de verhalen van w27

DeletedUser66217

Guest
Bedankt iedereen, ik hoop dat de volgende werelden we weer één van jullie smaakmakers mogen zijn & we zien er dan ook naar uit weer samen een wereld met jullie te bespelen! :) :D
 

DeletedUser

Guest
Het account WarSatisfiesMe is opgericht op 29 mei. Op 400 punten ongeveer kwam ik op het account met de toenmalige eigenaar Leon. Helaas verminderde het contact tussen ons en uiteindelijk kon ik hem niet meer bereiken bij ong 60k punten. Vanuit dat aantal punten heb ik besloten geen CO aan te nemen en bij ong 4 mil zijn er een paar misgunners geweest. In feite heb ik deze wereld geheel alleen gespeelt op de beginfase na.

WSM had haar beginfase goed doorstaan en ook zonder hulp van anderen. Bij 2500 punten ging het naar haar eerste stam, waar ze erg snel groeide. De interesses kwamen van meerdere kanten en we besloten een sollicitatie te sturen naar Phalanx44 die de leider was van de stam DSS. Deze was erg enthiousiast en we werden dus aangenomen. Nog geen week later werden we als leider gevraagt maar we besloten dit af te wijzen. Leon had me al verlaten en dus stond ik er nog alleen voor. Na een aantal weken had ik toch het leiderschap aangenomen doordat Phalanx44 minder tijd kreeg. Dit mocht helaas niet baten want Phalanx werd door een onbekende reden geel, rood en verdween toen op grijs. Kenshin Rurouni had hem zonder medelijden opgeëdelt en we zinden dus op wraak. Doordat Phalanx als enige oprichtersrechten werden we gedwongen een nieuwe stam op te richten en hieruit volgde na een fusie met Noise; Reset.

Ook hier had ik de leidersrechten van samen met Robjes. We leidde de stam erg goed en samen met Gminds hebben we een succesvolle massa geleidt op het middenstuk wat bestond uit Kenshin Rurouni en Toothfairy Hector. Deze werden zonder medelijden verslagen en terecht. Kort hierna gaven we rake klappen aan Dolce Far Niente samen met Trill. Het ging top maar door het allergevaarlijkste werden ook wij benaderd, namelijk de motivatie. Diverse spelers stopten ermee en werden interns. Na ruim 3 maanden goed bondgenootschap met Gminds besloten we te fuseren.

Idem hier behaalden we goede resultaten en de topstammen als Quiem en UA1 besloten ons beide te naderen. We hadden een 'samenwerking' met Quiem. Tot op een moment UA1 ons naderden met de vraag voor een fusie. Na 3 dagen werd het door hén afgewezen en ook Quiem had ons intussen genaderd voor een fusie. Na veel dagen en gezeur zijn we uiteindelijk na bijna 2 maanden gefuseert met Quiem. Hierdoor moesten Robjes & ik wel onze leidersrechten opgeven.

In het begin was er erg veel motivatie om de wereld te kunnen winnen, maar dat zakte al gauw in. Quiem werd zwaar getroffen door hun vijanden en velen wouden geen moeite meer voor elkaar doen. Leiders waren eigenlijk niet meer te bekennen, en de sfeer begon zich op te stoken. Na het leaven van TI heeft W. (LL) van alles geprobeert, waarvoor mijn respect, maar ook dat mocht niet baten. De spelers leaveden en er werden 3 stammen opgericht.

LeE, [Oath] en Codex. Ik begon met het leiden van Codex met erg veel enthiousiasme en had overal plannen en backups voor gemaakt. Maar na 3 dagen zakte ook mijn motivatie als een baksteen in. Ik besloot LeE te joinen met als enigste doel; Trill. De doelstelling was om TAOT te wreken maar daar mocht ik niet meer aan toegekomen. Nu is er een terecht einde gekomen namelijk FF. Noch Quiem noch UA1 noch SF noch Trill verdiende de overwinning. Niemand heeft de wereld gewonnen, en terecht.

De wereld is afgemaakt zoals ik uiteindelijk had besloten. Ik wil iedereen heel erg bedanken voor de leuke tijd die ik meegemaakt heb in deze wereld. Succes verder in zowel het leven van jezelf als in Tribalwars.

Mike | WarSatisfiesMe

Skype: Sphealtw
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
CbC:

Ik kwam op w27, deed wat aankloten en ging weer weg.
 

DeletedUser58227

Guest
Thats My Style/SoftToiletPaper/Call Of Greatenss

Ik heb op 3 accountjes wat aangekloot en ben uit eindelijk 2 dagen voor 't einde gekickt
 

DeletedUser

Guest
Joris - Alcatraz Complexe.

Mijn W27 verhaal begon op Alcatraz Complexe.
Toen der tijd misschien wel het meest gehate account, maar nvm.

Het begin was nog gewoon een prima tijd zonder de oordelen.
Onze tijd brak aan toen we in Discre kwamen te zitten.
Onze grootste periode bevond zich in Discre.
Na de val van Discre kwamen we uit in Medic, ook wel een prima stam.
In de midden tijd van Discre begon het intern verhaal over ons.
Dit heeft ons misschien wel het meeste gekost.

De "dood" van Alcatraz Complexe. kwam door een massa van 1??1 of iets , en een backstab van Smashing Pumpkins.
Dit viel in de vakantie waar Marc al niks van had meegemaakt omdat hij al snel op vakantie was.
Midden in de massa vertrok ik ook met het vliegtuig en had mehdi het verknalt.

Account was op delete gegaan toen ik terug kwam.
Helaas.

Herrezen ? - WarSatisfiesMe.
Ik kwam op WSFM terecht en was blij dat mike een plaatsje voor mij had.
Was een prachtige korte tijd.
Zo heb ik een gezellige tijd in de koplopende ( geheimen ) stam gehad.
11/12 van de geheimen met de normale leden.

Door de val van Quiem ging bij veel mensen hun zin in W27 weg.
Ben blij dat de wereld ten einde is anders kost het teveel tijd :p
Terechte winnaars FF, met beste spelers van W27.

Was een mooie tijd jongens :)

Adios,
En tot nooit meer ziens _
Joris
 

DeletedUser

Guest
nouja XD daar is misschien nog wel over te twisten... ik geef in ieder geval wat minder fucks, dus in zekere zin ben ik volwassener geworden dat het me nu niet meer interesseert wat iedereen denkt :cool:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Hard ook:boer:
 

DeletedUser

Guest
Oh, ik was toen te lui om een verhaaltje te schrijven. Ik ben trots op mezelf.
 
Bovenaan