De waarheid over firedrakan [Benno L?]

Firedrakan is:


  • Totaal aantal stemmers
    35

DeletedUser61134

Guest
Dat is gewoon heel normaal in sommige culturen en/of dorpen. Dat je op je 16de al met je nichtje samenwoont.

Was in beide gevallen al een keuze op basis van liefde (En status)

neej zij niet. ze is al vroeg oud met d'r huisje boompje beestje. Maar idd, dan begint het leven pas:). Had ook nog graag eefjes doorgeleefd als daar niet opeens een kleine was

Heb van 12 tot 17 weinig nuttigs gedaan met het leven en alleen zitten feesten.
En heb nog flink wat tijd over voor sociaal gedoe :)

Heb momenteel bv geen werk tussen 21:00 en 02:00 dus nog tijd teveel wat ik besteed met uitgaan en aan mijn beste vriendinnen & mijn vriend
 

DeletedUser7072

Guest
neej zij niet. ze is al vroeg oud met d'r huisje boompje beestje. Maar idd, dan begint het leven pas:). Had ook nog graag eefjes doorgeleefd als daar niet opeens een kleine was

Daarom raad ik niemand aan vroeg met kinderen te beginnen, moet er niet aan denken dat mijn leven nu al zo'n vaste vorm had.
 

DeletedUser60969

Guest
Het klinkt ook logisch dat je in dat stadium (als 13 jarige) zo hard hebt gefeest op je teenage party's dat je 17 jarige genoeg hebt genoten
 

Deleted User - 487871837

Guest
Van je 12e tot 17e genoeg gefeest voor de rest van je leven. Jij moet wel een saai persoon zijn:D. Ik hoop dat ik op mijn 70e nog niet uitgefeest ben, hoe ongezond dat ook is.

Zoals de oude hawaiianen altijd zeiden: liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist.

Het klinkt ook logisch dat je in dat stadium (als 13 jarige) zo hard hebt gefeest op je teenage party's dat je 17 jarige genoeg hebt genoten

Frisdrankfeesten for the win!
 

DeletedUser61134

Guest
Zoals de oude hawaiianen altijd zeiden: liever te dik in de kist dan weer een feestje gemist.
Frisdrankfeesten for the win!

Ik hoop toch echt dat je op je 13de al in een keet aan de bier zat?
Waren juist de mooiste tijden.
Na 20 haalt ouderdom je al in.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik was redelijk braaf hoor, pas op mijn 16de begon ik met alcohol(wat toen ook legaal was).
 

DeletedUser61161

Guest
ah, ik ben echt door gaan drinken op mijn 17e of naja toen was ik voor het eerst kneiter dronken.
Ben ook een laatbloeier :(
 

DeletedUser7072

Guest
Van je 12e tot 17e genoeg gefeest voor de rest van je leven. Jij moet wel een saai persoon zijn:D. Ik hoop dat ik op mijn 70e nog niet uitgefeest ben, hoe ongezond dat ook is.

Laten we realistisch zijn, op het moment dat je kinderen en een huis krijgt neemt je verantwoordelijkheid dramatisch toe en zul je niet vaak meer gaan feesten. Feesten is dan ook wss, wat borrelnootjes eten met vrienden en een beetje over van alles en nog wat kletsen. Totaal andere situatie natuurlijk.
 

DeletedUser73204

Guest
Laten we realistisch zijn, op het moment dat je kinderen en een huis krijgt neemt je verantwoordelijkheid dramatisch toe en zul je niet vaak meer gaan feesten. Feesten is dan ook wss, wat borrelnootjes eten met vrienden en een beetje over van alles en nog wat kletsen. Totaal andere situatie natuurlijk.

mwah, feesten gaan gewoon door hoor, je moet alleen een oppas regelen. borrelnootjes eten met friends? meer lekker stappen en hopen dat je iig in je eigen bed wakker wordt
 

DeletedUser61161

Guest
Meh, ik feest ook niet meer zoals vroeger, nu gewoon lekker bij vrienden chillen en wat kaarten of met zijn allen op de playstation met wat biertjes.
Dus gewoon lekker lui blijven.
 
Reactiescore
1.728
Ik feest gewoon lekker door. Thuis feestjes , keet feestjes , hardcore feesten, stappen , en zuipfeesten als carnaval en kermissen.

Saai doen kan ik altijd nog.
 
Bovenaan