De Verenigde Staten van Amerika

DeletedUser34283

Guest
Toevallig ben ik net terug van vakantie uit California, Nevada, Arizona.

Los Angeles valt tegen, evenals San Francisco. Las Vegas is hard. ok.
 

DeletedUser

Guest
Toevallig ben ik net terug van vakantie uit California, Nevada, Arizona.

Los Angeles valt tegen, evenals San Francisco. Las Vegas is hard. ok.

LA vond ik juist geweldig. SF nooit gezien, vegas wel. Wat een enge nare stad, waarbij zelfs dertigjarige mannen aan mij (zestien indertijd) vroegen of ik nog single was.... :eek:
 

DeletedUser

Guest
Wees blij dat je een volwassen uitstraling hebt.

Ik was in het zwembad, met m'n broertje een bal aan het gooien (overgooien kan je het niet noemen met hem). Dan wil je niet horen van een dertiger dat hij je wil. o_O
 

DeletedUser

Guest
Ze zeggen dat als amerika daar niet opgelost geraakt dat China veel gaat voelen omdat china daar veel koopt ofzo ben het vergeten waarom
 

DeletedUser

Guest
China is de grootste bezitter van Amerikaanse staatsleningen ofzo ja.
 

DeletedUser

Guest
Ik wil naar mijn vwo-diploma ook een jaar naar de VS, maar weet nog niet waarheen xD
Veel plezier ^^
 

DeletedUser

Guest
Toevallig ben ik net terug van vakantie uit California, Nevada, Arizona.

Los Angeles valt tegen, evenals San Francisco. Las Vegas is hard. ok.

Heee dat heb ik ook gedaan :) SF is wel leuke stad, maar verders niet heel veel te doen, wel leuke pier.
LA ben ik niet heel lang geweest, maar ik had er eerlijk gezegd ook wel iets meer van verwacht.. Die stranden en Hollywood ofc zijn wel vet :)
Ik wil later ook nog wel naar Amerika, veel plezier senne! Waar precies ga je vlakbij LA? :p
Voor zover ik weet zijn de mensen daar trouwens ook hartstikke aardig.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest

4Real jah. Ik bedoel er mee te zeggen dat we Senne niet kwijt hoeven te zijn. ^^
Hij zal vast ergens wel even tijd hebben om op het forum te komen. Ik kijk er ook naar uit om zijn verhaal te lezen nu hij daar ook daadwerkelijk zit.
 
Bovenaan