De VV buiten de stam

DeletedUser80044

Guest
ik zou me als res leden maar is goed achter de oren krabben wat daar wel allemaal niet verkeerd gaat..

een STAMLEIDER die zijn eigen leden uitscheld ja dit heb ik mee gekregen ik ga verder geen namen noemen omdat die speler dat niet wilt.

een stamleider die en invite de deur uit gooit waar een aantal leden niet eens vanaf weten.
en dit moeten horen van IMA?!
 
Reactiescore
3.452
Dus dit rare verhaal, en dan is er nog het gedoe geweest met LOR, en dan heb ik nu het volgende gehoord...

https://i.gyazo.com/4aeb61fd3b6df2cd0ad5c609b5b15b89.png

Toch wel veel vreemde zaken vanuit dezelfde kant
Ik hoorde en zag later idd dat een paar spelers kata’s gebruikten buiten de muur en VP, ik heb toen gezegd dat dat moest stoppen. Ik heb me hier zelf nooit schuldig aan gemaakt

Spreekt een RES lid zich nu weer tegen???
 
Reactiescore
766
Bij deze verzoek ik eenieder die kennelijk zo ('TW') 'geëngageerd' is, A db & Herok een PM te sturen en te vragen om opheldering. Zo moeilijk is dat toch niet? Of spelen er wellicht andere dingen?

Als het laatste niet het geval is; geen dank voor deze makkelijke oplossing in deze kennelijk moeilijk te begrijpen situatie.
Dat navragen heeft even gebackfired :p
 

DeletedUser80074

Guest
Dat navragen heeft even gebackfired :p
Waarom? Gaf enkel een oplossing. En kennelijk een zeer effectieve ook nog. Ik heb het alleen over de stab beschuldigingen aan het adres van Shumway gehad. Die vind ik nergens op slaan. Wat dus blijkt.

Herok zegt geen stab. Koos Stamloos neemt Shumway niks kwalijk. Dat zijn de percepties van spelers die zogenaamd door Shumway gestabt zouden zijn..

Nogmaals, ik ben geen Res lid. Wat betreft de situatie omtrent Axfire, dat is weer een hele andere. Ik heb me enkel uitgesproken ten aanzien van de aantijgingen aan het adres van Shumway.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
766
Waarom? Je suggereert alsof ik een Res speler ben. Wat ik niet ben. Gaf enkel een oplossing. En kennelijk een zeer effectieve ook nog. Ik heb het alleen over de stab beschuldigingen aan het adres van Shumway gehad. Die vind ik nergens op slaan. Wat dus blijkt.

Herok zegt geen stab. Koos Stamloos neemt Shumway niks kwalijk. Dat zijn de percepties van spelers die zogenaamd door Shumway gestabt zouden zijn..
Het is fijn dat zij zich niet gestabbed voelen, maar omdat zij het oke vinden, zegt dat niet direct dat het fair play is.

Het gaat om het feit dat er dus niet op een nette manier gespeeld wordt daaro. Dit brengt res simpelweg in kwaad daglicht.
 

DeletedUser80074

Guest
Het is fijn dat zij zich niet gestabbed voelen, maar omdat zij het oke vinden, zegt dat niet direct dat het fair play is.

Het gaat om het feit dat er dus niet op een nette manier gespeeld wordt daaro. Dit brengt res simpelweg in kwaad daglicht.

Kunnen we dan stoppen met het roekeloos rondgooien en bestempelen van spelers met het woord 'stab(ben)', zonder enige vorm van navraag/'onderzoek'.

Tja, wat is fair play? En wat is spelen op een nette manier? Kan iemand mij de eenduidige definities daarvan (in de context van het spelletje TW) eens geven?

Ik snap je perceptie deels. Daar niet van.
 
Reactiescore
94
De aanval op ax was geïnitieerd door A db en heb ik aldus geen rol in gehad.
En wat betreft kata's, nooit gebruikt buiten de muurtjes en sta er ook niet achter als anderen dit wel doen. Ik weet wel dat bijv. een Koos Stamloos bij de kata's de automatische vink op het hoofdgebouw had laten staan, dat is gewoon onkunde...

https://i.gyazo.com/91f7bcdd4e082e581a9958c34d8734e2.png

Shumway, je hebt via vv van Koos met katas aangevallen op Axfire, terwijl je zegt zelf niks bij te hebben gedragen aan de aanvallen op Axfire. Ook blame je Koos Stamloos voor het gebruik van katas, terwijl je dit dus zelf (ook) hebt gedaan via zijn vv.
 

DeletedUser34690

Guest
Dus dit rare verhaal, en dan is er nog het gedoe geweest met LOR, en dan heb ik nu het volgende gehoord...

https://i.gyazo.com/4aeb61fd3b6df2cd0ad5c609b5b15b89.png

Toch wel veel vreemde zaken vanuit dezelfde kant


Jullie blijven maar opzoek naar die stok om mee te slaan hé..
Koos heeft al lang door dat hij de volgende is die wij weg willen spelen, de aanvallen op hem zijn al van voor deze massa.
Je zou het eens in tw-stats moeten terugkijken maar ik dacht rond 3 januari.
Alles wordt dus volledig uit zijn verband getrokken en verdraaid.

Overigens is die screenshot ook onzin, maar zoals ik net al zei zoeken jullie nog steeds naar die stok om mee te slaan... En die is natuurlijk makkelijk te vinden bij onze vijand. Ik heb diverse gesprekken op skype met hem gehad waaronder calls... Hij had al weken (ik denk zelfs meer dan een maand) niets meer gedaan als moraalbreker en we hebben hem meermaals aangegeven dat dit verder niet ging werken gezien zijn groei, we hebben hem zat andere mogelijkheden gegeven (andere accounts, jumpen etc etc). Zelf zei hij ook letterlijk de functie als moraalbreker ontgroeid te zijn. Ik heb diverse gesprekken maar zal hier even een deel plaatsen van 20 december waarin ik al duidelijk aangeef dat het echt niet meer gaat werken zo. Het non-stop zoeken naar die stok en het verdraaien van diverse verhalen raak ik nu wel een beetje zat.
Wil gerust soms inhoudelijk reageren, maar wanneer de complete Ima groep alleen maar wordt opgeroepen om met zijn alle op ons te vuren zonder echt inhoud wordt het wel een beetje eentonig natuurlijk.

https://i.gyazo.com/184a02c0807edb41f5ee0fe97adbd7f7.png
 
Reactiescore
182
Het is ook zo makkelijk om ons maar van alles en nogwat te beschuldigen, om vervolgens als aasgieren erop te duiken. Wel gek dat wij altijd degenen zijn die met bewijzen moeten komen omdat alle beschuldigingen klakkeloos worden overgenomen. Het verhaal wordt hier wederom verdraaid zoals Lorenzo al heeft aangekaart. Dat het Algemeen Forum nu puur gebruikt wordt om een account/stam zwart te maken met het verkondigen van feitelijke onjuistheden is ronduit triest en heeft werkelijkwaar niks meer met P&P te maken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
766
Het is ook zo makkelijk om ons maar van alles en nogwat te beschuldigen, om vervolgens als aasgieren erop te duiken. Wel gek dat wij altijd degenen zijn die met bewijzen moeten komen omdat alle beschuldigingen klakkeloos worden overgenomen. Het verhaal wordt hier wederom verdraaid zoals Lorenzo al heeft aangekaart. Dat het Algemeen Forum nu puur gebruikt wordt om een account/stam zwart te maken met het verkondigen van feitelijke onjuistheden is ronduit triest en heeft werkelijkwaar niks meer met P&P te maken.
Feitelijke onjuistheden? Die screenshots zien er redelijk legitiem uit.

Ik vind persoonlijk de Posts waar jullie het account axfire mee representeren ook zeer matig. Veel tekst, veel gehamer op het feit dat iedereen o zo erg tegen jullie is. Echter amper inhoudelijk reageren op of weerleggen van andere Posts.

Als ik jullie was zou ik 1 persoon laten reageren. Jullie maken het alleen maar erger anders :p
 

DeletedUser80049

Guest
Goedemorgen AF,

Ik werd vanochtend wakker en kreeg al verschillende PM's en berichten dat het feest is hier op het AF.
Zelf ben ik een nieuwe speler en heb, buiten het aanvragen van een stamplaatje, nooit echt gebruik gemaakt van het AF.
Maar voor deze situatie wil ik graag even mijn kant van het verhaal laten horen!

Allereerst vraag ik mij enorm af hoe @Denissen de conclusie kan trekken "Herok hebben we al gezien". Aangezien mijn kant van het verhaal nooit naar buiten is gekomen, los van een PM die ik aan Shum heb gestuurd naar aanleiding van zijn overstap. Dit geeft duidelijk aan dat hij mijn kant van het verhaal niet wil laten horen en alleen maar opzoek is naar een persoon die zijn standpunt ondersteunt.
Hij heeft mij een simpele PM gestuurd maar aangezien ik sliep en dus niet reageerde heb ik geen kans gehad mijn kant van het verhaal te laten horen.
Aangezien we Herok al hebben gezien en A db waarschijnlijk op delete staat heb ik even contact opgenomen met Koos Stamloos

https://i.gyazo.com/d14727c6470fe3eeafbf2e760e2ebd7e.png
https://i.gyazo.com/adf159bbd7b1c26b066720e3591e1652.png

Zegt genoeg dus


:confused::confused:


Dus dit rare verhaal, en dan is er nog het gedoe geweest met LOR, en dan heb ik nu het volgende gehoord...

https://i.gyazo.com/4aeb61fd3b6df2cd0ad5c609b5b15b89.png

Toch wel veel vreemde zaken vanuit dezelfde kant

Bovenstaand baart mij zorgen. Aangezien dit grotendeels onzin is: Shum heeft inderdaad op vrijdagmiddag/vroegavond de VV gedraaid van koos. Maar vanaf een uurtje of 20:00 vrijdagavond tot zondag middag heb ik het hele weekend de VV gedraaid van Koos Stamloos. Ik was ook de gene die lekker provocerende PM's stuurde naar team Axfire.
Hier was Koos van op de hoogte: https://gyazo.com/2d1a1494fc67ac885a41eac4704fb91c
Af en toe logde Koos vanuit berlijn in op zn tel, dus kon tussentijds reageren op wat ik deed op het VV

Nu we dus beetje hebben kunnen vaststellen dat de beweringen van @Denissen grotendeels onjuist zijn wil ik graag mijn onpartijdige uitleg van de situatie geven:

Zoals al werd gesuggereerd ben ik samen met collega's en vrienden deze wereld begonnen, vandaar het ontstaan van de stam met toepasselijke naam "Friends".
Aangezien wij allen relatief nieuwe spelers waren/zijn was het nooit onze intentie om een top 5 stam op te richten.

Nadat het in Friends stuk liep voor sommige spelers is er vanuit A db en shum besloten om zich los te breken van friends. Er is toen besloten om een tussen stam te maken zonder serieuze intenties.
Omdat wij als collega's een drukke periode op het werk tegemoet gaan hebben wij niet meer de tijd beschikbaar die nodig is voor het spel en hadden we besloten om een all or nothing actie te ondernemen op Axfire. Zodat we nog een beetje een leuk einde hadden :) en leuk was het.

Hier was Shum van op de hoogte, toen er een plan werd gemaakt heeft shum ook aangegeven niet mee te doen aangezien zijn ligging niet ideaal was en hij hoopte dat we juist andere stammen als BB en Sint. aan gingen

Wat betreft de kata's: Ik heb me inderdaad eenmalig schuldig gemaakt aan het platgooien van een boerderij. Hier hebben axfire en ik over gesproken en is uitgesproken.

Wat betreft stikker, hij gaf aan mee te willen doen om axfire aan te pakken. Maar verder dan een aantal aanvallen en twee OS'jes kwam het niet. Vandaar dat ik heb gezegd, met hem valt niet samen te werken. Hij kiest eigenbelang (verder de rim veroveren) boven stam belang.

Ik kan me voorstellen dat er nog veel vragen zijn, aangezien ik nagenoeg nooit op het AF kijk is het handiger mij ingame te benaderen. Maar om even een eindconclusie te geven: Shumway heeft niet gestabt, de stam was opgericht als tussenstation, veel spelers zijn/waren in gesprek met andere stammen.
 

DeletedUser80074

Guest
Dit zegt hij alleen omdat Axfire hem heeft omgekocht met PP punten. :D
 

DeletedUser74229

Guest
Ik ken axfire totaal niet, dus heb geen enkele rede tot persoonlijk zeer te hebben. Het is gewoon een abuser dat weet iedereen.

Dit staat verder compleet los van de discussie, maar vind ik waarschijnlijk wel de meest hypocriete en komische reactie.
Aangezien de hele top 20 absurde pp gebruikt, spelers van NTD hebben van tevoren gezegd de wereld te beginnen met 60k pp.
Staat er verder los van, maar liet mij toch weer eventjes lachen :)
 

DeletedUser80378

Guest
BREAKING STAMINFO IMA GELEKT!

IMA > STAMFORUM > CAFE > TOPIC: HOE POST IK OP HET AF INSTRUCTIEKAART

Is het topic/poster lid van IMA? > nee? dan is de post nu al verdacht en hoogstwaarschijnlijk vol met feitelijke onjuistheden zonder dat wij daar kennis voor nodig hebben weten we nu al dat het een STAB is.

ROEP STAB! ALLES IS EEN STAB! er is duidelijk iets gebeurd want ik lees iets waar ik de feiten niet van ken.
Probeer dus zsm het word stab te gebruiken! dit is een zeer krachtige uitdrukking om iemand in een kwaad daglicht te zetten gewoon doen.
Probeer zo verontwaardigd mogelijk te reageren! HOE KAN DIT? ONGELOOFELIJK HEEFT DE LEIDING JULLIE HIER NIET OVER INGELICHT? VIESSPEL LAAGSPEL! stel jezelf op als een echte wijsneus immers jij als IMA lid weet het beter dan de personen in kwestie STAB STAB STAB
Probeer over dingen waar je totaal geen kennis van hebt zo snel mogelijk een WERELD PROBLEEM TE MAKEN TAG IMA LEDEN IN JE POST WE MOETEN GROOT UITPAKKEN!! (ook als dat wereldprobleem helemaal niet bestaat)

afsluitende tip: gebruik het word stab zovaak mogelijk ook zonder diepgaande kennis of eerst beide kanten van het verhaal te hebben gehoord.

gefeliciteerd u weet nu als IMA lid hoe te reageren op een AF post.

STAB STAB STAB STAB STAB STAB STAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Bovenaan