De waanbeelden van DarkSin11 (Aedis)

DeletedUser

Guest
Gisteravond rond 10 voor 11 kreeg ik een binnenkomende aanval van Darksin11 (Aedis, voorheen Reveng!). Goed hier begon de mail correspondentie:

-----------------------------------------------

JanMelle op 19.05. om 22:50 uur
vanwaar de aanval over zo'lange afstand ?

darksin11 op 19.05. om 22:51 uur
sorry mis, ik breek het af

JanMelle op 19.05. om 22:51 uur
mis? hoe kun je zoiets fout doen ?

darksin11 op 19.05. om 22:54 uur
We moeten daar ook een dorpje hebben ik krijg geld vna mensen en heb daardoor een noble kunnen bouwen en jouw dorp is uitverkoren

JanMelle op 19.05. om 22:57 uur
Jaja... dan is het ten eerste geen foutje...
En ten tweede wie denk je dat ik ben ??
Een nobel kun jij nog lang niet over beschikken...

darksin11 op 19.05. om 22:58 uur
stamleden sturen grondstoffen naar mij

JanMelle op 19.05. om 22:59 uur
tuurlijk, en dan vergeet je ff dat je marktplaats lvl 10 moet zijn, je hoofdgebouw lv. 20 en je smederij ook lvl. 20 (uit mijn hoofd) daarna moet je nog ff een adelshoeve bouwen.. dan zou je dorpje al zeker 3000-3500 moeten zijn... en niet 900pnt..

-------------- knip, de rest bespaar ik jullie -------------

Goed die Darksin11 mocht hij zijn stamleden zo gek gekregen hebben om grondstoffen af te staan kan nog LANG geen nobel hebben.. een snelle berekening leert ons dat wanneer hij NIKS anders bouwt dan de weg naar een adelshoeve hij al qua punten dit moet hebben:

Hoofdgebouw: 319
Smederij 20: 607
Marktplaats: 52
Adelshoeve: 500
Totaal: 1490

Deze gast lult dus gewoon behoorlijk uit zijn nek... Ik had enigzins nog respect voor Reveng (Aedis) dwz wilde hun niet vanaf dag één als een massa/noob stam bestempelen echter dit slaat alles :)

Weet niet wat die gast denkt maar dit kan toch niemand meer serieus nemen, en ik zeker zijn hele stam niet meer.
 

DeletedUser

Guest
Gisteravond had hij iets meer dan 900pnt nu staat hij op 1000pnt.

Gaat me dus niet om het feit dat hij me aanvalt, ben ik niet zo bang voor.. maar meer om het feit dat je je als "leider" van een onsterfelijk belachelijk maakt met zulke opmerkingen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
het kan wel... maar dan moet je dingen afbreken

ik heb in w1 ook iemand gezien die totaal 1000 punten had en al 2 dorpen

de 1 200 punten en de ander 800

ik vroeg me ook al af hoe dit kon en nu weet ik het : hij heeft dingen afgebroken


zo kan je dus al een noble hebben op 100 punten

wel wat zielig maar tog... het kan wel:eek:
 

DeletedUser

Guest
het kan wel... maar dan moet je dingen afbreken

ik heb in w1 ook iemand gezien die totaal 1000 punten had en al 2 dorpen

de 1 200 punten en de ander 800

ik vroeg me ook al af hoe dit kon en nu weet ik het : hij heeft dingen afgebroken


zo kan je dus al een noble hebben op 100 punten

wel wat zielig maar tog... het kan wel:eek:

Ja dat gaat makkelijk als iemand zijn hoofd dorp overneemt. Zo kan je ook 2 dorpen van 26 ptn hebben:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Vraag me af wat er zo fout is aan zo te lullen?
Vaak kun je zo beginners al bang maken, hij heeft gewoon geen geluk gehad dat jij het spel al kent ;)

En zeggen dat je een dorp per ongeluk aanvalt is een veel gebruikt flauw excuus dat meestal wel werkt.
Heb ik al vaak gedaan, ik scout iemand en zeg dat het per ongeluk was zodat hij geen support vraagt en dan val ik hem aan....

darksin11 samen met Aedis hebben nog steeds mijn respect:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Er klopt iets niet met die stats: gezien nog niemand een Noble kan hebben, zou de verhouding aantal troepen per speler tot aantal troepen per dorp 1 moeten zijn.
 

DeletedUser

Guest
Er klopt iets niet met die stats: gezien nog niemand een Noble kan hebben, zou de verhouding aantal troepen per speler tot aantal troepen per dorp 1 moeten zijn.

Nee hoor. Er zijn gewoon iets meer dan 3000 dorpjes in totaal die verlaten zijn door spelers die gestopt zijn met het spel of een nieuw dorp wilde hebben.

Jammer dat je bij de statistieken niet kan kiezen tussen statistieken per continent en statistieken voor spelers met een puntenaantal tussen bijvoorbeeld de 800 en 1200.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
'k zou eerder zeggen: jammer dat verlaten dorpjes ook meetellen in de statistieken want op deze manier krijg je een fout beeld van het geheel.
 

DeletedUser

Guest
naja zijn aanval is geweest.. de stoer vent :)

Aanvaller: darksin11
Dorp: I |Goddelijk Huis (525|506) K55

Aantal: 0 0 302 0 20 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 0 0 6 0 0 0 0 0 0 0 0 0

Verdediger: JanMelle
Dorp: 1. Naskov (479|485) K44

Aantal: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1 0


Zoiets heet.. ik wil geen troepen verliezen op zo'n randdebiel dus heb ik mijn troepen ff geplant bij een buurman.. was alleen zo dom om mijn ridder te vergeten mee te sturen :)

Er is niet zoveel mis met lullen of je situatie iets beter te maken dan het is. Het is echter kwalijker voor je eigen imago dat de bewijzen er gewoon liggen dat je verhaal ONMOGELIJK is en je het vol blijft houden.

Dit bewijst na mijn inzien dat Darksin11 probeerd stoer over te komen maar niet echt beseft waar hij mee bezig is.

Vraag me af wat er zo fout is aan zo te lullen?
Vaak kun je zo beginners al bang maken, hij heeft gewoon geen geluk gehad dat jij het spel al kent ;)

darksin11 samen met Aedis hebben nog steeds mijn respect:rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
en jij bent te laf om de aanval af te weren ??

spijtig van je ridder waar je nu toch ook 6 uur over doet e
 

DeletedUser

Guest
Laf ?? mag je het noemen.. ik noem het slim omdat ik geen flauw benul had wat die gast mij tegemoet deed komen.. nu heb ik mijn troepen nog voor de toekomst en weet ik hoe hij speelt. Die ridder boeit weinig dat is leuk de eerste dagen.

In deze fase van het spel vind ik verspillen van troepen c.q. grondstoffen zonde, meer zonde dan "stoer" te zijn om een deel van mijn troepen nutteloos te verliezen.. Ik heb gewoon mijn grondstoffen en troepen ff veilig gesteld, ik nauwelijks schade en kan verder voor de dag van morgen..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het is niet laf, maar juist een goede zet om zijn troepen weg te trekken.

Zijn post op dit forum op Aedis zwart te maken vind ik veel laffer.


JanMelle op 19.05. om 22:57 uur
Jaja... dan is het ten eerste geen foutje...
En ten tweede wie denk je dat ik ben ??
Een nobel kun jij nog lang niet over beschikken...
Mensen die posten van "wie denk je dat ik ben ??" zijn juist mensen die stoer willen doen.


Ik zou zeggen sluit dit forum maar want het is gewoon zielig dat je hier nu al stammen zit zwart te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Zijn post op dit forum op Aedis zwart te maken vind ik veel laffer.

Waarom ?? Dit heet politiek en propaganda.. in deze is het negatieve propaganda voor Aedis/Darksin11 dwz ff aan het daglicht stellen hoe dit mannetje speelt.. Niks mis mee lijkt mij, hoop dat andere mensen het lezen en door hebben dat je hem niet te serieus moet nemen.

Mensen die posten van "wie denk je dat ik ben ??" zijn juist mensen die stoer willen doen.

Hiermee wilde ik niet stoer over komen, was niet de intentie.. het was bedoeld als opmerking dat ik niet een of andere nieuwkomer ben die niet door zou hebben dat hij een klein liegbeestje aan het spelen was... meer niet.
 

DeletedUser

Guest
Waarom ?? Dit heet politiek en propaganda.. in deze is het negatieve propaganda voor Aedis/Darksin11 dwz ff aan het daglicht stellen hoe dit mannetje speelt.. Niks mis mee lijkt mij, hoop dat andere mensen het lezen en door hebben dat je hem niet te serieus moet nemen.

Als jij kan afleiden uit dat gesprek dat je hem niet serieus mag nemen, proficiat.
Je hebt gelijk dat je hem in dat gesprek niet serieus kunt nemen, was volgens mij ook niet zijn bedoeling!

In w2 heb ik al genoeg gezeverd met vb Stefana toen hij mij aan had gevallen. Bedoel je dus dat je hem ook niet serieus kunt nemen:confused:

Ik heb met Darksin11 al serieuze gesprekken gevoerd.
 

DeletedUser

Guest
Nee hoor. Er zijn gewoon iets meer dan 3000 dorpjes in totaal die verlaten zijn door spelers die gestopt zijn met het spel of een nieuw dorp wilde hebben.

Jammer dat je bij de statistieken niet kan kiezen tussen statistieken per continent en statistieken voor spelers met een puntenaantal tussen bijvoorbeeld de 800 en 1200.

Goede opmerking, daar hield ik geen rekening mee:cool:
 
Reactiescore
276
Jammer dat je bij de statistieken niet kan kiezen tussen statistieken per continent en statistieken voor spelers met een puntenaantal tussen bijvoorbeeld de 800 en 1200.

Als mij vijand dan 981 punten heeft, type ik "Tussen 980 en 982" en krijg ik mooi zijn troepen te zien. Lijkt me niet erg handig.

Ook troepen per continent lijkt me een slecht idee. Als er in de toekomst (en dat gebeurt) één iemand een heel continent in zijn bezit krijgt, kun je netjes zien hoeveel troepen er gemiddeld per dorp staan.
 
Bovenaan