De Vrije Forum Eindejaarsawards

Reactiescore
1.272
Ik ben bijna klaar net mijn lijstje, nog even de puntjes op de I zetten.
 
Reactiescore
1.490
bij deze verwijder ik @simeco als mijn mr tw 2020. blijkt dat hij een ontzettende nare, vervelende, arrogante en badvibes houding heeft aangenomen richting mij na het ontvangen van deze prijs. alsof hij zich nu beter voelt dan ik. een bedankje kon er niet eens vanaf.... ik waarschuw uw allen dus om niet te aardig tegen deze persoon te doen, want daar maakt hij graag gebruik van!
Wie is het dan wel?
@Speeder. we wachten nog op antwoord!!
 
Reactiescore
1.577
Om dit prima topiks een kans te geven, plaats ik alsnog mijn weloverwogen lijstje.
  • Beste topique:
Voor deze categorie nomineer ik de uitmuntende post van mijn goede vriend @een niet dubieuze naam , beter bekend als Klaas - ik bedoel Rupert, in het W75-forum. Zijn topiks 'Mijn woorden aan Red Stab at Morning' leest prachtig weg en wekt een zekere nostalgie op. Het gaat de annalen in als een onvergetelijk stukje propaganda.

Een eervolle vermelding aan 'Simeco's Grote Kippentopique' van gelijknamige kikker. Jammer genoeg kreeg een aardige start geen vervolg. Hetzelfde geldt voor de VF weekkrant, al moet je van spieder ook niet meer verwachten. Een recente editie van anonieme makelij bewees het enorme potentieel van dit topic - waarvoor hulde.

En in zijn pure eenvoud verdient ook Siebs topic zeg nee krediet.
  • Beste peent:
Het zou op zijn plaats zijn als ik de kk van het VF nomineer, maar dat is mijn eigen peent dus die pretentie heb ik niet. Al zou het volledig terecht zijn, dat wens ik toch te benadrukken. Als uitmuntend alternatief kies ik voor de satirische cartoon van Simeco, die uitblonk in originaliteit, de tijdsgeest van weleer perfect omschreef en bovendien de modts te kakken zette.

1619025346260.png

  • Beste quote:
Ik verklaar dit topic ongeldig
  • Beste schoontje:

Calamus Halfzus heeft duidelijk al het goede uit de baarmoeder meegenomen, want het contrast met het kleine broertje kan niet groter zijn.
  • Beste minderheid:
Arbeitman heeft de zwarte medemens op dit forum met vlag en wimpel vertegenwoordigd. Hij werd ook als eerste donkere man verkozen tot burgemeester in een WvW-potje. Een prestatie die het internet rondging en naar verluidt ook de Congolese president Tshisekedi - Félixke voor de vrienden - tot tranen bewoog. In het BLM-jaar dan ook een inspiratie voor velen geweest.

Simeco is een goede tweede - met zijn mongoolse keelzangen heeft hij zijn volk prima op de kaart gezet. Alleen was de prestatie van arbeitman straffer, want mongolen krijgen een hogere uitkering dan zwarten hoewel ze nog nuttelozer zijn voor de maatschappij einz.
  • Beste VF-game:

TSC, tenminste als Candiu leidt anders is er helemaal niets aan. En de wielerpronostieken ook een vaste waarde, al jarenlang, op dit forum - met hoog niveau.

Meer specifiek heb ik enorm genoten van Anthrax’ WvW-potje #304 slechte modjes tegen de goedjes. Prima georganiseerd, heel aangename plotwendingen, klassevolle peenten en ik won uiteraard als geïnfecteerde in een bloedstollende finale waarin de slechtjes met prachtig spel de overmacht haalden door Jokersbrain en materlotti helemaal op het verkeerde pad te zetten. Net op de valreep, want nog voor het potje eindigde kreeg ik een ban. Daardoor postte medewolvin Laila deze boodschap in mijn naam.

1619024425791.png


Bloedstollend als het eindverhaaltje van Marwo. Tot de laatste snik moeten knokken. Eerst ving ik wat wolfjes, nadien werd ik een wolf. Het was bibberen tot het eind, want helaas had ik me in de positie gewerkt dat ik niet anders kon dan mijn medewolfjes en het betreurde koppel CI en Laila eruit te werken. Maar hun opoffering was niet zonder resultaat, want plots had ik ieders vertrouwen. Zelfs de BM, die de laatste dagen heel sterk speelde, geloofde me zonder verpinken. Geniepig praatte ik me met de subtiele hulp van mijn makker simeco in zijn gratie tot hij me op de slotdag zelfs het burgemeesterschap gunde. Dat leverde ons uiteindelijk de winst op. JokersBrain en Materlotti hadden we professioneel zand in de ogen gestrooid. Ik speelde op hoog niveau, en de goedjes maakten het ons heel moeilijk, maar zonder mijn teamgenoten was ik nergens. Dank aan Simeco, Dash, Laila en Calamus Incendium voor hun hulp en steun en de leuke babbels in de wolvenchat. Ook bedankt aan Sule en vvhaaren, al was het van korte duur. En vooral bedankt aan anthraxxol die er tegen alle verwachtingen in een meesterlijk potje van maakte. Dit gaat de annalen in als een van de meest legendarische spelletjes ooit, mede dankzij het bietje. De cirkel is daarmee rond.
  • Grootste werelder:
Combino Pastasaus, het zelfverklaarde wonderkind zit niet alleen in verscheidene werelderchats, maar slaat me met verstomming met zijn kennis over allerlei technische spelaspecten zoals timen en c-snipen. Speelt ook op TEAM MATERLOTTI dit zegt genoeg?
  • Chanantste post:
Ik kon niet kiezen uit alle posts van blond in WvW. Een bloemlezing waarop jullie ongetwijfeld goed zullen gaan:

Ik speel al heel de tijd fantastisch goed? Je vond dat ik slecht speelde omdat ik dacht dat Kerouac eerder goed dan slecht was. Wat is de rol van Kerouac beleken? Juist...

Nonkel lijkt mij wolf dus ik zou hem geen BM maken. Reden: afgelopen 2 potjes was hij een goedje, dus normaal gezien is hij nu weer wolf.

Je zou nu toch al langer dan vandaag moeten weten dat ik niet zomaar zonder iets van toevoeging rode stemmen plaats. Het feit dat jij mij onmiddellijk bij je verdachtenlijst zet zegt eigenlijk al heel veel, want een goedje nonkel jos zou dit niet verdacht vinden maar eerder opmerkelijk en interessant. Een goedje nonkel jos die ook nog eens goed aan het nadenken is zou er ook nog eens iets extra in zien, maar dat is blijkbaar een brug te ver. Jammer.

haha oke hier ga ik mij zelfs niet tegen verdedigen, stem mij me er maar uit maar ik claim goedje

ik heb een slecht gevoel bij je en mijn gevoel stelt mij zelden teleur

  • Beste alcoholieker:
Stalov - moge hij spoedig terugkeren uit ballingschap - heeft een permaban opgelopen tijdens openbare dronkenschap en die prestatie mogen we niet zomaar vergeten. Een niet dubieuze naam die nooit meer zal drinken komt hiervoor ook in aanmerking. En mijn favoriete alcoholieker is een baas die luistert naar de naam mohniels.
  • Slechtste spelleider:
Yube ik verwijs naar zijn WvW-potje #307 als bewijs. Sindsdien durft hij zich niet meer te vertonen. Ook bappos heel matige spellijder, ik vraag me af hoe het met zijn haxtoernooi is geëindigd? En met de community awards? Zien jullie hetzelfde patroon???

Maar liever een slechte dan iemand die nooit wat organiseert? Dus bedankt voor jullie inzet voor de community.
  • Jouw mooiste moment:
Zoals gezegd potje #304 in WvW heb ik veel voldoening uit gehaald, maar eigenlijk was het afscheid van W75 mijn hoogtepunt. Sindsdien voelde ik het leven opnieuw door mijn aderen stromen??

Recent ook heel erg genoten van het uitstapje naar Grepolis met dank aan @Capricorno en @arbeitman. Maar dat is voor anno 2021?
  • Mooiste ban:
De ban van Ngulu recent was het volledig waard, net als mijn recente ban voor potje WvW #321, maar dat is voor volgend jaar. Dan kom ik al snel uit bij mijn eigen ban die ik opliep door een spotprent te plaatsen over toenmalig mod @Jo Ban. In de nasleep van die klucht kwam simeco met wat voor mij de spotprent van het jaar was (zie boven). Dit waren de gouden tijden? Ook de eerdergenoemde ban van stalov was van uitstekende makelij.
  • Rijkste VF'er:
Ongetwijfeld een niet dubieuze naam, want die ontving een uniek exemplaar van de VF-kerstkaart???
  • Mister TW 2020:
Skysheriff, de enige die ik plezier doe met deze titel?
  • Miss TW 2020:
Famdecibel, eerlijkheid oprechtheid samen sterk!! Ik onderschrijf dit.
  • Deze persoon moet terugkomen:
Glenn485 wordt toch wel gemist.
  • Deze persoon moet het VF verlaten:
Iedereen is hier welkom, laat dat duidelijk zijn. Dus ik kies iemand die we niet zouden missen en hier bestaat wellicht grote consensus over maar het is materlotti uiteraard.
 
Reactiescore
1.804
bedankt voor de kudo's nonkel maar natuurlijk was die niet mogelijk zijn het martelaarschap dat jij op dat moment opnam
 
Bovenaan