de verloedering van Anthraxxol

Reactiescore
1.733
Beste mensen,

Afgelopen dagen is vrij forum SNIP in zware gevechten met de stam 24/7.
Flinke klappen zijn er gevallen en de ossen hebben hard moeten strijden.
Zelfs mijn muren waren kapot, na een laffe aanval verstuurd ergens halverwege de ochtend. Zo kan je toch niet zijn? Wat is dat voor tijdstip? Ik had net mijn UITSLAAP dag.

Haha dit ging me niet nog een keer overkomen? Dus vanmorgen heb ik wekkers gezet!!

Ik voel me nu echt supertriest dat ik op het niveau van een werelder ben aangeland en wekkers heb gezet.

Verder heb ik nog wel een vraag. Op tijden dat je ziet dat er nog geen incomings zijn, noteren jullie dat tijdstip dan op een kladblokje die naast je wekker ligt?
Want op dit moment krijg ik dus wel aanvallen maar ik weet niet meer hoe laat ik daadwerkelijk gekeken heb of er geen aanvallen waren?

alvast bedankt voor jullie assistentie

met vriendelijke groet,
Werelder in spé,

Anthraxxol

Reactiescore
5.725
Beste Anthraxxol,
Wat ontzettend spijtig om te horen dat je je hebt moeten verlagen tot het niveau van een werelder. Zelf wekker ik nooit, dus kan je hier niet verder mee helpen. Persoonlijk wil ik hier nog wel een kritische noot aan toevoegen, mensen aanvallen op tijden dat zij vermoedelijk kunnen slapen is uiterest laf spel en typeert 24/7, dit gedrag hoort niet thuis binnen tribalwars.

Graag zou ik het in de wereldregels laten opnemen, regel A85.1: Er mogen geen aanvallen verstuurd worden of aankomen tussen 20:00 en 12:00.

Reactiescore
1.805
Beste Anthraxxol,
Wat ontzettend spijtig om te horen dat je je hebt moeten verlagen tot het niveau van een werelder. Zelf wekker ik nooit, dus kan je hier niet verder mee helpen. Persoonlijk wil ik hier nog wel een kritische noot aan toevoegen, mensen aanvallen op tijden dat zij vermoedelijk kunnen slapen is uiterest laf spel en typeert 24/7, dit gedrag hoort niet thuis binnen tribalwars.

Graag zou ik het in de wereldregels laten opnemen, regel A85.1: Er mogen geen aanvallen verstuurd worden of aankomen tussen 20:00 en 12:00.
ah één van je vijf andere co's is hier voor verantwoordelijk!!

Reactiescore
1.733
Beste Anthraxxol,

een zeer goede regel zo blijft het voor iedereen leuk!

Reactiescore
5.725
Klopt @simeco , ik heb te weinig klassen om dingen alleen op te lossen zoals de spelers van VFsnip. Voelde mij hierdoor gedwongen een grote hoeveelheid co’s aan te nemen om dit te compenseren.

Reactiescore
244
Beste @anthraxxol

Wat een afschuwelijke laffe daad van mijn mede-stamgenoten! Wie durft er nu aan te vallen vanaf 8 uur??? Iedereen weet toch de ongeschreven regel dat je pas vanaf 10 uur aanvalt zodat iedereen op zijn gemak kan opstaan en wat pistoletjes met spek en ei kan eten?? Ik wil mij dan ook graag distantiëren van deze laffe daad en ga hier zeker mijn stem laten horen op ons stamforum!!!

Met vriendelijke groet
Een zeer trieste werelder

Reactiescore
50
Pffff @Wow Who moet echt snel concrete wereldafspraken maken.... Maar anderzijds, onze naam is niet voor niets 24/7 he....

Reactiescore
1.733
beter een minder topic maken dan er 8 uur over doen om tot deze mening te komen terwijl je vanmiddag nog hahaha typte

Reactiescore
1.805
Ken je dat drukte op het werk? :p
wat ontzettend ondankbaar dit
denk maar eens aan anthraxxol als je tijdens oudejaar lekker gezellig partyloempia's eet met je mamaake en papaake

Reactiescore
1.596
niets beters dan de loempias van antrhaxxol na een drukke werkdag, zeer ondankbaar, want het is juist die antraxxol die nog even extra langer open blijft met zijn loempia kraam na 17u om de andere werkende lui van loempias te voorzien.

Bovenaan