De waanbeelden van DarkSin11 (Aedis)

DeletedUser

Guest
Als mij vijand dan 981 punten heeft, type ik "Tussen 980 en 982" en krijg ik mooi zijn troepen te zien. Lijkt me niet erg handig.

Ook troepen per continent lijkt me een slecht idee. Als er in de toekomst (en dat gebeurt) één iemand een heel continent in zijn bezit krijgt, kun je netjes zien hoeveel troepen er gemiddeld per dorp staan.

Okee, dan zouden misschien groffe categoriën erg handig kunnen zijn. Bijvoorbeeld kijken wat de statistieken zijn voor:
Code:
0-500
501-1000
1001-2000
2001-4000
4001-8000

enzovoorts. Telkens een stapje hoger zolang er maar niet minder dan pak en beet 100 mensen in zo'n categorie vallen, want dan kun je door rondvragen iemands statistieken te weten komen. Ik zou het in ieder geval heel handig vinden om te weten wat een beetje gemiddeld is.

Ik ben het wel met je eens dat die info nogal gevoelig wordt als iemand een heel continent heeft ingenomen. Dit kun je dan weer voorkomen door deze info af te zetten zodra één speler ongeveer 50% of meer van een continent heeft te pakken. Lijkt me ook eerlijk.

Maar op zich zou ik al hartstikke tevreden zijn als alleen het eerste wordt gedaan, namelijk statistieken voor grote puntencategoriën. Niet dat zoiets snel zou gebeuren, hoor. Maar ik mag in ieder geval hopen. :)
 

DeletedUser

Guest
Als iemand een heel continent bezit dan lijkt het me wel dudielijk dat die persoon het grootste gedeelte van zijn dorpen stampvol met troepen heeft staan, daar heb ik geen statastieken voor nodig =/
 

DeletedUser

Guest
Ja, leuk.. Dan kun je ongeveer schatten wat je tegenstander heb qua leger.
Beter ga je gewoon scouten? Stuk taktiek in het spel.
 

DeletedUser

Guest
Okee, dan zouden misschien groffe categoriën erg handig kunnen zijn. Bijvoorbeeld kijken wat de statistieken zijn voor:
Code:
0-500
501-1000
1001-2000
2001-4000
4001-8000

enzovoorts. Telkens een stapje hoger zolang er maar niet minder dan pak en beet 100 mensen in zo'n categorie vallen, want dan kun je door rondvragen iemands statistieken te weten komen. Ik zou het in ieder geval heel handig vinden om te weten wat een beetje gemiddeld is.

Ik ben het wel met je eens dat die info nogal gevoelig wordt als iemand een heel continent heeft ingenomen. Dit kun je dan weer voorkomen door deze info af te zetten zodra één speler ongeveer 50% of meer van een continent heeft te pakken. Lijkt me ook eerlijk.

Maar op zich zou ik al hartstikke tevreden zijn als alleen het eerste wordt gedaan, namelijk statistieken voor grote puntencategoriën. Niet dat zoiets snel zou gebeuren, hoor. Maar ik mag in ieder geval hopen. :)

Dan kun je zien wat de eerste met 2000+ punten heeft enz. dus dit moet dan pas ingevoerd worden als het spel al even bezig is of er minimaal 100 spelers in die omgeving zitten.
 

DeletedUser

Guest
Dan kun je zien wat de eerste met 2000+ punten heeft enz. dus dit moet dan pas ingevoerd worden als het spel al even bezig is of er minimaal 100 spelers in die omgeving zitten.

Telkens een stapje hoger zolang er maar niet minder dan pak en beet 100 mensen in zo'n categorie vallen, want dan kun je door rondvragen iemands statistieken te weten komen.
..
 

DeletedUser

Guest
Dan zouden dit wisselende categorieen (qua grootte in punten)moeten zijn. Dit lijkt me een beetje te veel van het goede. Als het namelijk vaste categorieen zijn zal er altijd iemand ALS EERSTE in de hogere/hoogste categorie vallen, waardoor je meteen weet hoeveel hij heeft. Wat je dus moet hebben is een categorie: top100, top200-500 enz. En dat lijkt me een beetje overdreven. Het is een leuk idee, maar IMO niet uitvoerbaar.
 

DeletedUser

Guest
Janmelle, hier ben ik dan..
Over het feit wat er gebeurd is, is moeilijk uit te leggen..
Je zegt dat je me laf vind, ik vind het nog véél laffer van jou om hier zomaar eens te posten om me zwart te maken..
Bang om me met je eigen handen iets te doen..
Maar ja.. zo is het spel, als je niet tegen een aanvalletje kan, of hem niet durft af te weren doe je maar..
Ik blijf bij mljn standpunt, ik ben een man van mijn woord.
Ik wens je nog véél succes!!
Als je me nog iets te zeggen hebt PM me maar, maar maak je eigen hier niet afrontelijk..
 

DeletedUser609

Guest
em die gast was zeker ook toevallig vergeten dat hij 4/5× met zijn nobel moest lopen.
 

DeletedUser

Guest
Godt, wat Darksin11 doet is gewoon een beetje tacktiek. Zelf doe ik het niet, ik vind het niet leuk, maar iedere persoon is anders. Het mag, dus laat hem.
Een beetje slim persoon trapt er toch niet in, zoals ik bijvoorbeeld met de statistieken heb laten zien.
 

DeletedUser

Guest
En dit dan :
darksin11 vandaag om 15:53 uur
Hallo pl0x,
Gelieve er niet te veel achter te zoeken wat op het forum gezegd was, ik moest van iemand hem aanvallen, wie is geheim.
Grondstoffen vragen zeg je? had ik een edelman? neen, een adelshoeve? neen. ik heb gewoon gezegd wat me gevraagd was,en ik heb hem aangevallen. hierbij heb ik hier niks meer aan toe te voegen.
MVG darksin11
 

DeletedUser

Guest
Bluffen is idd een taktiek.
Liegen echter niet. Dit is overduidelijk liegen.
Als je 't doet, doe het dan wel goed?
 

DeletedUser412

Guest
En dit dan :
darksin11 vandaag om 15:53 uur
Hallo pl0x,
Gelieve er niet te veel achter te zoeken wat op het forum gezegd was, ik moest van iemand hem aanvallen, wie is geheim.
Grondstoffen vragen zeg je? had ik een edelman? neen, een adelshoeve? neen. ik heb gewoon gezegd wat me gevraagd was,en ik heb hem aangevallen. hierbij heb ik hier niks meer aan toe te voegen.
MVG darksin11

De meeste leiders zouden wel een vrije wil moeten hebben -.-'

Een leider die slaafs grondstoffen vraagt en vervolgens iemand aan de andere kant van de wereldmap aanvalt is absoluut geen goede leider.
 

DeletedUser

Guest
Darksin,

Ik zie het niet als laf, ben geen minuut bang geweest voor jou persoontje. De posting is van mijn kant bedoeld als duidelijk maken hoe jij werkt. Je laat je blijkbaar opstoken door iemand die mij iets kwaad wil doen. Ik verwacht dat je als leider je eigen keuzes maakt en niet je laat beinvloeden.


Janmelle, hier ben ik dan..
Over het feit wat er gebeurd is, is moeilijk uit te leggen..
Je zegt dat je me laf vind, ik vind het nog véél laffer van jou om hier zomaar eens te posten om me zwart te maken..

Die iemand is al bij mij bekend, het resultaat van de opstook actie c.q. opdracht naar Darksin is dat hij gekickt is uit zijn stam (een respectabele stam), ga dus niet de persoon zijn naam of betreffende stam hier noemen.. (wil niet dat de stam in kwestie in kwaad daglicht kom te staan).

En dit dan :
darksin11 vandaag om 15:53 uur
Hallo pl0x,
Gelieve er niet te veel achter te zoeken wat op het forum gezegd was, ik moest van iemand hem aanvallen, wie is geheim.
MVG darksin11


Goed. .wat mij betreft mag er wel een slotje op het topic.. t's voorbij allemaal en heb darksin succes gewenst en gemeld dat ik geen wraak neem.. heb mijn "gram" wel gehaald voor mijn gevoel door hier ff á publiek te melden wat ik van hem vond.. En verder is de onruststoker gekickt uit zijn stam (erg zonde voor een broekie die in een topstam terecht was gekomen).
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik vind het idd vrij zwak van Darksin11. Ookal wil je een beginner 'bang' maken ofzo dat je met edelman afkomt .. wat voor nut heeft het dan als je er toch geen hebt vraag ik me af ?
Het bevestigt voor mij het vermoeden over zijn niveau en dat van Aedis/Reveng

En aub begin niet te zever over dat het zwak is van jan dat hij probeert Aedis/reveng zwart te maken.
Ter herinnering : Reveng was bij de eerste om mijn stam 0vd zwart te maken. Dus ga Jan hier niet voor aanvallen en kijk eerst even nr het gedrag van reveng.

Foolish Darksin11 , slimme Jan , zo bekijk ik het.
Zeker de zet van z'n troepen even te verplaatsen is mooi gedaan en best wel grappig dat Darksin11 zich toch vrij belachelijk gemaakt heeft op deze manier. En dat voor 'n leider..

En het " wie denk je dat ik ben" van Jan is toch wel overduidelijk niet bedoeld om stoer te doen maar eerder om te zeggen dat hij geen nieuweling is in het spel.. Dat wordt bevestigt door Jan z'n handelingen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Je zegt dat je me laf vind, ik vind het nog véél laffer van jou om hier zomaar eens te posten om me zwart te maken..

herinner je het zwartmaken tegenover mijn stam 0vd ?

=> Wel de splinter in het oog van de ander zien, maar niet de balk in het eigen oog.
=>Iemand anders wel bekritiseren, maar eigen gebreken niet opmerken.


Hoedanook , allebei nog veel succes in TW , hf jongens ;)
 

DeletedUser

Guest
:eek: Politiek van laag niveau mensen! Ga iets beters zoeken en ga daar over beppen, niet over iemands tactieken.:eek:
 

DeletedUser

Guest
Bluffen is idd een taktiek.
Liegen echter niet. Dit is overduidelijk liegen.
Als je 't doet, doe het dan wel goed?

Bluffen = liegen

De meeste leiders zouden wel een vrije wil moeten hebben -.-'

Een leider die slaafs grondstoffen vraagt en vervolgens iemand aan de andere kant van de wereldmap aanvalt is absoluut geen goede leider.

Stel degene die het aan hem vroeg was een reallife vriend van meneer Darksin... de nieuweling wordt meteen gefarmd door Jan. Meneer X vraagt aan Darksin van help me ff...

Stel degene die het aan hem vroeg was iemand uit zijn stam? Dan is het juist een goede leider als hij zijn stamlid helpt! (Okee halve wereldmap is wel beetje overdreven om te helpen)

Ik vind het idd vrij zwak van Darksin11. Ookal wil je een beginner 'bang' maken ofzo dat je met edelman afkomt .. wat voor nut heeft het dan als je er toch geen hebt vraag ik me af ?
Het bevestigt voor mij het vermoeden over zijn niveau en dat van Aedis/Reveng

Dus je generaliseert nu heel zijn stam omdat hij (ja okee het is wel de leider, maar toch...) één keer een nieuwe taktiek (ja zo kan je het ook bekijken) uitprobeert en daarbij de verkeerde pakt?

---------------------------

Ik vind dat er hier 2 winnaars zijn. Jan heeft Darksin en public belachelijk gemaakt en heeft laten zien over goed inzicht te beschikken (troepen verplaatsen -> minder (=geen) verliezen). Darksin laat weten dat hij nieuwe taktieken probeert.
 

DeletedUser

Guest
Had me voorgenomen het topic verder te negeren maar toch nog ff een snelle reactie:

Bluffen = liegen

Stel degene die het aan hem vroeg was een reallife vriend van meneer Darksin... de nieuweling wordt meteen gefarmd door Jan. Meneer X vraagt aan Darksin van help me ff...

Nee, dat was het niet.. Meneer X wilde op eigen houtje wraak nemen op mij omdat ik de stam verliet waar meneer X in zat. Dit was in overleg gebeurd dus een foute actie van Meneer X. Gevolg meneer X is gekickt uit de stam en tevens even later geblokt door de admins.. De reden voor dat laatste weet ik niet en was ik ook niet :)

Stel degene die het aan hem vroeg was iemand uit zijn stam? Dan is het juist een goede leider als hij zijn stamlid helpt! (Okee halve wereldmap is wel beetje overdreven om te helpen)

Nep... totaal andere stam.

Ik vind dat er hier 2 winnaars zijn. Jan heeft Darksin en public belachelijk gemaakt en heeft laten zien over goed inzicht te beschikken (troepen verplaatsen -> minder (=geen) verliezen). Darksin laat weten dat hij nieuwe taktieken probeert.

Denk dat het topic nu wel klaar is, je samenvatting klopt wel.. ik ben er wel klaar mee.
 

DeletedUser659

Guest
Vraag me af wat er zo fout is aan zo te lullen?
Vaak kun je zo beginners al bang maken, hij heeft gewoon geen geluk gehad dat jij het spel al kent ;)

En zeggen dat je een dorp per ongeluk aanvalt is een veel gebruikt flauw excuus dat meestal wel werkt.
Heb ik al vaak gedaan, ik scout iemand en zeg dat het per ongeluk was zodat hij geen support vraagt en dan val ik hem aan....

darksin11 samen met Aedis hebben nog steeds mijn respect:rolleyes:

je maakt zkr een grapje?
 
Bovenaan