De Tribalwars.nl Blog

DeletedUser

Guest
Beste spelers,

Graag maken we jullie een beetje bekend met de Tribalwars.nl Blog. Op de blog kan je al je verhalen kwijt over elke wereld die je maar wilt.

Heb jij een nieuw nieuwtje, een oorlog die de moeite waar is te vermelden, een speciale gebeurtenis? Laat dan zeker en vast de kans niet liggen om dit op de blog te schrijven.

We zijn op zoek naar jouw schrijverstalenten.

Natuurlijk dien je dit niet voor niets te doen. Je zal er ook een beloning voor in de plaats krijgen.
Freelance blogger: 30PP/artikel
Vaste blogger: 50PP/artikel​

Dus, heb jij zin om eens te schrijven, aarzel dan zeker en vast niet en ga naar dé blog.


Met vriendelijke groeten,
Bsbs & Heulsen
Blogbeheerders
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me misschien een idee om eerst de artikels door te lezen, te keuren en dat niet elke speler uitbetaald wordt voor zijn artikel, enkel die dat op de blog komen? Daarmee doel ik op het laatste artikel op de blog van W32 die vol objectiviteit zat en eigenlijk gewoon niet mooi (mijn mening natuurlijk) geschreven was. De desbetreffende speler schreef over zaken waar hij eigenlijk niets over wist,...

Vind het wel een leuk idee dat je het hier nog eens vermeld, dat zal binnenkort voor wat leesvoer zorgen.
 

DeletedUser

Guest
Ik denk juist dat objectiviteit goed is, subjectiviteit kan natuurlijk ook, tot op een bepaalde hoogte.
 

DeletedUser

Guest
Goh, ik denk ook niet dat de premiumpunten de motivatie mag zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
snap ik, maar dan nog mag er best iets anders ofzo tegen over staan:p

maarja, mijn mening :)
 

DeletedUser

Guest
Dat dacht ik al. Echter kan subjectiviteit ook wel tot op bepaalde hoogte, een mening van iemand op de wereld moet natuurlijk ook wel kunnen ;-).
 

DeletedUser52174

Guest
Go Heulsen!!! MB van me, still going strong!

Zou idd leuk zijn als er wat meer blogs komen. Zelf heb ik ook overwogen om blogger te worden maar 50pa vind ik wat weinig. 100pa is meer realistisch in mijn ogen.. Om de 2 weken een artikel in ruil voor een maandje PA.
 

DeletedUser

Guest
Goh, vroeger bij tww had je bij 5 uitgaven waarvan je er 4 schreef, 200PP, dit is dus hetzelfde gebleven. Zoals ik al eerder zei, zou de PP niet de motivatie moeten zijn om te schrijven ;)

Maar als je echt zou willen schrijven kan je altijd solliciteren :D

Insantje, men mh'tje :p
 

DeletedUser52174

Guest
Haha ik zal eens kijken als ik terug ben van vakantie. Misschien dat ik nog van gedachte verander:) in dat geval zal ik je wel aanspreken op skype. Wat is je skype ookalweer?
 

DeletedUser

Guest
Lijkt me misschien een idee om eerst de artikels door te lezen, te keuren en dat niet elke speler uitbetaald wordt voor zijn artikel, enkel die dat op de blog komen? Daarmee doel ik op het laatste artikel op de blog van W32 die vol objectiviteit zat en eigenlijk gewoon niet mooi (mijn mening natuurlijk) geschreven was. De desbetreffende speler schreef over zaken waar hij eigenlijk niets over wist,...

Vind het wel een leuk idee dat je het hier nog eens vermeld, dat zal binnenkort voor wat leesvoer zorgen.

Haha, die blog was een leermomentje :D

Toch daag ik je uit om het zelf eens te doen. Iets beschrijven zonder subjectiviteit is moeilijk :p
 

DeletedUser

Guest
Hey Heulsie,

Ga je weer een clustercontestje doen, die ik weer ga rocken? ;)
 

DeletedUser

Guest
Clustercontest mag, maar ik zal die niet organiseren :p, wel kan ik voor ingame reclame zorgen en voor de nodige prijzen :D
 
Bovenaan