De VV buiten de stam

Reactiescore
28
BREAKING STAMINFO IMA GELEKT!

IMA > STAMFORUM > CAFE > TOPIC: HOE POST IK OP HET AF INSTRUCTIEKAART

Is het topic/poster lid van IMA? > nee? dan is de post nu al verdacht en hoogstwaarschijnlijk vol met feitelijke onjuistheden zonder dat wij daar kennis voor nodig hebben weten we nu al dat het een STAB is.

ROEP STAB! ALLES IS EEN STAB! er is duidelijk iets gebeurd want ik lees iets waar ik de feiten niet van ken.
Probeer dus zsm het word stab te gebruiken! dit is een zeer krachtige uitdrukking om iemand in een kwaad daglicht te zetten gewoon doen.
Probeer zo verontwaardigd mogelijk te reageren! HOE KAN DIT? ONGELOOFELIJK HEEFT DE LEIDING JULLIE HIER NIET OVER INGELICHT? VIESSPEL LAAGSPEL! stel jezelf op als een echte wijsneus immers jij als IMA lid weet het beter dan de personen in kwestie STAB STAB STAB
Probeer over dingen waar je totaal geen kennis van hebt zo snel mogelijk een WERELD PROBLEEM TE MAKEN TAG IMA LEDEN IN JE POST WE MOETEN GROOT UITPAKKEN!! (ook als dat wereldprobleem helemaal niet bestaat)

afsluitende tip: gebruik het word stab zovaak mogelijk ook zonder diepgaande kennis of eerst beide kanten van het verhaal te hebben gehoord.

gefeliciteerd u weet nu als IMA lid hoe te reageren op een AF post.

STAB STAB STAB STAB STAB STAB STAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Je AF naam zegt al genoeg. Doen hier lekker helemaal niks mee :)
 
Reactiescore
766
BREAKING STAMINFO IMA GELEKT!

IMA > STAMFORUM > CAFE > TOPIC: HOE POST IK OP HET AF INSTRUCTIEKAART

Is het topic/poster lid van IMA? > nee? dan is de post nu al verdacht en hoogstwaarschijnlijk vol met feitelijke onjuistheden zonder dat wij daar kennis voor nodig hebben weten we nu al dat het een STAB is.

ROEP STAB! ALLES IS EEN STAB! er is duidelijk iets gebeurd want ik lees iets waar ik de feiten niet van ken.
Probeer dus zsm het word stab te gebruiken! dit is een zeer krachtige uitdrukking om iemand in een kwaad daglicht te zetten gewoon doen.
Probeer zo verontwaardigd mogelijk te reageren! HOE KAN DIT? ONGELOOFELIJK HEEFT DE LEIDING JULLIE HIER NIET OVER INGELICHT? VIESSPEL LAAGSPEL! stel jezelf op als een echte wijsneus immers jij als IMA lid weet het beter dan de personen in kwestie STAB STAB STAB
Probeer over dingen waar je totaal geen kennis van hebt zo snel mogelijk een WERELD PROBLEEM TE MAKEN TAG IMA LEDEN IN JE POST WE MOETEN GROOT UITPAKKEN!! (ook als dat wereldprobleem helemaal niet bestaat)

afsluitende tip: gebruik het word stab zovaak mogelijk ook zonder diepgaande kennis of eerst beide kanten van het verhaal te hebben gehoord.

gefeliciteerd u weet nu als IMA lid hoe te reageren op een AF post.

STAB STAB STAB STAB STAB STAB STAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ook triestig dat je dan niet vanuit je eigen af account post :p
 

DeletedUser73681

Guest
BREAKING STAMINFO IMA GELEKT!

IMA > STAMFORUM > CAFE > TOPIC: HOE POST IK OP HET AF INSTRUCTIEKAART

Is het topic/poster lid van IMA? > nee? dan is de post nu al verdacht en hoogstwaarschijnlijk vol met feitelijke onjuistheden zonder dat wij daar kennis voor nodig hebben weten we nu al dat het een STAB is.

ROEP STAB! ALLES IS EEN STAB! er is duidelijk iets gebeurd want ik lees iets waar ik de feiten niet van ken.
Probeer dus zsm het word stab te gebruiken! dit is een zeer krachtige uitdrukking om iemand in een kwaad daglicht te zetten gewoon doen.
Probeer zo verontwaardigd mogelijk te reageren! HOE KAN DIT? ONGELOOFELIJK HEEFT DE LEIDING JULLIE HIER NIET OVER INGELICHT? VIESSPEL LAAGSPEL! stel jezelf op als een echte wijsneus immers jij als IMA lid weet het beter dan de personen in kwestie STAB STAB STAB
Probeer over dingen waar je totaal geen kennis van hebt zo snel mogelijk een WERELD PROBLEEM TE MAKEN TAG IMA LEDEN IN JE POST WE MOETEN GROOT UITPAKKEN!! (ook als dat wereldprobleem helemaal niet bestaat)

afsluitende tip: gebruik het word stab zovaak mogelijk ook zonder diepgaande kennis of eerst beide kanten van het verhaal te hebben gehoord.

gefeliciteerd u weet nu als IMA lid hoe te reageren op een AF post.

STAB STAB STAB STAB STAB STAB STAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Grappig wel, maar dit komt niet ten goede van daadwerkelijke Res leden.
 

DeletedUser80376

Guest
Ikzelf speel op een zeer bescheiden accountje op wereld 65 en het is altijd al mijn guilty pleasure geweest om het AF af te speuren naar interessante ontwikkelingen tussen topspelers/stammen.
Zodoende heb ik dus verschillende topics volledig doorgelezen waaronder: 'Wereldafspraken' , 'Stab Bad Attitude' en 'De VV buiten de stam'.

De rode draad in deze topics is duidelijk namelijk mensen proberen zwartmaken voor heel de community en dit lijken mij voornamelijk Res. spelers te zijn.
Ik heb uiteindelijk besloten mijn mening te geven (ookal is die waarschijnlijk van geringe waarde) omdat er veel te weinig mensen zijn die hier objectief over oordelen.
Bovenstaande reactie van geenlidvanRES is natuurlijk overdreven en kinderachtig maar uiteindelijk is het wel perfect het gevoel wat ik overhoud na dit alles te lezen.

Ik vind het echt belachelijk hoe hier mensen door het slijk gehaald worden zonder enige vorm van bewijs. En zelfs al zijn er soms kleine dingen van waar, dan nog is het woord 'STAB' uit de context gehaald. Dat jullie als 'topspelers' denken dat jullie recht hebben om te oordelen over situaties aan de andere kant van de wereld vind ik echt hallucinant.
De meeste insinuaties worden met verve onderuit gehaald door sterke argumenten van spelers die dicht bij de situatie zelf staan en dan nog durven de aanklagers voet bij stuk te houden dat het gaat om een stab en dat de 'beklaagde spelers' maar beter moesten weten. (ONDANKS DAT HET ALLEMAAL VOOR DE SPELERS IN KWESTIE DIK OKE IS, DUS WAAR MOEIEN JULLIE JE IN GODSNAAM MEE?)

Ik heb me regelmatig door de ogen moeten wrijven, ik besefte niet goed wat ik las. Wees ajb niet zo kleinzerig en gedraag je als een topspeler.

Ik hoop ooit te kunnen samenwerken met spelers zoals die van team Johnny. Voor zover ik uit dit alles afleid zijn dit correcte jongens die moddergooien vermijden en het spelletje gewoon leuk willen houden zonder een wetboek te moeten schrijven en alle tactische aspecten uit TW te verwijderen.

Conclusie:
Spelers die respect verdienen door stats verliezen respect door hun woorden hier op het AF.
Shumway en BaD AttitudE zijn GEEN Stabbers.
Dit spelletje heet tribalWARS dus kap even met al die onzin over VV's en zogenaamde 'clusterfucks'.

Ik ben niet echt een goede schrijver maar ik hoop dat mijn boodschap toch duidelijk is ;)
En nee ik heb geen enkele relatie met beklaagde/klagende spelers !:cool:
 
Reactiescore
28
"Zogenaamde clusterfucks", als jij hiervoor bent ben je een van de weinige. Maarja, je zal het spelletje wel niet helemaal snappen, prima hoor ;)
 

DeletedUser80376

Guest
"Zogenaamde clusterfucks", als jij hiervoor bent ben je een van de weinige. Maarja, je zal het spelletje wel niet helemaal snappen, prima hoor ;)
Is nogal een persoonlijke aanval die in mijn ogen nergens voor nodig is. Ik heb expres geen namen genoemd omdat ik gewoon even een stem wou laten horen van de stille lezer die volgens mij vaak hetzelfde als mij denkt.
Ik heb enkele miljoenen accounts gehad met perfecte clusters zonder zelf te clusterfucken en over het algemeen werd ik door mijn vijanden als een zeer bewkame speler beschouwd.
Hoe dan ook, ik wou net mijn post niet te langer maken dan nodig en ben daarom niet verder ingegaan op het hele clusterfuck gedoe maar ik zal me even verduidelijken.

Mijn mening is inderdaad dat clusterfucks niet thuishoren in het spel, hiermee bedoel ik dat je geen BB's moet gaan edelen en deze gaan stacken etc. etc. Maar ik vind dit, zoals andere al aanhaalden een zeer nuttenloze discussie omdat je toch niet meteen kan stacken ? Dus als iedereen een beetje oplet is clusterfucken helemaal niet aan de orde.
Maar hetgeen wat mij stoort is dat hier moeilijk gedaan wordt over '6 lijnen' te diep in 'iemand zijn cluster' te edelen, wat is daar nu in godsnaam een clusterfuck aan ?
Als ik hier sommige hun argumenten lees lijkt het wel alsof je enkel frontdorpen mag aanvallen en geen dorpen van de 2e en 3e lijn etc.
Dit is toch een spel waar je oorlog voert, als jij een dorp enkele lijnen voorwaarts wilt pakken met het oog op de toekomst is dat gewoon beslissing die je kan nemen, dus ga problemen maken om niks. Tot dusver heb ik hier nog geen nuttig voorbeeld zien voorbij komen van een onethische clusterfuck dat is alles wat ik wou mededelen.

Nogmaals, ik probeer niemand persoonlijk aan te vallen. Ik hoop gewoon mijn mening te geven als buitenstaander aan dit circus van de laatste dagen ;)
 
Reactiescore
614
Ik hoop ooit te kunnen samenwerken met spelers zoals die van team Johnny. Voor zover ik uit dit alles afleid zijn dit correcte jongens die moddergooien vermijden en het spelletje gewoon leuk willen houden zonder een wetboek te moeten schrijven en alle tactische aspecten uit TW te verwijderen.

Bedankt voor het compliment ;)
We zijn hier inderdaad vooral om te genieten van het spel, maar dit moet echter wel eerlijk gebeuren (hierbij verschillen dan wel vaker de meningen over wat eerlijk is). Soms is het dan nodig om zaken aan de tand te voelen (zelfs al is dit bij spelers die binnen het spel op dat moment dichtbij je staan).
Voor nu zijn er inderdaad redelijk veel positieve uitingen rondom dit hele gebeuren vanuit UF en dat stelt me dan gelukkig ook enigszins gerust.
 
Reactiescore
3.452
Voor zover ik uit dit alles afleid zijn dit correcte jongens die moddergooien vermijden en het spelletje gewoon leuk willen houden zonder een wetboek te moeten schrijven en alle tactische aspecten uit TW te verwijderen.
Ik geloof dat het de heren van Johny waren die bepaalde tactische aspecten uit het spel wilde halen,lees het stukje nog maar eens door:)
Cf en kata nap voor de hele wereld.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen om juist dit punt aan te halen.
Als het zo zwaar weegt voor je waarom zou je dan.als je de kans kreeg,bij team Johny willen horen terwijl zij met de wereld de tactische aspecten eruit willen halen?
 

DeletedUser80376

Guest
Ik heb met Koos gesproken en die vond het duidelijk niet oke, maar goed, dat wordt hier compleet genegeerd.

Ik wil hier even vermelden dat ik Shumway niets kwalijk neem. Het was natuurlijk wel rot om te horen midden in een massa. Maar ik denk dat de uitnodiging voor Shumway enkel is gekomen omdat Axfire toch wel heel veel troepjes aan het verliezen was. :)

Waarom? Gaf enkel een oplossing. En kennelijk een zeer effectieve ook nog. Ik heb het alleen over de stab beschuldigingen aan het adres van Shumway gehad. Die vind ik nergens op slaan. Wat dus blijkt.

Herok zegt geen stab. Koos Stamloos neemt Shumway niks kwalijk. Dat zijn de percepties van spelers die zogenaamd door Shumway gestabt zouden zijn..

Nogmaals, ik ben geen Res lid. Wat betreft de situatie omtrent Axfire, dat is weer een hele andere. Ik heb me enkel uitgesproken ten aanzien van de aantijgingen aan het adres van Shumway.



Jij negeert deze laatste stelling ook volkomen lijkt me ? Is het netjes gespeeld? Daar valt over te discussiëren, als ik alle info bekijk lijkt het me wel mee te vallen ...
MAAR is het de moeite waard om overal zo'n drama over te maken ? Duidelijk niet, ik kan er nog steeds niet inkomen dat er zoveel mensen blijven argumenteren met lucht tegen Shumway/Res. Dus stop met moddergooien op elkaar en zoek echte stabs die de moeite waard zijn in plaats van dit soort vuile politiek te voeren zonder mensen de kans te geven zijn te verdedigen.

(wat niet wilt zeggen dat deze drama me niet kan smaken, al gaat het hier in mijn ogen om niks meer dan mensen zonder reden diskrediet te brengen.):engel:
 
Reactiescore
3.452
Het feit blijft dat een leider van een stam die werd aangevallen,overstapt naar de “vijand” van zijn stam.

Zoals je wel terug kan lezen benoemd Res dit ook als een verkeerde timing of een ongelukkig tijdstip.
Zijn zien in dat dit niet de schoonheidsprijs verdient,sterker nog ze snappen dat de wereld hier vragen over stelt.
Helemaal na de actie van Johny op w57 waar iets soortgelijks gebeurde.
Een vijandelijk account zal al maanden in hun stamchat,bevelen delen aan etc,wachtende op een goede timing om over te stappen.
Ik snap prima dat mensen na deze slappe manier van rekruteren daar vragen over hadden.
 

DeletedUser80376

Guest
Ik geloof dat het de heren van Johny waren die bepaalde tactische aspecten uit het spel wilde halen,lees het stukje nog maar eens door:)
Cf en kata nap voor de hele wereld.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen om juist dit punt aan te halen.
Als het zo zwaar weegt voor je waarom zou je dan.als je de kans kreeg,bij team Johny willen horen terwijl zij met de wereld de tactische aspecten eruit willen halen?

Je moet nu niet elk woord wat ik zeg gaan proberen te gebruiken tegen me. Ik vind dat Jhonny een goede babbel en argumentatie heeft, veel beter als de gemiddelde antwoorden die ik hier lees daarom dat ik hun hier even voor wou aanprijzen. Dat ze zelf voorstander zijn van regeltjes ? Dat heeft weinig te maken met het doel van mijn bericht lijkt me. Zoals gezegd ik ben geen uitstekende schrijver dus mijn excuses als ik niet altijd even duidelijk overkom.
Ik heb geen problemen met basisregels zoals geen kata's , vv-abuse en de 'clusterfucks' want daar houd volgens mij niemand van ? Maar het stoort me dat er problemen worden gemaakt van situaties die helemaal niet thuishoren bij de regels. Wat er wordt aangehaald als 'stabben', 'clusterfucken', vv-abuse etc is drama maken dat de 'regels' geschonden worden terwijl er volgens mijn bescheiden mening weinig onethisch gebeurd is.
 

DeletedUser80074

Guest
Het feit blijft dat een leider van een stam die werd aangevallen,overstapt naar de “vijand” van zijn stam.

Zoals je wel terug kan lezen benoemd Res dit ook als een verkeerde timing of een ongelukkig tijdstip.
Zijn zien in dat dit niet de schoonheidsprijs verdient,sterker nog ze snappen dat de wereld hier vragen over stelt.
Helemaal na de actie van Johny op w57 waar iets soortgelijks gebeurde.
Een vijandelijk account zal al maanden in hun stamchat,bevelen delen aan etc,wachtende op een goede timing om over te stappen.
Ik snap prima dat mensen na deze slappe manier van rekruteren daar vragen over hadden.

Sjonge sjonge, 'leider'.. heb je de berichten wel gelezen (zie het bericht van Herok)?
 

DeletedUser80376

Guest
Het feit blijft dat een leider van een stam die werd aangevallen,overstapt naar de “vijand” van zijn stam.

Zoals je wel terug kan lezen benoemd Res dit ook als een verkeerde timing of een ongelukkig tijdstip.
Zijn zien in dat dit niet de schoonheidsprijs verdient,sterker nog ze snappen dat de wereld hier vragen over stelt.
Helemaal na de actie van Johny op w57 waar iets soortgelijks gebeurde.
Een vijandelijk account zal al maanden in hun stamchat,bevelen delen aan etc,wachtende op een goede timing om over te stappen.
Ik snap prima dat mensen na deze slappe manier van rekruteren daar vragen over hadden.

Volgens mij hebben hier al meerdere personen bevestigd (personen die wel iets van de situatie afweten, dus niet jij of ik) dat de stam ~UF~ helemaal geen standaard stam is maar een tijdelijke stam. shumay helemaal niet de grote leider was en dat dus iedereen daar gewoon zit als tussenstation waardoor je al dat morele gedoe van 'stabben' gewoon de vuilbak in kunt gooien.

Waarom is iedereen hier zo over aangedaan ?
1. 'Iedereen' behalve Res. en ~UF~ roept 'stab', 'vies spel', etc.
2. ~UF~ en Res. zeggen:' rustig jongens, dit loopt al langer, sorry dat we ervoor zorgen dat het op een stab lijkt, maar dat is het niet, seriously we zeggen het allemaal.'

Ik geef het op, sterkte aan iedereen die hier nog voor niets door het slijk wordt gehaald de komende dagen/weken/maanden <3
 
Reactiescore
533
Beste,

Met Johnny gaan we vanavond-morgenvroeg een gezamenlijke statement hierop zetten. Hoe we het zien, wat onze mening is over dit gedoe enz.
Ik hoop dat iedereen dan ook even ophoudt met zwartmakerij over ons.

PS:
Het feit blijft dat een leider van een stam die werd aangevallen,overstapt naar de “vijand” van zijn stam.

Zoals je wel terug kan lezen benoemd Res dit ook als een verkeerde timing of een ongelukkig tijdstip.
Zijn zien in dat dit niet de schoonheidsprijs verdient,sterker nog ze snappen dat de wereld hier vragen over stelt.
Helemaal na de actie van Johny op w57 waar iets soortgelijks gebeurde.
Een vijandelijk account zal al maanden in hun stamchat,bevelen delen aan etc,wachtende op een goede timing om over te stappen.
Ik snap prima dat mensen na deze slappe manier van rekruteren daar vragen over hadden.
Ik ben wel niet gediend met dergelijke wilde vergelijkingen. Nicolas werkte al heel lang samen met ons op die wereld, iedereen wist dat.
Zelfs Johnny hielp dankzij Nicolas Hunt met vv's draaien etc.

Het was pas nadat Sander en Nicolas toen in groot conflict waren dat hij de overstap deed en Sander wist er al maanden van dat hij met ons in gesprek was. Maar niemand nam ons serieus.

Ik zou ook willen eisen dat je werelden gescheiden houdt en dat propagande maken over andere werelden hier op w65 ronduit zwartmakerij en stemmingsmakerij is. Als je erover wil spreken kan dat in-game of op het w57 fora. Maar niet hier.

Met vriendelijke groeten,
Tuur
 
Reactiescore
3.452
Je moet nu niet elk woord wat ik zeg gaan proberen te gebruiken tegen me. Ik vind dat Jhonny een goede babbel en argumentatie heeft, veel beter als de gemiddelde antwoorden die ik hier lees daarom dat ik hun hier even voor wou aanprijzen. Dat ze zelf voorstander zijn van regeltjes ? Dat heeft weinig te maken met het doel van mijn bericht lijkt me. Zoals gezegd ik ben geen uitstekende schrijver dus mijn excuses als ik niet altijd even duidelijk overkom.
Ik heb geen problemen met basisregels zoals geen kata's , vv-abuse en de 'clusterfucks' want daar houd volgens mij niemand van ? Maar het stoort me dat er problemen worden gemaakt van situaties die helemaal niet thuishoren bij de regels. Wat er wordt aangehaald als 'stabben', 'clusterfucken', vv-abuse etc is drama maken dat de 'regels' geschonden worden terwijl er volgens mijn bescheiden mening weinig onethisch gebeurd is.
Je haalt de woorden tactische aspecten naar boven in je stukje,met als doel om die te plakken aan de “anti RES” pp-ers.
Daar haak ik op in ja aangezien dat geheel niet van toepassing is.
Sterker nog,team Johny wil de tactische aspecten als verdrag aan de wereld voorstellen,maar alleen als ze zelf nog vv mogen blijven draaien buiten hun eigen stam om.
Dus uiteindelijk de tactische aspecten naar hun hand zetten,daarom haalde ik het aan in je stukje.
 
Reactiescore
614
Ik geloof dat het de heren van Johny waren die bepaalde tactische aspecten uit het spel wilde halen,lees het stukje nog maar eens door:)
Cf en kata nap voor de hele wereld.
Je spreekt jezelf behoorlijk tegen om juist dit punt aan te halen.
Als het zo zwaar weegt voor je waarom zou je dan.als je de kans kreeg,bij team Johny willen horen terwijl zij met de wereld de tactische aspecten eruit willen halen?

Cf en kata afspraken doet vrijwel iedere stam aan mee, wij draaiden nog vv's als je het dan toch over tactisch hebt ;)
En naar onze hand zetten is daarnaast ook wat snel geconcludeerd als iedereen volgens ons vv's mag draaien. Dan heeft iedereen die mogelijkheid en niet enkel wij.
 
Reactiescore
3.452
Beste,

Met Johnny gaan we vanavond-morgenvroeg een gezamenlijke statement hierop zetten. Hoe we het zien, wat onze mening is over dit gedoe enz.
Ik hoop dat iedereen dan ook even ophoudt met zwartmakerij over ons.

PS:

Ik ben wel niet gediend met dergelijke wilde vergelijkingen. Nicolas werkte al heel lang samen met ons op die wereld, iedereen wist dat.
Zelfs Johnny hielp dankzij Nicolas Hunt met vv's draaien etc.

Het was pas nadat Sander en Nicolas toen in groot conflict waren dat hij de overstap deed en Sander wist er al maanden van dat hij met ons in gesprek was. Maar niemand nam ons serieus.

Ik zou ook willen eisen dat je werelden gescheiden houdt en dat propagande maken over andere werelden hier op w65 ronduit zwartmakerij en stemmingsmakerij is. Als je erover wil spreken kan dat in-game of op het w57 fora. Maar niet hier.

Met vriendelijke groeten,
Tuur
Nu wordt het verhaal weer anders van w57?
Ik vind dit toch wel twee gevallen waar zeker een paar overeenkomsten zijn beste meneer Johny!
Beide uit vijandelijke stam overgekomen waarbij in beide gevallen er aanvallen over en weer liepen.
 
Bovenaan