wel zeker
![]()