De VV buiten de stam

Reactiescore
94
Kan er door iemand van ~UF~ uit worden gelegd waarom de spelers Reduce. en stikker (bijna) geen ODS er bij hebben gekregen? Het lijkt me toch normaal dat je een stamgenoot ondersteuning stuurt als hij onder vuur ligt, maar volgens de stats is er (bijna) geen ondersteuning gestuurd.
 

DeletedUser77822

Guest
Wat een onzin allemaal, en dan suggereren dat ik een lulverhaal verkoop waar niemand zogezegd intrapt...
Nogmaals, die aanval was een initiatief van een paar UF spelers waar ik niet aan meegedaan heb, ax deed wat terug, dus was gewoon een battle. Dat ik op zo een moment leave en dit wel even netjes afstem met de stam is mijns inziens voldoende. UF was nooit bedoeld als serieuze stam.

Merkwaardigerwijs is tussen iedereen die dit schreeuwt dat dit een stab is geen enkele speler van UF....
 

DeletedUser80074

Guest
Kan er door iemand van ~UF~ uit worden gelegd waarom de spelers Reduce. en stikker (bijna) geen ODS er bij hebben gekregen? Het lijkt me toch normaal dat je een stamgenoot ondersteuning stuurt als hij onder vuur ligt, maar volgens de stats is er (bijna) geen ondersteuning gestuurd.

Zoals hierboven al door iemand anders aangehaald waren dit ook de twee spelers die met een rat in zee gingen (zijn naam niet wouden prijsgegeven) en gebruikte. De een meer dan de ander.

Simpel rekenen.
 
Reactiescore
614
Beste AF,

Vanuit mij (een speler op Johnny) een reactie op dit hele gebeuren (in hoeverre ik het heb meegekregen uit uitleg van Ima spelers, al erg genoeg dat ik het van hen moet horen).
Het vermoeden bestaat dat er vuil spel is gespeeld rondom de join van shumway en de overnames van axfire.
Hoewel ik normaal gesproken totaal tegen het principe ben dat degene die beschuldigd wordt onschuld zou moeten bewijzen vind ik in dit geval door o.a. de oda en odd stats dat daar wel reden toe is.
Zeker omdat er nu account door de slijk worden gehaald die nergens vanaf weten (bijna te gek voor woorden).
Vandaar dat ik dus namens team Johnny vraag om opheldering rondom deze zaak door het naar buiten brengen van vv logs, berichten van overnames etc. Dit zodat de personen die van de stab afweten door het slijk kunnen worden gehaald en de andere partijen ook weten waar zij aan toe zijn.
Mocht er niks aan de hand zijn dan lijkt het me ook geen moeite om even deze logs en berichten te laten zien. Wanneer dit uitblijft zal ik met het team moeten overleggen wat onze stappen dan gaan zijn.

Daan (Team Johnny)

Ps: mocht het blijken dat dit een stab is dan (en ik heb dit al aangegeven in de wereldchat) distantiëren wij ons van deze hele stam en al het stabgebeuren dat achter onze rug om gebeurd.

Pps: Binnen 24 uur moet lukken anders dan houden wij het voor gezien in de stam.
https://gyazo.com/be46a4aec1e997ef4f295e2e7deda1e3
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13822

Guest
Om terug te komen naar essentie van het gesprek, de afspraken tussen stammen.

Er zijn 3 afspraken die op tafel liggen. Alle (top)stammen gaan akkoord met deze 3 afspraken op RES na.
Als res dus niet akkoord kan gaan met één van deze 3 afspraken, dan zijn de overige stammen niet verplicht om de 2 overige afspraken aan te gaan met RES.
Maw, het is een pakket. Alles of niks.

Omtrent de overstap van onze vriend shummy....
Tja, dat is vrij klaar. Als je als leidinggevende een overstap maakt tijdens/kort voor een grote aanval en je bent hiervan op de hoogte dan is dit gewoon triest.
Of je het nu wilt definieren als stab of niet laat ik in het midden. Ieder kan zijn eigen definitie geven. Als shummy nu zelf nog aan het aanvallen is geslagen dan is het gewoon een stab.
Maar ik denk wel dat ieder van ons die al lang tw speelt (en ik zie mezelf als een oude knar die al aan het meedraaien is sinds w3), en zeker degene die ooit leider geweest zijn, het gewoon triestig zal vinden puur en alleen door de timing.
De ODD roept dan nog meer vraagtekens op.

Persoonlijk zou ik nooit voor een join/diplomatieke betrekking zijn met deze stam. Ik zou het zelf een groepje opportunisten bij elkaar durven noemen. En dan doel ik iet op ieder lid, maar slechts enkele. Je weet namelijk nooit wat je aan hen kan hebben. En dan zou ik zelfs die lijn durven doortrekken in volgende werelden. (Niet dat ik nog veel werelden wil spelen, maar soit). Maar daarover kan ieder van ons zelf wel oordelen adhv wat je hier kan lezen en ondervinden.
 

DeletedUser80074

Guest
Het is wel net zo eerlijk om te wachten op een reactie van de ~UF~ leden; op zn allerminst van a db himself. Want zoals Shumway terecht aankaart hebben die het nergens over. Terwijl iedereen Shumway ervan beticht een 'stabber' te zijn. Mijns inziens is de opvatting van A db/Herok in deze het meest relevant.

Ik kan jullie vertellen dat er in ~FRS~/~UF~ 'vieze' spelers zitten en zaten (stikker in ieder geval) maar Shumway is een speler die zich te allen tijde zeer correct en eervol heeft opgesteld naar de stammen die 'slachtoffer' zijn geworden van zijn 'vies' spelende ex-stamgenoten.
 

DeletedUser34690

Guest
Mijn reactie komt wat laat, maar ik heb ook regelmatig dingen te doen in het normale leven.
Ik probeer op zoveel mogelijk dingen inhoudelijk te reageren.
Het is overduidelijk dat een aantal mensen hier gewoon onrust willen stoken en opzoek zijn naar een stok om mee te slaan.
Jammer dat er weer diverse aannames worden gedaan zonder enig idee van de situatie te hebben.

Zoals hier ook al aangegeven door mijn stamgenoot d.m.v. een screenshot van ons forum speelde de sollicitatie van Shumway al veel langer, dat hij nu joint komt misschien op een rot moment maar verder is er totaal niets aan de hand.

Gezien de ligging van Shumway is het helemaal niet gek dat hij niet mee heeft gedaan met de aanval op ons, hij ligt namelijk ontzettend ver.
Zoals hij hier net zelf al heeft aangegeven zijn er een aantal mensen die iets wilde opzetten tegen ons en hij heeft hier niet aan meegedaan.
Dat er hier wordt gezegd dat het vanuit ons slecht is om hem te recruiten terwijl zijn stam kata's op ons heeft gebruikt is pure onzin, hij was het hier namelijk zelf ook niet mee eens maar kon dit moeilijk terugdraaien.

De reden dat Stikker geen deff heeft gestuurd is waarschijnlijk heel simpel, hij lag namelijk op dat moment zelf onder aanval van The lone ranger,
Verder hebben we ontzettend veel spelers fakes gestuurd, en gezien ons front met veel van deze spelers was het voor hun dus onduidelijk op wie de echte aanvallen nou zouden komen.

Wij hebben lang onder aanval gelegen van diverse spelers waaronder Herok, A db, Koos Stamloos etc etc.
Uiteindelijk heb ik een mooi plan opgezet om een grote klap te geven, dit heeft enorm goed uitgepakt ook door ons grote aantal edels en de strakke timing.
Als team zijn wij dagenlang 24/7 online geweest om de massa af te slaan en vervolgens te counteren.
Dat de dorpen van A db nu ontzettend snel onze kant op gaan is logisch, we hebben hem zo'n grote klap gegeven met de massa dat er geen houden meer aan was op een bepaald moment. Waarschijnlijk heeft hij uiteindelijk de stekker er uit getrokken en maakt dat het voor ons nu makkelijker om de laatste dorpen binnen te halen.

EDIT:
Nog wat extra info over Stikker
2bb45a2d285c8b6375ee09aa2b474b67.png

2bb45a2d285c8b6375ee09aa2b474b67
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
3.452
Dat de dorpen van A db nu ontzettend snel onze kant op gaan is logisch, we hebben hem zo'n grote klap gegeven met de massa dat er geen houden meer aan was
Had Shumway daar de vv niet van?( je weet wel je nieuwe stamgenoot)
 

DeletedUser73636

Guest
Mijn reactie komt wat laat, maar ik heb ook regelmatig dingen te doen in het normale leven.
Ik probeer op zoveel mogelijk dingen inhoudelijk te reageren.
Het is overduidelijk dat een aantal mensen hier gewoon onrust willen stoken en opzoek zijn naar een stok om mee te slaan.
Jammer dat er weer diverse aannames worden gedaan zonder enig idee van de situatie te hebben.

Zoals hier ook al aangegeven door mijn stamgenoot d.m.v. een screenshot van ons forum speelde de sollicitatie van Shumway al veel langer, dat hij nu joint komt misschien op een rot moment maar verder is er totaal niets aan de hand.

Gezien de ligging van Shumway is het helemaal niet gek dat hij niet mee heeft gedaan met de aanval op ons, hij ligt namelijk ontzettend ver.
Zoals hij hier net zelf al heeft aangegeven zijn er een aantal mensen die iets wilde opzetten tegen ons en hij heeft hier niet aan meegedaan.
Dat er hier wordt gezegd dat het vanuit ons slecht is om hem te recruiten terwijl zijn stam kata's op ons heeft gebruikt is pure onzin, hij was het hier namelijk zelf ook niet mee eens maar kon dit moeilijk terugdraaien.

De reden dat Stikker geen deff heeft gestuurd is waarschijnlijk heel simpel, hij lag namelijk op dat moment zelf onder aanval van The lone ranger,
Verder hebben we ontzettend veel spelers fakes gestuurd, en gezien ons front met veel van deze spelers was het voor hun dus onduidelijk op wie de echte aanvallen nou zouden komen.

Wij hebben lang onder aanval gelegen van diverse spelers waaronder Herok, A db, Koos Stamloos etc etc.
Uiteindelijk heb ik een mooi plan opgezet om een grote klap te geven, dit heeft enorm goed uitgepakt ook door ons grote aantal edels en de strakke timing.
Als team zijn wij dagenlang 24/7 online geweest om de massa af te slaan en vervolgens te counteren.
Dat de dorpen van A db nu ontzettend snel onze kant op gaan is logisch, we hebben hem zo'n grote klap gegeven met de massa dat er geen houden meer aan was op een bepaald moment. Waarschijnlijk heeft hij uiteindelijk de stekker er uit getrokken en maakt dat het voor ons nu makkelijker om de laatste dorpen binnen te halen.

EDIT:
Nog wat extra informatie over waarom Stikker waarschijnlijk geen deff heeft gestuurd;
https://gyazo.com/2bb45a2d285c8b6375ee09aa2b474b67
Share anywhere
Click the share menu to see your sharing and link options.
Copy the best link for different apps with one click.
Edit easily
Click the Edit button to try adding things to your capture.
You can choose text, arrows, boxes, blur, and emoji stickers.
See your captures
Click the Gyazo icon in the upper left to visit your captures page.
You can browse, search, and collect captures as visual bookmarks.
tips_ninja@2x-2125bd72ea.png

Welcome to Gyazo : )

Jij hebt echt een godcomplex. Je probeert jezelf onder een stab uit te praten met de meeste nutteloze uitleg die ik ooit heb gelezen.
Het ergste van al is dat je jezelf nog complimenten geeft over je actie o_O. Je naait een hele stam, spend pp alsof het water is & dan ga je doen alsof je een meesterplanner bent, hou toch op man.

Ik heb je op skype nog het voordeel van de twijfel gegeven maar deze reactie is echt een stap te ver.
 

DeletedUser80044

Guest
Klinklare bs lees ik hier reactie onwaardig

Confirmed wat iedereen al dacht.
 
Reactiescore
634
Zoals hier ook al aangegeven door mijn stamgenoot d.m.v. een screenshot van ons forum speelde de sollicitatie van Shumway al veel langer, dat hij nu joint komt misschien op een rot moment maar verder is er totaal niets aan de hand.
Uiteindelijk heb ik een mooi plan opgezet om een grote klap te geven, dit heeft enorm goed uitgepakt ook door ons grote aantal edels en de strakke timing.

Die IK heeft zelf besloten over de join van Shumway en die IK heeft zelf de invite gestuurd op de dag van massa
 

DeletedUser34690

Guest
Had Shumway daar de vv niet van?( je weet wel je nieuwe stamgenoot)

Ik vind het prima om discussie te voeren hier, maar wanneer werkelijk waar alles non-stop verdraaid en verzonnen wordt om ons maar in een slecht daglicht te zetten wordt het wel een beetje vervelend natuurlijk.

18c39e3f67b9e10e7e2435069e9967f5.png
 
Reactiescore
1.476
Is gemakkelijk genoeg te controleren door een onafhankelijk persoon, of door screentjes te laten zien van de vv's van acc Shumway.
 
Bovenaan