De VV buiten de stam

DeletedUser80074

Guest
Waarom doet iedereen zo slinks? Als de spelers in kwestie aangeven dat er geen sprake is van een stab vanuit Shumway. Die volgens de 'publieke opinie' gestabt zouden zijn; wat is dan het probleem? Ik heb gevoel dat er hier bij sommige andere belangen spelen en er ook aardig wat persoonlijk zeer zit bij sommige. Jammer dit.
 
Reactiescore
3.457
Hij heeft wel nog tijdens de massa lopen vv'en

Maar shumway heeft a db etc wel geholpen met vv'en et
Ik vind het prima om discussie te voeren hier, maar wanneer werkelijk waar alles non-stop verdraaid en verzonnen wordt om ons maar in een slecht daglicht te zetten wordt het wel een beetje vervelend natuurlijk.

18c39e3f67b9e10e7e2435069e9967f5.png
 
Reactiescore
634
Waarom doet iedereen zo slinks? Als de spelers in kwestie aangeven dat er geen sprake is van een stab vanuit Shumway. Die volgens de 'publieke opinie' gestabt zouden zijn; wat is dan het probleem? Ik heb gevoel dat er hier bij sommige andere belangen spelen en er ook aardig wat persoonlijk zeer zit bij sommige. Jammer dit.

De invite wordt door Axfire zelf besloten en de join is op de dag van de massa.
Dit kan Axfire niet omzeilen door te zeggen dat het een toeval is
 

DeletedUser80074

Guest
Iedereen kan toch zien dat Shumway naar de vijandelijke stam is overgestapt. Dat de spelers van Shumway dat zo normaal vinden betekent niet dat het geen stab is
Begrijpend lezen. Het gaat om de spelers die Shumway zou hebben gestabt (lees: a db & Herok).
 

DeletedUser80044

Guest
Nitraatje der bij

Dat zegt je nu gewoon, ‘ik ben nergens verantwoordelijk voor doeidoei’
 

DeletedUser73636

Guest
Ik vind het prima om discussie te voeren hier, maar wanneer werkelijk waar alles non-stop verdraaid en verzonnen wordt om ons maar in een slecht daglicht te zetten wordt het wel een beetje vervelend natuurlijk.

18c39e3f67b9e10e7e2435069e9967f5.png

Je krijgt wel de prijs van meest nutteloze screen allertijden.
Je kan gewoon je stab niet weerleggen, behalve bij mensen die geen moreel besef hebben.
 
Reactiescore
182
Ik vind het frappant om te lezen dat zoveel mensen het een stab vinden, maar de stam waar het daadwerkelijk om draait, UF, niet. Wie zijn jullie om als buitenstaanders zonder enig inzicht op de situatie te oordelen? Sterker nog, na de aanval hebben we nog sollicitaties ontvangen uit dezelfde stam, misschien dat er daarom geen deff is gestuurd naar adb en Herok. Hoe ironisch is het dat als spelers gaan runnen na de eerste paar uur deffen, er meteen geïnsinueerd wordt dat de dorpen voor ons werden leeggezet. Als het daadwerkelijk zo was gegaan zou het een hoop nachtelijke uurtjes gescheeld hebben. Verder wordt aan ons gevraagd om de vv logs van Herok en Adb te screenen? Ja hoedan, het is toch de tegenpartij waarop vv is gedraaid?
 
Reactiescore
94
Ik vind het frappant om te lezen dat zoveel mensen het een stab vinden, maar de stam waar het daadwerkelijk om draait, UF, niet.
De reden dat de rest van UF het geen stab vindt is waarschijnlijk omdat zij ook hopen op een plekje bij Res.

na de aanval hebben we nog sollicitaties ontvangen uit dezelfde stam
En hier de volgende zin confirm je dus dat ze op zoek zijn naar een plekje bij Res.
 

DeletedUser73636

Guest
Ik vind het frappant om te lezen dat zoveel mensen het een stab vinden, maar de stam waar het daadwerkelijk om draait, UF, niet. Wie zijn jullie om als buitenstaanders zonder enig inzicht op de situatie te oordelen? Sterker nog, na de aanval hebben we nog sollicitaties ontvangen uit dezelfde stam, misschien dat er daarom geen deff is gestuurd naar adb en Herok. Hoe ironisch is het dat als spelers gaan runnen na de eerste paar uur deffen, er meteen geïnsinueerd wordt dat de dorpen voor ons werden leeggezet. Als het daadwerkelijk zo was gegaan zou het een hoop nachtelijke uurtjes gescheeld hebben. Verder wordt aan ons gevraagd om de vv logs van Herok en Adb te screenen? Ja hoedan, het is toch de tegenpartij waarop vv is gedraaid?

Een speler die bij de grootste stabstam hoort, gaat ook altijd een stab verdedigen.
Maar goed, als jullie de eer van stabbers willen hebben, dat is jullie volste recht.
 

DeletedUser77822

Guest
Jeetje wat kinderachtig allemaal zeg.
Kijk, het is simpel, dit forum dient ervoor om propaganda te voeren en dus is het vrij evident dat anti-RES spelers/stammen mijn switch nu met alle handen aangrijpen om dat een stab te noemen en ook nog even aan te dikken met de kata discussie.

Zoals ik al zei is er geen enkele UF speler die hier zijn beklag komt doen over een stab, ze hebben allemaal begrip getoond en mij succes gewenst. Zelf zouden ze die stap ook gemaakt hebben. Dus dat anderen zich nu gaan uitspreken over dat ik anderen in de steek laat is leuk, maar die mensen zelf voelen dit dus helemaal niet zo.
De hele stam UF was, zoals ik al zei, een tussenstation om Friends uit te kunnen gaan (waar ik geen leider, noch oprichter van was). Ik word nu gepositioneerd als de grote leider van UF, maar dat is eigenlijk best lachwekkend, want het was gewoon een groepje spelers die inbetween tribes waren, nothing more, nothing less. De stam bestaat nota bene amper een week.

De aanval op ax was geïnitieerd door A db en heb ik aldus geen rol in gehad. De tegenaanval was te verwachten.
Ja, ik snap dat het van buitenaf een ongelukkig moment lijkt, maar dit speelde dus al wekenlang.

En wat betreft kata's, nooit gebruikt buiten de muurtjes en sta er ook niet achter als anderen dit wel doen. Ik weet wel dat bijv. een Koos Stamloos bij de kata's de automatische vink op het hoofdgebouw had laten staan, dat is gewoon onkunde...

Oh ja, en mensen die andere werelden erbij gaan halen, seriously...? Ga iets nuttigs doen. Zou ik iedereen sowieso kunnen adviseren ;-)
 

DeletedUser73681

Guest
Zij mogen toch ook op zoek zijn? Daar knnen wij niks aan doen
 

DeletedUser80074

Guest
De invite wordt door Axfire zelf besloten en de join is op de dag van de massa.
Dit kan Axfire niet omzeilen door te zeggen dat het een toeval is

Dat is toch niet het punt van discussie, en wat wil je daarmee zeggen? Het is inderdaad een ongelukkig moment om de stam te joinen. Maar wat men zegt is, is dat Shumway A db & Herok heeft gestabt, dit 'willens en wetens' is gefaciliteerd door, en in samenspraak met, Axfire. Zodat Axfire zijn 'massa' succesvol kon laten verlopen. Als A db & Herok zelf zeggen dat dit niet het geval is of op generlei wijze kritiek uiten op de move van Shumway; waar praten we dan nog over?

Er is toch al tig keer herhaald dat Shumway zijn sollicitatie reeds 3 weken geleden had ingediend en dat dit bekend was binnen de stam. Jullie speculeren over een stab scenario waarover iedereen een oordeel heeft klaar liggen, maar de spelers die het daadwerkelijk aangaat niet.

Is het moment van joinen ongelukkig? Ja. Zou men daar vraagtekens bij kunnen zetten? Ja. Zijn deze vraagtekens min of meer ontkracht? Ja. Voor de rest zijn het de persoonlijke afwegingen van Shumway & Res geweest. Iedereen kan daar idd zijn eigen opvattingen over hebben maar van een 'stab' is geenszins sprake. Niemand kent de situatie binnen ~UF~.
 
Reactiescore
634
Ja, ik snap dat het van buitenaf een ongelukkig moment lijkt, maar dit speelde dus al wekenlang.
Dus ga je in overleg met Axfire op de dag van de massa joinen .
Je had schijnbaar al 3 weken gewacht, waarom dan niet paar dagen eerder of later joinen
 

DeletedUser80074

Guest
De reden dat de rest van UF het geen stab vindt is waarschijnlijk omdat zij ook hopen op een plekje bij Res.

Wat is dit nou voor iets achterlijks? o_O Haha. De spelers die 'gestabt' zouden zijn vinden het zelf geen stab (kunnen Res nooit joinen). Ohhh, maar de rest van ~UF~ vindt het wel een stab, ook al vinden de spelers die het zelf aangaan niet, maar ze zeggen van niet in de hoop dat ze Res kunnen joinen. Wut?
 
Bovenaan