De VV buiten de stam

Reactiescore
533
Je haalt de woorden tactische aspecten naar boven in je stukje,met als doel om die te plakken aan de “anti RES” pp-ers.
Daar haak ik op in ja aangezien dat geheel niet van toepassing is.
Sterker nog,team Johny wil de tactische aspecten als verdrag aan de wereld voorstellen,maar alleen als ze zelf nog vv mogen blijven draaien buiten hun eigen stam om.
Dus uiteindelijk de tactische aspecten naar hun hand zetten,daarom haalde ik het aan in je stukje.
Nog even kort dit: Niek heeft de vv-discussie al met Mark besproken.
De regels zijn afgesproken we mogen deffen maar niet aanvallen vanuit de vv (tenzij als hij onder massa ligt natuurlijk als reactie). Deze regels zijn goedgekeurd geweest door beide partijen maar je kan het niet loslaten me zwart te maken blijkbaar...
 
Reactiescore
533
Nu wordt het verhaal weer anders van w57?
Ik vind dit toch wel twee gevallen waar zeker een paar overeenkomsten zijn beste meneer Johny!
Beide uit vijandelijke stam overgekomen waarbij in beide gevallen er aanvallen over en weer liepen.
Nogmaals w57 is een andere discussie. 1 die al vaak is uitgeklaard geweest.

Take your loss van die wereld en move on.
 
Reactiescore
3.452
Nogmaals w57 is een andere discussie. 1 die al vaak is uitgeklaard geweest.

Take your loss van die wereld en move on.

Ik vind het wel degelijk een punt wat ik aan mag snijden aangezien,zoals eerder gezegd, de recruten behoorlijk discutabel zijn en vele overeenkomsten hebben.
 
Reactiescore
533
Ik vind het wel degelijk een punt wat ik aan mag snijden aangezien,zoals eerder gezegd, de recruten behoorlijk discutabel zijn en vele overeenkomsten hebben.
Nogmaals ik heb weinig voeling om oude koeien uit de gracht te halen terwijl ze al besproken zijn geweest...
 
Reactiescore
533
Dat snap ik,maar wilde de gelijkenissen de lezer zeker niet onthouden!
Knap dat je een afblokken van discussie automatisch wil doen resulteren in een valabel argument.
De discussie op w57 was uitgeklaard, dat wil dus zeggen dat er weinig aan was.

Er is niets mis met rekruteren, al lijkt dat tegenwoordig wel zo... Uit onmacht laten mensen helaas de wildste fantasieën heersen. Jammer.
 
Reactiescore
533
Dat vind jij misschien,is toch wel 1 van de smerigste acties geweest van de afgelopen werelden.
Maar jongens toch waar gaat dit in godsnaam toch over.

GOD w57 was idd controversieel omdat we geen wereld wilden waarbij "kneusjes" de wereld wonnen (door R2W). Enkel zij die het verdienden... Schering en inslag in de oude tijd, ik ga dan ook al lang mee.
Er was echter nergens stab ofzo gebeurd. Enkel een concept waarin mensen wilden meestappen en andere niet. Wij wonnen, de rest verloor... Zo simpel was het.
 

DeletedUser34690

Guest
Ikzelf speel op een zeer bescheiden accountje op wereld 65 en het is altijd al mijn guilty pleasure geweest om het AF af te speuren naar interessante ontwikkelingen tussen topspelers/stammen.
Zodoende heb ik dus verschillende topics volledig doorgelezen waaronder: 'Wereldafspraken' , 'Stab Bad Attitude' en 'De VV buiten de stam'.

De rode draad in deze topics is duidelijk namelijk mensen proberen zwartmaken voor heel de community en dit lijken mij voornamelijk Res. spelers te zijn.
Ik heb uiteindelijk besloten mijn mening te geven (ookal is die waarschijnlijk van geringe waarde) omdat er veel te weinig mensen zijn die hier objectief over oordelen.
Bovenstaande reactie van geenlidvanRES is natuurlijk overdreven en kinderachtig maar uiteindelijk is het wel perfect het gevoel wat ik overhoud na dit alles te lezen.

Ik vind het echt belachelijk hoe hier mensen door het slijk gehaald worden zonder enige vorm van bewijs. En zelfs al zijn er soms kleine dingen van waar, dan nog is het woord 'STAB' uit de context gehaald. Dat jullie als 'topspelers' denken dat jullie recht hebben om te oordelen over situaties aan de andere kant van de wereld vind ik echt hallucinant.
De meeste insinuaties worden met verve onderuit gehaald door sterke argumenten van spelers die dicht bij de situatie zelf staan en dan nog durven de aanklagers voet bij stuk te houden dat het gaat om een stab en dat de 'beklaagde spelers' maar beter moesten weten. (ONDANKS DAT HET ALLEMAAL VOOR DE SPELERS IN KWESTIE DIK OKE IS, DUS WAAR MOEIEN JULLIE JE IN GODSNAAM MEE?)

Ik heb me regelmatig door de ogen moeten wrijven, ik besefte niet goed wat ik las. Wees ajb niet zo kleinzerig en gedraag je als een topspeler.

Ik hoop ooit te kunnen samenwerken met spelers zoals die van team Johnny. Voor zover ik uit dit alles afleid zijn dit correcte jongens die moddergooien vermijden en het spelletje gewoon leuk willen houden zonder een wetboek te moeten schrijven en alle tactische aspecten uit TW te verwijderen.

Conclusie:
Spelers die respect verdienen door stats verliezen respect door hun woorden hier op het AF.
Shumway en BaD AttitudE zijn GEEN Stabbers.
Dit spelletje heet tribalWARS dus kap even met al die onzin over VV's en zogenaamde 'clusterfucks'.

Ik ben niet echt een goede schrijver maar ik hoop dat mijn boodschap toch duidelijk is ;)
En nee ik heb geen enkele relatie met beklaagde/klagende spelers !:cool:

Ik vind dit een sterke post van jou en ik denk je spreekt namens vele stille lezers.
Na de opheldering vanaf onze kant en de betrokkenen lijkt het mij nu een klare zaak, Ima probeert opnieuw met een groot aantal mensen onrust te stoken en diverse mensen onterecht zwart te maken. Fijn dat dit niet lukt en de gemiddelde lezer hier gewoon doorheen prikt.
 

DeletedUser74229

Guest
Ik geloof dat het de heren van Johny waren die bepaalde tactische aspecten uit het spel wilde halen,lees het stukje nog maar eens door:)
Cf en kata nap voor de hele wereld.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen om juist dit punt aan te halen.
Als het zo zwaar weegt voor je waarom zou je dan.als je de kans kreeg,bij team Johny willen horen terwijl zij met de wereld de tactische aspecten eruit willen halen?

Dit is toch al de zoveelste keer dat ik dit punt aanspreek, maar de woorden ´Ik geloof dat´ is waar het deze hele discussie al mis gaat. Team Johnny vond het in eerste instantie onzin dat deze afspraken überhaupt gemaakt moesten worden aangezien wij het meer dan normaal vinden dat er niet aan kata´s en CFs gedaan wordt. Echter wilden de leiders van de 4 stammen die in origine in het skype gesprek zaten deze afspraken graag maken. Daarbij de VV-regel waar wij destijds niet mee akkoord zijn gegaan.

Wij hebben vervolgens een langs gesprek gehad met de speler van Coruscant over de kata en cf afspraken tussen ons onderling en daarbij in mijn eerste post ook voorgesteld dat wij hoopten dat andere spelers zich ook niet tot dat niveau zouden verlagen.

Dus ik vind het erg fijn dat jij overal maar conclusies trekt en van alles gelooft, maar ik zou toch eerst even je feiten checken voordat je ze maar gewoon neersmijt. Komt nogal ongeloofwaardig over anders.

Liefs Niek - Team Johnny
 
Reactiescore
533
Hallo iedereen,

Er was gisteren een deadline gesteld door Daan op het AF waarbij we meer info vroegen over de mogelijke stab van shumway.

Ondertussen hebben we vele reacties gelezen niet altijd zo even leuk naar ons toe. Maar andere verhelderend zo was het bericht van Herok dat zeker. Dit liet ons inzien dat betrokken spelers het niet zagen als een stab en op de hoogte waren van het doel van unfriends als tussenstap.

Bovendien merk ik op in het verhaal van bad attitude dat men heel snel is met de term stab en dit enkel nog wil gebruiken om een wieg te drijven binnen res en tussen andere stammen en res. Idpv de term stab te gebruiken voor echte zaken is het uitgehold geweest naar een marketingstunt.

In die val wensen wij niet mee te gaan.

We nemen akte van de slechte timing van de join. Maar de fantasieën die erbij zijn gekomen zijn voldoende weerlegd geweest om geen verdere gevolgen te geven aan deze actie.

Johnny blijft dus een lid van res en zal zich blijven inzetten.

Met vriendelijke groeten,
Team Johnny
 
Bovenaan