De VV buiten de stam

DeletedUser74229

Guest
Beste W65'ers

Zoals velen misschien wel weten is er de afgelopen dagen veel gedoe geweest om het draaien van VVs in andere accounts buiten de stam.
Hieruit bleek vooral dat res, met namen het team van Johnny English het niet mee eens was.
Naar hier een gesprek over te hebben gehad, zijn zij in hun ogen plots gekicked uit het overleg van deze afspraken.
Er is ook geen dreiging geweest van kata's en alle discussies van de afgelopen dagen bleken weinig meer dan misverstanden of verkeerde conclusies.
Hier zijn inmiddels een aantal dingen over besproken met de Mark (speler: Coruscant).

Hier is vooral uitgekomen dat Johnny zich inderdaad niet kan vinden met de afspraken van de andere spelers met betrekking tot de vv draaien in anderen stammen.
Echter waren zij wel voorstander van alle andere regels/afspraken die werden opgesteld.
Wat verder besproken is met de speler van Coruscant is dat Johnny wel VVs zal blijven draaien op andere accounts en dat in ieder geval deze twee accounts wel de andere afspraken in stand zullen houden, hiervoor staat wel de voorwaarde dat de VVs alleen gebruikt worden puur om het deffen en zodra er een stab zal worden uitgevoerd via een van de VV-accounts, al deze afspraken gelijk zullen vervallen voor Team Johnny.

Als Team Johnny hopen wij dat de rest van de wereld zich er ook in kan vinden om zich aan de overige wereldafspraken te houden, zolang er geen stabs voortkomen uit de VVs van Team Johnny.

Met vriendelijke groet,
Niek - Team Sjonnie
 
Reactiescore
634
Beste Lezers,

Zoals door Nick ook aangehaald is er afgelopen tijd veel gechat geworden over VV's en (on)terechte beschuldigen gemaakt heen en weer.
Om de AF wat leven in te plaatsen en jullie wat meer lees voer te geven ga ik de situatie proberen uit te leggen.

Als Account Coruscant zijn wij tegen Kata - CF en VV buiten de stam.
Voor elke onderdeel hebben wij er redenen voor om hier tegen te zijn.

Huidige wereld hebben leiders van 4 stammen afspraken gemaakt omtrent Kata gebruik en CF.
Kata's mogen enkel gericht worden op Muur - VZ en Kerk
CF zal alle BB dorpen en dorpen die niet tot een stam behoren in een cluster van een stam behoren, enkel dorpen van samenspelende spelers vallen buiten de CF regel (dus dorpen van MB's - DU's en Pbg's).

Waarom dan nu geen VV buiten de stam.

Met een VV buiten de stam kan een account Jumps verkrijgen waardoor tussen liggende dorpen opeens CF zullen zijn voor de tegenstander.
Ook kan met een VV buiten de stam CF gelegd worden via BB's, waardoor de edellimiet van een account onderuit gehaald kan worden.
(denk hierbij maar aan een account die zijn vv afgeeft, omdat die ermee stopt aan een vijand en de vijand gaat volop met de VV bb's edelen)

Ook kan met een VV buiten de stam accounts gemakkelijker geinternd worden waar de huidige OS regel op W65 het juist moeilijk maakt.

Nu komen we dus aan bij de hele discussie punt.

Account Johnny geeft aan dat zij wel VV buiten de stam zullen doen, dit is ook hun goed recht
Maar er zijn ook stammen die zoals boven beschreven tegen VV buiten de stam zijn, dit is ook hun goed recht

Als er 2 meningen zijn er beide partijen blijven bij hun standpunt, dan kan er helaas geen oplossing gevonden worden.
Voortzetten van de gesprekken heeft dan weinig zin.
Vandaar de kick van Team Johnny uit de leiders chat. Notabene was het de standpunt van account Johnny tegen de standpunt van 4 stammen.
Dat Team Johnny zich niet konden vinden in de kick kan ik snappen,
maar een standpunt van 1 account kan niet boven standpunt staan van 4 stammen.

Door de gebeurtenissen was een geprek tussen bovengenoemde partijen niet meer op een normale manier te voeren.
O.a. het aangeven dat account Coruscant zelfs geen Kata op LOR had gestuurd, werd door enkele spelers gezien als een bedreiging dat zij Kata's zouden krijgen als zij VV zouden draaien buiten de stam.
Ook het willen uitleggen van CF met de jump van You Just Got Sniped werd als een aanval gezien.
(Terwijl hier enkel geprobeerd werd om uit te leggen dat zonder die VV een Jump moeilijk zou zijn geweest en de tussenliggende dorpen geen CF zouden zijn)
Verder heeft Nick uitgelegd dat CV een samenwerking had/heeft met CV waarbij enkele interns al afgesproken waren.

1.

Wij als account kregen van een speler CV oproep dat hij geen OS kreeg vanuit CV terwijl er aangevallen werd door Res
2.

Ex Ima account Zgt.Zuen had afspraken gemaakt met team Johnny over een fusie/intern (zou ook vv buiten de stam zijn geweest)
Dorpen afstaan buiten de stam keurden we niet goed en is dankzij WW verandering de dorpen veelal binnen Ima gebleven
3.
Speler ImNotJens geeft bij Ima aan dat hij erover gaat denken dat hij willicht een sollicitatie gaat sturen naar Ima. (of die daadwerkelijk is verstuurd geworden weet ik niet)
Zelfde speler heeft ook afspraken lopen met team Johnny

Dus onze standpunt over VV buiten de stam en de gebeurtennissen zoals beschreven onder punten 1 - 2 en 3 hebben ons doen denken dat Team Johnyy Unfair spel aan het spelen is.

Account Johnny is door ons niet beschuldigd op stabben of spionage op Skype of AF
Wel hadden wij bij een CV account die samen met ons Lor aanviel dit aangegeven dat Res VV van CV draait.
Dat deze PM account Johnny heeft doen denken dat zij ervan beschuldigd worden van stabben of spionage is hun goed recht.

Verder is met Niek afgesproken dat wij als Account Coruscant geen Kata zullen inzetten en de situatie per keer zullen beoordelen.


Mvg,

Mark - Team Coruscant
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser73681

Guest
Beste Lezers,

Zoals door Nick ook aangehaald is er afgelopen tijd veel gechat geworden over VV's en (on)terechte beschuldigen gemaakt heen en weer.
Om de AF wat leven in te plaatsen en jullie wat meer lees voer te geven ga ik de situatie proberen uit te leggen.

Als Account Coruscant zijn wij tegen Kata - CF en VV buiten de stam.
Voor elke onderdeel hebben wij er redenen voor om hier tegen te zijn.

Huidige wereld hebben leiders van 4 stammen afspraken gemaakt omtrent Kata gebruik en CF.
Kata's mogen enkel gericht worden op Muur - VZ en Kerk
CF zal alle BB dorpen en dorpen die niet tot een stam behoren in een cluster van een stam behoren, enkel dorpen van samenspelende spelers vallen buiten de CF regel (dus dorpen van MB's - DU's en Pbg's).

Waarom dan nu geen VV buiten de stam.

Met een VV buiten de stam kan een account Jumps verkrijgen waardoor tussen liggende dorpen opeens CF zullen zijn voor de tegenstander.
Ook kan met een VV buiten de stam CF gelegd worden via BB's, waardoor de edellimiet van een account onderuit gehaald kan worden.
(denk hierbij maar aan een account die zijn vv afgeeft, omdat die ermee stopt aan een vijand en de vijand gaat volop met de VV bb's edelen)

Ook kan met een VV buiten de stam accounts gemakkelijker geinternd worden waar de huidige OS regel op W65 het juist moeilijk maakt.

Nu komen we dus aan bij de hele discussie punt.

Account Johnny geeft aan dat zij wel VV buiten de stam zullen doen, dit is ook hun goed recht
Maar er zijn ook stammen die zoals boven beschreven tegen VV buiten de stam zijn, dit is ook hun goed recht

Als er 2 meningen zijn er beide partijen blijven bij hun standpunt, dan kan er helaas geen oplossing gevonden worden.
Voortzetten van de gesprekken heeft dan weinig zin.
Vandaar de kick van Team Johnny uit de leiders chat. Notabene was het de standpunt van account Johnny tegen de standpunt van 4 stammen.
Dat Team Johnny zich niet konden vinden in de kick kan ik snappen,
maar een standpunt van 1 account kan niet boven standpunt staan van 4 stammen.

Door de gebeurtenissen was een geprek tussen bovengenoemde partijen niet meer op een normale manier te voeren.
O.a. het aangeven dat account Coruscant zelfs geen Kata op LOR had gestuurd, werd door enkele spelers gezien als een bedreiging dat zij Kata's zouden krijgen als zij VV zouden draaien buiten de stam.
Ook het willen uitleggen van CF met de jump van You Just Got Sniped werd als een aanval gezien.
(Terwijl hier enkel geprobeerd werd om uit te leggen dat zonder die VV een Jump moeilijk zou zijn geweest en de tussenliggende dorpen geen CF zouden zijn)
Verder heeft Nick uitgelegd dat CV een samenwerking had/heeft met CV waarbij enkele interns al afgesproken waren.

1.

Wij als account kregen van een speler CV oproep dat hij geen OS kreeg vanuit CV terwijl er aangevallen werd door Res
2.

Ex Ima account Zgt.Zuen had afspraken gemaakt met team Johnny over een fusie/intern (zou ook vv buiten de stam zijn geweest)
Dorpen afstaan buiten de stam keurden we niet goed en is dankzij WW verandering de dorpen veelal binnen Ima gebleven
3.
Speler ImNotJens geeft bij Ima aan dat hij erover gaat denken dat hij willicht een sollicitatie gaat sturen naar Ima. (of die daadwerkelijk is verstuurd geworden weet ik niet)
Zelfde speler heeft ook afspraken lopen met team Johnny

Dus onze standpunt over VV buiten de stam en de gebeurtennissen zoals beschreven onder punten 1 - 2 en 3 hebben ons doen denken dat Team Johnyy Unfair spel aan het spelen is.

Account Johnny is door ons niet beschuldigd op stabben of spionage op Skype of AF
Wel hadden wij bij een CV account die samen met ons Lor aanviel dit aangegeven dat Res VV van CV draait.
Dat deze PM account Johnny heeft doen denken dat zij ervan beschuldigd worden van stabben of spionage is hun goed recht.

Verder is met Niek afgesproken dat wij als Account Coruscant geen Kata zullen inzetten en de situatie per keer zullen beoordelen.


Mvg,

Mark - Team Coruscant

Gast, 2e x dat je me ergens in noemt. Wil je even reageren op de 1e keer ? Lekker met namen smijten terwijl je er schijnbaar de ballen verstand van hebt? Noem 1 dorp van mij dat CF is? Even niet vergeten dat ik op dit moment aanvallen krijg van jullie MB die 40 lijnen is gejumped? 40 lijnen... Dussuh reageer maar ff @Coruscant
 
Reactiescore
412
1.
Wij als account kregen van een speler CV oproep dat hij geen OS kreeg vanuit CV terwijl er aangevallen werd door Res

De origine leden van CV hadden een NAP met Johnny english. Zodra de nieuwe leden, (saritha, conjany) gejoined waren hebben wij bij Jens aangegeven dat we deze spelers niet meenemen in onze NAP en dat we hun binnen de komende paar dagen gingen aanvallen. Ik heb zelf in pm naar Jens gestuurd dat ik maar 4 dorpen pak, voor aansluiting met sniped. Dus ik heb zelfs een hele stam op de hoogte gesteld van welke dorpen wij als team gingen targetten. Hiermee hebben we CV dus zat informatie gegeven om te deffen mochten ze willen. Verder konden wij nadat wij de vv bemachtigd hadden enkel communiceren doormiddel van PM, als een speler dan een deff aanvrag op het stammenforum gooit kunnen wij hier vrij weinig aan doen.

Ex Ima account Zgt.Zuen had afspraken gemaakt met team Johnny over een fusie/intern (zou ook vv buiten de stam zijn geweest)
Dorpen afstaan buiten de stam keurden we niet goed en is dankzij WW verandering de dorpen veelal binnen Ima gebleven

Volgens mij heeft team johnny juist contact met de spelers van het account gezocht toen deze aangevallen werden en hebben ze toen de vv binnen de stam afgegeven. Dat ze door hun eigen stam werden aangevallen wisten wij namelijk op dat moment nog niet. Bovendien vind ik het wel heel kort door de bocht om te zeggen dat er plannen voor een fusie waren. Hierdoor krijg ik zomaar het idee dat je geen flauw idee hebt van wat zich tussen deze twee accounts afspeelde. Het idee is inderdaad door een speler van Zuen aan ons voorgesteld, maar hier hebben wij op gereageert dat ze dat met hun stam moeten overleggen.

3.
Speler ImNotJens geeft bij Ima aan dat hij erover gaat denken dat hij willicht een sollicitatie gaat sturen naar Ima. (of die daadwerkelijk is verstuurd geworden weet ik niet)
Zelfde speler heeft ook afspraken lopen met team Johnny

Helaas hebben wij op team Johnny niet een glazen bol om te kijken met wie iemand allemaal contact maakt. Misschien hebben jullie dit wel, en waren jullie ook op de hoogte dat Jens precies hetzelfde tegen ons heeft gezegd? Nou vind ik het persoonlijk niet zo heel gek om vv te draaien voor iemand die een soli bij je stam wilt doen. Al kan die speler wel beter zelf laten zien waartoe die in staat is. Wederom kan Johnny hier dus niks aan doen, dat is puur een fout van de speler jens zelf. Hoogstwaarschijnlijk om zichzelf te beschermen van de gevaren die op zijn pad kwamen.
 

DeletedUser73636

Guest
Beste W65'ers

Zoals velen misschien wel weten is er de afgelopen dagen veel gedoe geweest om het draaien van VVs in andere accounts buiten de stam.
Hieruit bleek vooral dat res, met namen het team van Johnny English het niet mee eens was.
Naar hier een gesprek over te hebben gehad, zijn zij in hun ogen plots gekicked uit het overleg van deze afspraken.
Er is ook geen dreiging geweest van kata's en alle discussies van de afgelopen dagen bleken weinig meer dan misverstanden of verkeerde conclusies.
Hier zijn inmiddels een aantal dingen over besproken met de Mark (speler: Coruscant).

Hier is vooral uitgekomen dat Johnny zich inderdaad niet kan vinden met de afspraken van de andere spelers met betrekking tot de vv draaien in anderen stammen.
Echter waren zij wel voorstander van alle andere regels/afspraken die werden opgesteld.
Wat verder besproken is met de speler van Coruscant is dat Johnny wel VVs zal blijven draaien op andere accounts en dat in ieder geval deze twee accounts wel de andere afspraken in stand zullen houden, hiervoor staat wel de voorwaarde dat de VVs alleen gebruikt worden puur om het deffen en zodra er een stab zal worden uitgevoerd via een van de VV-accounts, al deze afspraken gelijk zullen vervallen voor Team Johnny.

Als Team Johnny hopen wij dat de rest van de wereld zich er ook in kan vinden om zich aan de overige wereldafspraken te houden, zolang er geen stabs voortkomen uit de VVs van Team Johnny.

Met vriendelijke groet,
Niek - Team Sjonnie

We hebben letterlijk een leiderschat in skype & in discord om de regels op te stellen en afspraken te maken.
Echter reageren er enkele daar niet :D Zou leuker zijn moest iedereen dat hier zit te zeiken zijn verantwoordelijkheid is nemen en in die chat afspraken te maken.
De leiders van alle 7 topstammen zijn aanwezig, simpel lijkt me.
 
Reactiescore
533
Niek wel wat achter mijn rug besproken he man :mad:. Maar je bent een schatje dus ik vergeef het je.

Ik heb idd geen behoefte een VV te doen van een andere stam om daar mee te gaan aanvallen. Enige uitzondering dat ik nog graag zou toevoegen is dat als de vv door een speler zelf wordt aangevallen ik wel terug mag aanvallen. Want uiteindelijk is offensive play soms de beste defence.

@Mark, ik snap niet goed wat je hier dan nog eens komt te spreken over de VV van Jens en de betichting vies spel van Johnny etc. Als er gesproken is met Niek en Corus en dat is er als uitkomst. Dan lijkt me dat het probleem van de baan is en we verder kunnen.

Dus Mark let it be...
 

DeletedUser79458

Guest
@Creativity Is A Gift Denk dat ik voor iedereen spreek. Kun je alsblieft stoppen om aandacht vragen aan Mark. Na de 1e keer was het wel duidelijk, hoef je geen 6 posts aan te wijden waar je schreeuwt om aandacht.

Dankjewel.
 

DeletedUser73681

Guest
@Creativity Is A Gift Denk dat ik voor iedereen spreek. Kun je alsblieft stoppen om aandacht vragen aan Mark. Na de 1e keer was het wel duidelijk, hoef je geen 6 posts aan te wijden waar je schreeuwt om aandacht.

Dankjewel.

Ik wil een antwoord van een speler die bij benoemt in zijn P&P En vervolgens niet meer reageert. Spreek jij hem er dan op aan?

Ik hoef ook zeker geen aandacht van iemand anders dan Mark.
 
Reactiescore
634
Gast, 2e x dat je me ergens in noemt. Wil je even reageren op de 1e keer ? Lekker met namen smijten terwijl je er schijnbaar de ballen verstand van hebt? Noem 1 dorp van mij dat CF is? Even niet vergeten dat ik op dit moment aanvallen krijg van jullie MB die 40 lijnen is gejumped? 40 lijnen... Dussuh reageer maar ff @Coruscant

Ook het willen uitleggen van CF met de jump van You Just Got Sniped werd als een aanval gezien.
(Terwijl hier enkel geprobeerd werd om uit te leggen dat zonder die VV een Jump moeilijk zou zijn geweest en de tussenliggende dorpen geen CF zouden zijn)
Verder heeft Nick uitgelegd dat CV een samenwerking had/heeft met CV waarbij enkele interns al afgesproken waren.

Ik zal het dan laatste maal proberen uit te leggen, zodat Noob als jij het ook gaat snappen.
You Just Got Sniped maakt dankzij de samenwerking/VV een Jump
Door de Jump gaan de volgende ccoordinaten o.a. CF zijn voor Ima
537|461
541|460
543|460

krijg van jullie MB die 40 lijnen is gejumped? 40 lijnen

Ook dit is uitgelegd geworden aan jou.
De jump is geen CF. Jij bent pas later gaan edelen om een cluster te krijgen
En dorp wordt van een DC lid ge-edeld waardoor het geen CF kan zijn.
 

DeletedUser80044

Guest
hey Resistance leden.

Sinds wanneer nemen we een Fucking Katta'er in je stam ofja de leider van de stam die jullie Axfire heeft laten kattaen.
het lijkt me niet dat dit door jullie allemaal goedkeuring heeft gekregen! dat nieuwe lid van jullie heeft dus Gedoogt dat Axfire katta's kreeg in mijn ogen vind hij het dus prima om het zelf ook te doen..

hiermee hebben jullie al mijn respect verloren het zou me dus ook niks verbazen dat hij info doorgespeeld heeft aangezien AXFIRE met een aanval bezig is tegen UF dit is gewoon een dikke stab

het zou me nu dus ook een zorg zijn dat jullie allemaal kattas krijgen dit zaakje stinkt wie de fack neemt er nou een LEIDER van een stam aan waar je zelf facking katta's van gekregen hebt
ik waardeer het dus nu ook als jullie mij gewoon allemaal uit je vriendenlijst op skype willen halen of gewoon geen woord meer te zeggen tegen mij want mijn respect hebben jullie niet allemaal door t raampje gegooit :)

het Boeit me ook vrij weinig wat de reden is van dit lid, een ding is mij wel duidelijk hij heeft zijn eigen stam gestabt door jullie te joinen in een aanval.

ik wens jullie een fijne w65 nog toe
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73681

Guest
Ik zal het dan laatste maal proberen uit te leggen, zodat Noob als jij het ook gaat snappen.
You Just Got Sniped maakt dankzij de samenwerking/VV een Jump

Let me stop you right there, Wij hadden / hebben geen VV met invisibile. Tevens zie ik geen jump? als je kijkt naar de volgorde waarmee er geedeld is zie je dat we enkel aangrenzende dorpen hebben geedeld.

Door de Jump gaan de volgende ccoordinaten o.a. CF zijn voor Ima
537|461
541|460
543|460

Voor welke spelers zijn die CF's? er ligt niemand van Ima

537|461 -->14 velden boven jouw dichtsbijzijnde dorp --> Dus dat is dan meer een jump lijkt me?
Die andere 2 ook 14 velden? Dus hoe gaan die dorpen in vredesnaam een CF zijn als er geen cluster ligt? Zo kan ik het ook. Het dorp waar jij bent gestart is een CF want ja, daar wil ik op den duur een keer gaan edelen. Wat is dat voor logica?[/quote]


Ook dit is uitgelegd geworden aan jou.
De jump is geen CF. Jij bent pas later gaan edelen om een cluster te krijgen
En dorp wordt van een DC lid ge-edeld waardoor het geen CF kan zijn.

Deze logica gaat mijn pet te boven? Het is geen CF omdat jouw MB het dorp heeft geedeld, maar als jij het zelf zou doen zou het er wel 1 zijn?

Verder ben ik daar niet later gaan edelen, hij heeft dat dorp later geedeld.

{050} Operation Yolo (538|460) K45 9,345 Invisible [~CV~] You Just Got Sniped [Res] 2019-01-08 - 00:29:41
stonny 034 (539|459) K45 10,080 Saritha [DC] stonny [DC] 2019-01-09 - 01:37:10

25u later om precies te zijn. En dat was ook een behoorlijke jump is het niet? En dat keuren jullie wel goed?
 
Reactiescore
634
25u later om precies te zijn. En dat was ook een behoorlijke jump is het niet? En dat keuren jullie wel goed?
CF zal alle BB dorpen en dorpen die niet tot een stam behoren in een cluster van een stam behoren, enkel dorpen van samenspelende spelers vallen buiten de CF regel (dus dorpen van MB's - DU's en Pbg's).

Het is dus een Jump maar geen CF.
Dorp wordt ge-edeld van een DC lid

Voor welke spelers zijn die CF's? er ligt niemand van Ima

Ima. kan daar niet edelen, dan zou het dus een CF zijn (los van of wij daar kunnen edelen i.v.m. looptijd)
 

DeletedUser73681

Guest
Het is dus een Jump maar geen CF.
Dorp wordt ge-edeld van een DC lid

De dorpen die jij van mij CF noemt waren van een CV lid die in de DU rol zat, dus er is niks mis mee


Ima. kan daar niet edelen, dan zou het dus een CF zijn (los van of wij daar kunnen edelen i.v.m. looptijd)

Wat is dit voor gelul? Dan kan je dus niks edelen omdat ja, Ima kan daar dan niet edelen xD Serieus?
 
Bovenaan